Blijft apart. Van Halst had wat mij betreft nog eerder dan Te Kloese moeten zijn in Zeist om 0-3 definitief te maken.quote:
“Door middel van moneyball kan op basis van statistieken en data een zo sterk mogelijke voetbalploeg worden samengesteld”quote:
quote:Op maandag 25 september 2023 13:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, ook toen kon je de aanleiding traceren bij één geesteszieke Duits sprekende man die gewoon alles kapot heeft willen maken.
Echt. Dit zou anders 0-7 wordenquote:Op maandag 25 september 2023 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Blijft apart. Van Halst had wat mij betreft nog eerder dan Te Kloese moeten zijn in Zeist om 0-3 definitief te maken.
Zelf de veiligheid niet kunnen garanderen waardoor een wedstrijd gestaakt moet worden en dan nog een grote bek hebben.quote:Op maandag 25 september 2023 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Blijft apart. Van Halst had wat mij betreft nog eerder dan Te Kloese moeten zijn in Zeist om 0-3 definitief te maken.
Eens. Maarja. Laten we hem morgenavond dan maar uitspelenquote:Op maandag 25 september 2023 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welke van de 10? Bij Feijenoord zijn er vanaf de jaren 80 altijd wel crises geweest met als overkoepelende oorzaak dat er te weinig geld werd gegenereerd.quote:Op maandag 25 september 2023 13:05 schreef GGMM het volgende:
Ik vind deze hele crisis erg vergelijkbaar met de crisis van Feyenoords destijds.
Mislukten.quote:Op maandag 25 september 2023 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze mislukte ook allemaal dus dat komt goed uit
Idd. Laat het weer over Feijenoord gaan.quote:
quote:Op maandag 25 september 2023 13:21 schreef Vis1980 het volgende:
Ook een podcast met veel Ajaccieden, Hard Gras, is het er over eens dat het 0-6 had geworden en de verdediging bij Ajax trillende beentjes had in die tweede helft.
Ok en nu?quote:Op maandag 25 september 2023 13:21 schreef Vis1980 het volgende:
Ook een podcast met veel Ajaccieden, Hard Gras, is het er over eens dat het 0-6 had geworden en de verdediging bij Ajax trillende beentjes had in die tweede helft.
Gewoon toegeven dat je een roze bril hebt als je beweert dat Ajax geen voordeel uit de situatie haalt.quote:
Er zijn letterlijk 0 mensen die dat bewerenquote:Op maandag 25 september 2023 13:24 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Gewoon toegeven dat je een roze bril hebt als je beweert dat Ajax geen voordeel uit de situatie haalt.
Misluktequote:Op maandag 25 september 2023 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze mislukte ook allemaal dus dat komt goed uit
Jij weet ook wel dat dat niet gaat gebeuren. Ajax moet inhalen tegen Volendam woensdag en dat kan niet uitgesteld worden ivm andere wedstrijd van Volendam op zaterdag.quote:Op maandag 25 september 2023 13:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Maarja. Laten we hem morgenavond dan maar uitspelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |