abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 september 2023 @ 17:33:59 #51
501313 Alexandrian
Oostenrijks econoom
pi_210759806
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ze is present voor een gelegenheid waarbij ze als dochter van de koning geacht wordt acte de presence te geven. Uiteraard is het dan geen optie om dat te doen in je oude spijkerbroek en slobbgertrui. Dus waarom zou ze zich, met camera's van heel Nederland en daarbuiten, netjes en mooi aan de buitenwereld presenteren, denk je? Doe eens een gok.
Is nog iets anders dan draaien om accent om je bil te leggen. Niets mis mee, prima zelfs, juich ik toe. Maar laten we niet doen alsof mannen daar niet op mogen reageren, dat is bewust of onbewust namelijk hun doel.
Géén Oostenrijkse schilder
pi_210759813
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:27 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Mannen zullen je bij iedere ontmoeting als eerste beoordelen op je uiterlijk. Daar kun je het niet mee eens maar dat verandert verder niets aan de situatie.
Moeten ze zelf weten, maar ze kunnen hun mening ook gewoon voor zich houden en mij, en andere vrouwen, er niet mee lastigvallen. Als je geen date bent, maar een oude viespeuk, kun je ook gewoon je mond houden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_210759828
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:33 schreef Alexandrian het volgende:

[..]
Is nog iets anders dan draaien om accent om je bil te leggen. Niets mis mee, prima zelfs, juich ik toe. Maar laten we niet doen alsof mannen daar niet op mogen reageren, dat is bewust of onbewust namelijk hun doel.
Nee.
pi_210759830
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Moeten ze zelf weten, maar ze kunnen hun mening ook gewoon voor zich houden en mij, en andere vrouwen, er niet mee lastigvallen. Als je geen date bent, maar een oude viespeuk, kun je ook gewoon je mond houden.
Dus eigenlijk moeten mannen eerst bij jou verifiëren of ze eventueel een kans hebben alvorens ze een compliment maken of hoe werkt dat dan?
  dinsdag 26 september 2023 @ 17:36:58 #55
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_210759839
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:30 schreef CoolGuy het volgende:
maar feit is wel dát het gebeurt.
Jij neemt dat kennelijk als een soort natuurwet aan. Als je een baksteen loslaat, dan valt ie omlaag, zoiets. Dat is het niet. Hou gewoon je smoel, in plaats van het probleem te verplaatsen van de vieze man naar de aangesproken jongedame.

in dit specifieke geval is het trouwens ook nog eens iemand die niet eens kán reageren, al zou ze het willen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 26 september 2023 @ 17:37:25 #56
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_210759841
quote:

[..]
Hé, het korterokjes-argument.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_210759850
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:26 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Lekker makkelijk
Zo makkelijk is het inderdaad. Beetje bepalen hoe vrouwen moeten reageren en zelf voor ze invullen hoe ze zich wellicht voelen. Donder op :')
pi_210759854
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:36 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Dus eigenlijk moeten mannen eerst bij jou verifiëren of ze eventueel een kans hebben alvorens ze een compliment maken of hoe werkt dat dan?
Ik denk dat we er in dit geval gevoeglijk van uit kunnen gaan dat Derksen geen schijn van kans heeft bij Alexia. Dat hoeft nit geverifieerd. Dus hij kan het gewoon voor zich houden.
  dinsdag 26 september 2023 @ 17:40:33 #59
501313 Alexandrian
Oostenrijks econoom
pi_210759869
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik denk dat we er in dit geval gevoeglijk van uit kunnen gaan dat Derksen geen schijn van kans heeft bij Alexia. Dat hoeft nit geverifieerd. Dus hij kan het gewoon voor zich houden.
En Sander?
pi_210759884
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:40 schreef Alexandrian het volgende:

[..]
En Sander?
Idem.

Sowieso het becommentarieren van (jonge)vrouwen en meisjes is onnodig seksistisch. En inderdaad, het is geen natuurwet ofzo. Het IS niet altijd een compliment als een man iets van je vindt en mannen kunnen gewoon hun mening voor zich houden.
pi_210759886
quote:

[..]
Waar draait ze dan zo bewust met haar kont?
Ze beweegt gewoon
En heeft geen halfnaakte uitgaanskleding aan, maar iets dat geschikt is voor de gelegenheid.
pi_210759892
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Hij richt zijn opmerking dan ook niet direct tot Alexia in de hoop er van haar een reactie op te krijgen want ik neem aan dat hij dondersgoed weet dat hij geen schijn van kans maakt.
  dinsdag 26 september 2023 @ 17:44:46 #63
501313 Alexandrian
Oostenrijks econoom
pi_210759898
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Idem.

Sowieso het becommentarieren van (jonge)vrouwen en meisjes is onnodig seksistisch. En inderdaad, het is geen natuurwet ofzo. Het IS niet altijd een compliment als een man iets van je vindt en mannen kunnen gewoon hun mening voor zich houden.
Waar baseer je op dat Sander geen kans zou maken?

Waarom zouden vrouwen bepalen wat mannen mogen zeggen?
  dinsdag 26 september 2023 @ 17:44:58 #64
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210759901
Het is vooral nogal treurig als je als ruim volwassen kerel publiekelijk gaat roepen hoe lekker de kont van een 18 jarige meid is. Dan ben je mentaal nog geen 20 zegmaar.

ls hij het bij een borrel met zijn vrienden had gedaan prima. Maar het is nogal deerniswekkend als je hiermee de aandacht gaat zoeken.
pi_210759902
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:44 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Hij richt zijn opmerking dan ook niet direct tot Alexia in de hoop er van haar een reactie op te krijgen want ik neem aan dat hij dondersgoed weet dat hij geen schijn van kans maakt.
En waarom zou hij zo'n opmerking dan moeten maken?

Typisch wel, dat goedpraten van die oude viespeuk.
pi_210759914
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Idem.

Het verschil tussen boodschapper en ontvanger. JIJ als ontvanger bepaalt niet hoe en met welke intentie een boodschap gebracht wordt. Hoe jij een boodschap ervaart en hoe die op JOU overkomt is heel iets anders.
  dinsdag 26 september 2023 @ 17:46:56 #67
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_210759922
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 16:50 schreef Selenophilia het volgende:
Ik denk dat het vooral jaloezie is, wie wil nou niet dat Johan Derksen op je geilt.
Die nicotinesnor zal heerlijk smaken. :9~
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_210759952
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:46 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Het verschil tussen boodschapper en ontvanger. JIJ als ontvanger bepaalt niet hoe en met welke intentie een boodschap gebracht wordt. Hoe jij een boodschap ervaart en hoe die op JOU overkomt is heel iets anders.
Allemaal waar.

En ik vind het getuigen van een ontzettend gebrek aan fatsoen als zo'n Derksen he nodig vindt zoiets op tv over zo'n jonge vrouw te roepen. En als je dat verdedigt ook wel, eigenlijk.

Dat is niet een verschil tussen boodschapper en ontvanger, maar een teken dat iemand de basisbeginselen van fatsoen ontbeert.
pi_210759969
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:44 schreef Alexandrian het volgende:

[..]
Waar baseer je op dat Sander geen kans zou maken?

Waarom zouden vrouwen bepalen wat mannen mogen zeggen?
Of sommige mannen zouden het eens kunnen gaan begrijpen dat als iemand haar werk doet of gewoon ergens loopt ze niet zitten te wachten op dit soort opmerkingen.

Die jongedame staat daar niet voor haar plezier he, heeft niet naar hun gelonkt met een knipoog ofzo.
Ze is daar in officiële functie, in kleren geschikt voor die functie. Die vereist dat ze er representatief uitziet.

Ze doet niet suggestief of iets dergelijks.
Kortom, hou dan gewoon je geblaat voor je. Het is geen gepast moment ervoor.
pi_210760028
Schimmelpenis moet zijn mond houden, alsof er ook maar een vrouw is die hem wil.
Purr.
pi_210760081
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:46 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
En de boodschapper bepaalt niet hoe het ontvangen word. Het gaat hier om de ontvanger, niemand boeit de boodschap wat.
Let op dit is mijn mening, geen feit.
pi_210760119
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het is ook niet voor jullie bedoelt. De kracht van vi is dat het cafepraat is wat toevallig uitgezonden word op tv.

Je zou zeggen eens moeten weten wat er gezegd word als er geen camera bij is.
pi_210760141
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 18:00 schreef DjDaano het volgende:

[..]
En de boodschapper bepaalt niet hoe het ontvangen word. Het gaat hier om de ontvanger, niemand boeit de boodschap wat.
De ontvanger is in dit geval niet Alexia want die was bij mijn weten niet in de fysiek bij de uitzending aanwezig.

Daarbij kan de term “lekker kontje” op geen enkele manier als een belediging worden opgevat. Dat je er niet op zit te wachten is nog iets anders maar wat een wereld zou het worden als we eerst toestemming zouden moeten vragen of we überhaupt een compliment zouden mogen geven.
  Moderator dinsdag 26 september 2023 @ 18:12:00 #74
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_210760232
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:36 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Jij neemt dat kennelijk als een soort natuurwet aan. Als je een baksteen loslaat, dan valt ie omlaag, zoiets. Dat is het niet. Hou gewoon je smoel, in plaats van het probleem te verplaatsen van de vieze man naar de aangesproken jongedame.

in dit specifieke geval is het trouwens ook nog eens iemand die niet eens kán reageren, al zou ze het willen.
Wat? Dat er altijd een of meerdere mannen gaan zijn die zo'n opmerking uitspreken? Ja, die zullen er zijn. Die hebben dat filter niet of willen dat niet hebben.

In een perfecte wereld doen ze dat niet, maar we leven niet in een perfecte wereld. Dus áls die opmerking dan gemaakt ís, hoe ga je daar dan als vrouw mee om?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_210760250
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 18:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Wat? Dat er altijd een of meerdere mannen gaan zijn die zo'n opmerking uitspreken? Ja, die zullen er zijn. Die hebben dat filter niet of willen dat niet hebben.

In een perfecte wereld doen ze dat niet, maar we leven niet in een perfecte wereld. Dus áls die opmerking dan gemaakt ís, hoe ga je daar dan als vrouw mee om?
Ik heb net vernomen dat je gewoon je bek moet houden.
pi_210760261
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 15:53 schreef Alexandrian het volgende:

Zo ja: wat vinden jullie daar aanstootgevend aan? Waarom mag een feitelijke constatering niet geconstateerd worden?
Je mist het hele punt dat het hier niet om een feitelijke constatering gaat (als het bij iemands smaak past, dan is het zeker te bestempelen als een feitelijke constatering, echter is smaak betwistbaar), maar meer het feit dat het nogal respectloos is.

Iets dat een feitelijke constatering is, is niet inherent aan respectvol zijn.

Om het verder door te trekken, iets dat een feitelijke constatering is, geeft niet automatisch het recht om dan maar vanalles te kunnen roepen als het maar een feitelijke constatering is.

Om het nog verder door te trekken, het recht van meningsuiting bestaat, maar daar zitten (ondanks dat we dat vergeten in NL, en nota bene door dhr Schimmelpenninck zelf recent nog aangestipt) ook kaders aan, namelijk dat het niet kwetsend of respectloos mag zijn, want dan verschuift het al gauw naar een wat minder vrolijk wettelijk kader, namelijk die van in het uiterste geval laster en/of smaad, en in het mildste geval emotionele beschadiging van het lijdend voorwerp.
pi_210760275
Ik zou Alexia wel doggy willen geven :9~
Edensnator over 'n out
pi_210760308
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 18:15 schreef Edensnator het volgende:
Ik zou Alexia wel doggy willen geven :9~
Hoe oud ben je? Want afhankelijk van je leeftijd wordt beoordeeld of deze opmerking door de beugel kan.
pi_210760335
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 18:17 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Hoe oud ben je? Want afhankelijk van je leeftijd wordt beoordeeld of deze opmerking door de beugel kan.
Ik ben benieuwd wat je ervan zou vinden als zo over jouw dochter zou worden gesproken.

Ik heb wel weer genoeg gelezen in dit topic. Ik ben blij dat er óók wel fatsoenlijke en leuke mannen zijn.
pi_210760379
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 september 2023 18:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd wat je ervan zou vinden als zo over jouw dochter zou worden gesproken.

Ik heb wel weer genoeg gelezen in dit topic. Ik ben blij dat er óók wel fatsoenlijke en leuke mannen zijn.
Als je een knappe dochter hebt weet je gewoon dat het gebeurd. Hell, ik zie wel eens DM’s van mannen op mijn vrouw haar insta voorbij komen. Moet ik daar dan wakker van liggen ofzo?

Ik denk dat ik er meer moeite mee zou hebben als het niet gezegd zou worden.
  dinsdag 26 september 2023 @ 18:26:55 #81
501313 Alexandrian
Oostenrijks econoom
pi_210760387
quote:

[..]

Mannen die van mooie vrouwen houden en dit uitspreken zijn niet fatsoenlijk? Dan bestaan er vrijwel geen fatsoenlijke mannen namelijk. En ook maar weinig vrouwen overigens want ook zij kunnen behoorlijk platvloers zijn.
  Moderator dinsdag 26 september 2023 @ 18:28:16 #82
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_210760404
quote:

[..]

Dat zou ik dan niet oké vinden, maar ik besef ook dat we niet lala land leven. Dus ALS de opmerking dan al gemaakt ís, dan houdt het niet op bij 'jij had dat niet mogen doen', want hoewel ik het daar mee eens bent trekt iemand anders zich daar niets van aan, getuige het feit dát de opmerking al gemaakt is dan.

Dan kun je of geen reactie geven (wat ook een manier van reageren is), of wel een reactie geven, en zo ja, welke dan? Het verhaal houdt niet op bij 'mannen mogen dat niet'.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 26 september 2023 @ 18:31:08 #83
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210760438
quote:

[..]

Nou veel vrouwen gaan daar mee om door te benoemen dat zo'n man een kansloze zielige vent is. Maar daar kan TS dan weer niet mee dealen.
  dinsdag 26 september 2023 @ 18:34:44 #84
501313 Alexandrian
Oostenrijks econoom
pi_210760470
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 18:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nou veel vrouwen gaan daar mee om door te benoemen dat zo'n man een kansloze zielige vent is. Maar daar kan TS dan weer niet mee dealen.
Hi Wierd.
pi_210760497
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 18:26 schreef Alexandrian het volgende:

[..]
Mannen die van mooie vrouwen houden en dit uitspreken zijn niet fatsoenlijk? Dan bestaan er vrijwel geen fatsoenlijke mannen namelijk. En ook maar weinig vrouwen overigens want ook zij kunnen behoorlijk platvloers zijn.
‘Mooie meid’ of ‘lekker kontje’ zit wel een verschil in he?

Ordinair zijn is een lifestyle :')
pi_210760510
quote:

[..]
Gelukkig leven we in een mannenwereld dus heel veel boeit dat niet.
pi_210760515
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:30 schreef Alexandrian het volgende:

[..]
Mohammed was 53 toen ie Aicha van 9 pakte. Maria was 12 etc.
Ja, maar er zijn nou eenmaal minder mensen op deze aardbol die kritiek durven hebben op Mohammed ;)

Straks een bom op je harsens.
pi_210760519
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 16:34 schreef Geerd het volgende:
En dan geen foto plaatsen :') :') :') :') :')

Prima bips, leuke dame.

Maar waarom de neuk heeft het hele land het erover. :')
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_210760548
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 18:42 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Prima bips, leuke dame.

Omdat Derksen lekker opstandig is en graag voor fophef zorgt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_210760597
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Omdat Derksen lekker opstandig is en graag voor fophef zorgt.
Ja en iedereen trapt er elke keer weer in, ook.
pi_210760628
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:30 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Dat kán inderdaad maar dat veranderd de gedachte van zo’n man dan toch niet?
Als je het alleen denkt, weet je zeker dat je er geen kritiek over krijgt, of je die nou terecht vindt of niet.

Ik kan me niet voorstellen dat Johan Derksen geen kritiek had verwacht.
  dinsdag 26 september 2023 @ 19:00:04 #92
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_210760688
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 16:22 schreef Momo het volgende:

[..]
Is dat zo?
quote:
Alexia Juliana Marcela Laurentien, Prinses der Nederlanden, Prinses van Oranje-Nassau is op 26 juni 2005 in Den Haag geboren als tweede kind van Koning Willem-Alexander en Koningin Máxima.
Ja 18 dus
pi_210760768
quote:

[..]
Dat mannen dat zeggen, dat is prima. Dat vrouwen laten weten dat niet oké te vinden, dat is overdreven. Want het gebeurt nou eenmaal, dus daar moeten ze dan maar mee dealen.
pi_210760770
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 18:25 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Als je een knappe dochter hebt weet je gewoon dat het gebeurd. Hell, ik zie wel eens DM’s van mannen op mijn vrouw haar insta voorbij komen. Moet ik daar dan wakker van liggen ofzo?

Heb je een dochter?
pi_210760829
quote:

[..]

Het mooie is dus dat het wel een natuurwet is. De dames zijn het er alleen blijkbaar niet mee eens.
pi_210760836
Ik heb liever de oudste zal wel een PAWG zijn, weet niet hoe die heet
lol
  Spellchecker dinsdag 26 september 2023 @ 19:56:49 #97
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210761145
quote:

[..]

Jij bent blij dat je vrouw bijzondere DM's krijgt op haar insta? Naar aanleiding van foto's waarschijnlijk?
  Moderator dinsdag 26 september 2023 @ 20:03:50 #98
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210761223
quote:

[..]

@GGMM zou gek worden als het zijn dochter betreft.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 26 september 2023 @ 20:04:08 #99
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210761228
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 18:42 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Prima bips, leuke dame.

Boh.....
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 26 september 2023 @ 20:32:23 #100
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210761540
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 18:40 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Gelukkig leven we in een mannenwereld dus heel veel boeit dat niet.
TS kennelijk wel anders opende hij dit topic niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')