Is nog iets anders dan draaien om accent om je bil te leggen. Niets mis mee, prima zelfs, juich ik toe. Maar laten we niet doen alsof mannen daar niet op mogen reageren, dat is bewust of onbewust namelijk hun doel.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze is present voor een gelegenheid waarbij ze als dochter van de koning geacht wordt acte de presence te geven. Uiteraard is het dan geen optie om dat te doen in je oude spijkerbroek en slobbgertrui. Dus waarom zou ze zich, met camera's van heel Nederland en daarbuiten, netjes en mooi aan de buitenwereld presenteren, denk je? Doe eens een gok.
Moeten ze zelf weten, maar ze kunnen hun mening ook gewoon voor zich houden en mij, en andere vrouwen, er niet mee lastigvallen. Als je geen date bent, maar een oude viespeuk, kun je ook gewoon je mond houden.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:27 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Mannen zullen je bij iedere ontmoeting als eerste beoordelen op je uiterlijk. Daar kun je het niet mee eens maar dat verandert verder niets aan de situatie.
Nee.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:33 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Is nog iets anders dan draaien om accent om je bil te leggen. Niets mis mee, prima zelfs, juich ik toe. Maar laten we niet doen alsof mannen daar niet op mogen reageren, dat is bewust of onbewust namelijk hun doel.
Dus eigenlijk moeten mannen eerst bij jou verifiëren of ze eventueel een kans hebben alvorens ze een compliment maken of hoe werkt dat dan?quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Moeten ze zelf weten, maar ze kunnen hun mening ook gewoon voor zich houden en mij, en andere vrouwen, er niet mee lastigvallen. Als je geen date bent, maar een oude viespeuk, kun je ook gewoon je mond houden.
Jij neemt dat kennelijk als een soort natuurwet aan. Als je een baksteen loslaat, dan valt ie omlaag, zoiets. Dat is het niet. Hou gewoon je smoel, in plaats van het probleem te verplaatsen van de vieze man naar de aangesproken jongedame.quote:
Hé, het korterokjes-argument.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:33 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Is nog iets anders dan draaien om accent om je bil te leggen. Niets mis mee, prima zelfs, juich ik toe. Maar laten we niet doen alsof mannen daar niet op mogen reageren, dat is bewust of onbewust namelijk hun doel.
Zo makkelijk is het inderdaad. Beetje bepalen hoe vrouwen moeten reageren en zelf voor ze invullen hoe ze zich wellicht voelen. Donder opquote:
Ik denk dat we er in dit geval gevoeglijk van uit kunnen gaan dat Derksen geen schijn van kans heeft bij Alexia. Dat hoeft nit geverifieerd. Dus hij kan het gewoon voor zich houden.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:36 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moeten mannen eerst bij jou verifiëren of ze eventueel een kans hebben alvorens ze een compliment maken of hoe werkt dat dan?
En Sander?quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat we er in dit geval gevoeglijk van uit kunnen gaan dat Derksen geen schijn van kans heeft bij Alexia. Dat hoeft nit geverifieerd. Dus hij kan het gewoon voor zich houden.
Idem.quote:
Waar draait ze dan zo bewust met haar kont?quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:33 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Hij richt zijn opmerking dan ook niet direct tot Alexia in de hoop er van haar een reactie op te krijgen want ik neem aan dat hij dondersgoed weet dat hij geen schijn van kans maakt.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat we er in dit geval gevoeglijk van uit kunnen gaan dat Derksen geen schijn van kans heeft bij Alexia. Dat hoeft nit geverifieerd. Dus hij kan het gewoon voor zich houden.
Waar baseer je op dat Sander geen kans zou maken?quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Idem.
Sowieso het becommentarieren van (jonge)vrouwen en meisjes is onnodig seksistisch. En inderdaad, het is geen natuurwet ofzo. Het IS niet altijd een compliment als een man iets van je vindt en mannen kunnen gewoon hun mening voor zich houden.
En waarom zou hij zo'n opmerking dan moeten maken?quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:44 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Hij richt zijn opmerking dan ook niet direct tot Alexia in de hoop er van haar een reactie op te krijgen want ik neem aan dat hij dondersgoed weet dat hij geen schijn van kans maakt.
Het verschil tussen boodschapper en ontvanger. JIJ als ontvanger bepaalt niet hoe en met welke intentie een boodschap gebracht wordt. Hoe jij een boodschap ervaart en hoe die op JOU overkomt is heel iets anders.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Idem.
Sowieso het becommentarieren van (jonge)vrouwen en meisjes is onnodig seksistisch. En inderdaad, het is geen natuurwet ofzo. Het IS niet altijd een compliment als een man iets van je vindt en mannen kunnen gewoon hun mening voor zich houden.
Die nicotinesnor zal heerlijk smaken.quote:Op dinsdag 26 september 2023 16:50 schreef Selenophilia het volgende:
Ik denk dat het vooral jaloezie is, wie wil nou niet dat Johan Derksen op je geilt.
Allemaal waar.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:46 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het verschil tussen boodschapper en ontvanger. JIJ als ontvanger bepaalt niet hoe en met welke intentie een boodschap gebracht wordt. Hoe jij een boodschap ervaart en hoe die op JOU overkomt is heel iets anders.
Of sommige mannen zouden het eens kunnen gaan begrijpen dat als iemand haar werk doet of gewoon ergens loopt ze niet zitten te wachten op dit soort opmerkingen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:44 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Waar baseer je op dat Sander geen kans zou maken?
Waarom zouden vrouwen bepalen wat mannen mogen zeggen?
En de boodschapper bepaalt niet hoe het ontvangen word. Het gaat hier om de ontvanger, niemand boeit de boodschap wat.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:46 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het verschil tussen boodschapper en ontvanger. JIJ als ontvanger bepaalt niet hoe en met welke intentie een boodschap gebracht wordt. Hoe jij een boodschap ervaart en hoe die op JOU overkomt is heel iets anders.
Het is ook niet voor jullie bedoelt. De kracht van vi is dat het cafepraat is wat toevallig uitgezonden word op tv.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Moeten ze zelf weten, maar ze kunnen hun mening ook gewoon voor zich houden en mij, en andere vrouwen, er niet mee lastigvallen. Als je geen date bent, maar een oude viespeuk, kun je ook gewoon je mond houden.
De ontvanger is in dit geval niet Alexia want die was bij mijn weten niet in de fysiek bij de uitzending aanwezig.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:00 schreef DjDaano het volgende:
[..]
En de boodschapper bepaalt niet hoe het ontvangen word. Het gaat hier om de ontvanger, niemand boeit de boodschap wat.
Wat? Dat er altijd een of meerdere mannen gaan zijn die zo'n opmerking uitspreken? Ja, die zullen er zijn. Die hebben dat filter niet of willen dat niet hebben.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jij neemt dat kennelijk als een soort natuurwet aan. Als je een baksteen loslaat, dan valt ie omlaag, zoiets. Dat is het niet. Hou gewoon je smoel, in plaats van het probleem te verplaatsen van de vieze man naar de aangesproken jongedame.
in dit specifieke geval is het trouwens ook nog eens iemand die niet eens kán reageren, al zou ze het willen.
Ik heb net vernomen dat je gewoon je bek moet houden.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat? Dat er altijd een of meerdere mannen gaan zijn die zo'n opmerking uitspreken? Ja, die zullen er zijn. Die hebben dat filter niet of willen dat niet hebben.
In een perfecte wereld doen ze dat niet, maar we leven niet in een perfecte wereld. Dus áls die opmerking dan gemaakt ís, hoe ga je daar dan als vrouw mee om?
Je mist het hele punt dat het hier niet om een feitelijke constatering gaat (als het bij iemands smaak past, dan is het zeker te bestempelen als een feitelijke constatering, echter is smaak betwistbaar), maar meer het feit dat het nogal respectloos is.quote:Op dinsdag 26 september 2023 15:53 schreef Alexandrian het volgende:
Zo ja: wat vinden jullie daar aanstootgevend aan? Waarom mag een feitelijke constatering niet geconstateerd worden?
Hoe oud ben je? Want afhankelijk van je leeftijd wordt beoordeeld of deze opmerking door de beugel kan.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:15 schreef Edensnator het volgende:
Ik zou Alexia wel doggy willen geven
Ik ben benieuwd wat je ervan zou vinden als zo over jouw dochter zou worden gesproken.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:17 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Want afhankelijk van je leeftijd wordt beoordeeld of deze opmerking door de beugel kan.
Als je een knappe dochter hebt weet je gewoon dat het gebeurd. Hell, ik zie wel eens DM’s van mannen op mijn vrouw haar insta voorbij komen. Moet ik daar dan wakker van liggen ofzo?quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je ervan zou vinden als zo over jouw dochter zou worden gesproken.
Ik heb wel weer genoeg gelezen in dit topic. Ik ben blij dat er óók wel fatsoenlijke en leuke mannen zijn.
Mannen die van mooie vrouwen houden en dit uitspreken zijn niet fatsoenlijk? Dan bestaan er vrijwel geen fatsoenlijke mannen namelijk. En ook maar weinig vrouwen overigens want ook zij kunnen behoorlijk platvloers zijn.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je ervan zou vinden als zo over jouw dochter zou worden gesproken.
Ik heb wel weer genoeg gelezen in dit topic. Ik ben blij dat er óók wel fatsoenlijke en leuke mannen zijn.
Dat zou ik dan niet oké vinden, maar ik besef ook dat we niet lala land leven. Dus ALS de opmerking dan al gemaakt ís, dan houdt het niet op bij 'jij had dat niet mogen doen', want hoewel ik het daar mee eens bent trekt iemand anders zich daar niets van aan, getuige het feit dát de opmerking al gemaakt is dan.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou veel vrouwen gaan daar mee om door te benoemen dat zo'n man een kansloze zielige vent is. Maar daar kan TS dan weer niet mee dealen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat? Dat er altijd een of meerdere mannen gaan zijn die zo'n opmerking uitspreken? Ja, die zullen er zijn. Die hebben dat filter niet of willen dat niet hebben.
In een perfecte wereld doen ze dat niet, maar we leven niet in een perfecte wereld. Dus áls die opmerking dan gemaakt ís, hoe ga je daar dan als vrouw mee om?
Hi Wierd.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou veel vrouwen gaan daar mee om door te benoemen dat zo'n man een kansloze zielige vent is. Maar daar kan TS dan weer niet mee dealen.
‘Mooie meid’ of ‘lekker kontje’ zit wel een verschil in he?quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:26 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Mannen die van mooie vrouwen houden en dit uitspreken zijn niet fatsoenlijk? Dan bestaan er vrijwel geen fatsoenlijke mannen namelijk. En ook maar weinig vrouwen overigens want ook zij kunnen behoorlijk platvloers zijn.
Gelukkig leven we in een mannenwereld dus heel veel boeit dat niet.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou veel vrouwen gaan daar mee om door te benoemen dat zo'n man een kansloze zielige vent is. Maar daar kan TS dan weer niet mee dealen.
Ja, maar er zijn nou eenmaal minder mensen op deze aardbol die kritiek durven hebben op Mohammedquote:Op dinsdag 26 september 2023 17:30 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Mohammed was 53 toen ie Aicha van 9 pakte. Maria was 12 etc.
Omdat Derksen lekker opstandig is en graag voor fophef zorgt.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:42 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prima bips, leuke dame.
Maar waarom de neuk heeft het hele land het erover.
Ja en iedereen trapt er elke keer weer in, ook.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat Derksen lekker opstandig is en graag voor fophef zorgt.
Als je het alleen denkt, weet je zeker dat je er geen kritiek over krijgt, of je die nou terecht vindt of niet.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:30 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat kán inderdaad maar dat veranderd de gedachte van zo’n man dan toch niet?
quote:
Ja 18 dusquote:Alexia Juliana Marcela Laurentien, Prinses der Nederlanden, Prinses van Oranje-Nassau is op 26 juni 2005 in Den Haag geboren als tweede kind van Koning Willem-Alexander en Koningin Máxima.
Dat mannen dat zeggen, dat is prima. Dat vrouwen laten weten dat niet oké te vinden, dat is overdreven. Want het gebeurt nou eenmaal, dus daar moeten ze dan maar mee dealen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Heb je een dochter?quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:25 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Als je een knappe dochter hebt weet je gewoon dat het gebeurd. Hell, ik zie wel eens DM’s van mannen op mijn vrouw haar insta voorbij komen. Moet ik daar dan wakker van liggen ofzo?
Ik denk dat ik er meer moeite mee zou hebben als het niet gezegd zou worden.
Het mooie is dus dat het wel een natuurwet is. De dames zijn het er alleen blijkbaar niet mee eens.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij bent blij dat je vrouw bijzondere DM's krijgt op haar insta? Naar aanleiding van foto's waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:25 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Als je een knappe dochter hebt weet je gewoon dat het gebeurd. Hell, ik zie wel eens DM’s van mannen op mijn vrouw haar insta voorbij komen. Moet ik daar dan wakker van liggen ofzo?
@GGMM zou gek worden als het zijn dochter betreft.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:25 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Boh.....quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:42 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prima bips, leuke dame.
Maar waarom de neuk heeft het hele land het erover.
TS kennelijk wel anders opende hij dit topic niet.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:40 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Gelukkig leven we in een mannenwereld dus heel veel boeit dat niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |