Je hoeft geen grote groep leden te hebben om zoiets rendabel te maken. Iedere middelgrote stad zou zoiets kunnen lopen. Vrouwen zijn gewoon een storende factor als je komt om serieus te trainen. Als groep, niet als individu.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:51 schreef smizy het volgende:
Nou dat laatste denk ik zeker niet. Meer aan dat er denk te weinig vraag naar zou zijn.
Lol. Ene probleem voor ander inruilen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 09:57 schreef karr-1 het volgende:
Ja die bestaan maar daar gebeuren ook hele andere dingen naast het trainen…..
Daarnaast, hoeveel man heb je nodig om het rendabel te maken?
quote:Op dinsdag 26 september 2023 10:05 schreef Chandler het volgende:
Denk dat de meeste mannen geen problemen hebben met vrouwen om hun heen, andersom is het een compleet ander verhaal!
Die ‘mannen’ zijn er niet louter om srs te trainen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 10:05 schreef Chandler het volgende:
Denk dat de meeste mannen geen problemen hebben met vrouwen om hun heen, andersom is het een compleet ander verhaal!
Is nogal drastisch om een sportschool te starten om serieus te kunnen trainen.quote:
Moeite om je erectie in toom te houden?quote:Op dinsdag 26 september 2023 11:10 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Die ‘mannen’ zijn er niet louter om srs te trainen.
Geen schande met de broekjes die sommige chicks opzettelijk aandoen icm de poses maar dat is niet de reden.quote:Op dinsdag 26 september 2023 11:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Moeite om je erectie in toom te houden?
Je vriendje weet er vast wel een te vindenquote:Op dinsdag 26 september 2023 09:46 schreef Alexandrian het volgende:
Er zijn heel wat women only gyms maar ik kan nergens een men only gym vinden. Weet iemand of dit überhaupt bestaat? En zo niet, ligt dat aan juridische redenen?
Thuis gym?quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:20 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben meer geïnteresseerd in een gym zonder fucking influencers.
Zijn 9/10 x ook vrouwen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:20 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben meer geïnteresseerd in een gym zonder fucking influencers.
Mannen/vrouwen. Allebei even vervelend. Gelukkig op het tijdstip waarop ik in de gym sta heb ik er geen last van. Maar er lopen er wel een aantal met een cameraatje in mijn gym.quote:
Dat laatste is tegenwoordig een serieus risico.quote:Op woensdag 27 september 2023 17:59 schreef alexmarvel het volgende:
Hmm sounds gay to me of krijg je zoveel aandacht van de vrouwen? Of ben je gewoon bang dat je te lang naar een vrouw kijkt en dat je daarop aangesproken wordt?
De sportschool waar ik heen ga is helemaal niet heel duur ofzo.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:03 schreef borisz het volgende:
Gewoon een gym kiezen waar je wel wat moet lappen. Heb je geen last van vervelende bezoekers.
Hoewel... soms loopt er nog wat kakhockey rond, maar voor de rest valt het wel mee. (N=1)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |