SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hč :(
Nee maar veel ouders sponsoren toch nog wat tijdens een studie, of kinderen blijven wat langer thuiswonen.quote:Op zondag 24 september 2023 19:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vanaf 21 zijn ze financieel onafhankelijk en mogen ze je niet meer om geld vragen.
nopequote:Op zondag 24 september 2023 19:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar is niet nodig om met vuur in te branden toch?
en zelfs dan zijn sommigen niet okequote:Op zondag 24 september 2023 19:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Kinderen zijn ok. Als ik ze maar terug kan geven.
Helemaal met de huidige huizenmarkt.quote:Op zondag 24 september 2023 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee maar veel ouders sponsoren toch nog wat tijdens een studie, of kinderen blijven wat langer thuiswonen.
ik ken er 2 onder de tien en die zijn wel lekker gek af en toe,beetje zoals hun ouders waar ik goed mee op kan schieten, dus dat klikt welquote:Op zondag 24 september 2023 19:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kinderen worden leuk vanaf een jaar of vier. Eigenlijk tien, maar dat mag ik niet zeggen.
dat sowiesoquote:Op zondag 24 september 2023 19:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Kinderen zijn ok. Als ik ze maar terug kan geven.
Die gaan na 5 seconden dus retour.quote:Op zondag 24 september 2023 19:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en zelfs dan zijn sommigen niet oke
Jepsquote:Op zondag 24 september 2023 19:10 schreef essnhills het volgende:
Inmiddels weer thuis. Wordt koud al in huis
balkon deur staat open hierquote:Op zondag 24 september 2023 19:10 schreef essnhills het volgende:
quote:Op zondag 24 september 2023 19:03 schreef Ama het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto gisteren ook gezien?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Dekentjes -tijdquote:Op zondag 24 september 2023 19:10 schreef essnhills het volgende:
Oh ik heb hele weekend nog met de deur open gechillt in de woonkamer.quote:Op zondag 24 september 2023 19:10 schreef essnhills het volgende:
quote:Op zondag 24 september 2023 19:10 schreef essnhills het volgende:
Gewoon de vmbo-mboroute stimuleren, dan kunnen ze op hun negentiende fulltime aan de slag met een diploma.quote:Op zondag 24 september 2023 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee maar veel ouders sponsoren toch nog wat tijdens een studie, of kinderen blijven wat langer thuiswonen.
is genoeg voor mij hoorquote:Op zondag 24 september 2023 19:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Jonge dat is 1 hap en dan is die weg.
Ik zit onder een dekentje met mijn rug tegen een elektrisch kussenquote:
Brrrrrrrquote:
Ik heb mijn dekentjes überhaupt niet opgeborgenquote:
oh je bent er vroeg mee begonnenquote:Op zondag 24 september 2023 19:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zit onder een dekentje met mijn rug tegen een elektrisch kussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |