abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210737399
Wat is dit voor rare prehistorische CRT TV?:
Daarnaast wat betekent eigenlijk Digital control multi-system??
Heb hem trouwens wel gevonden, geen merk of heel vaag merk, Aliexpress TV zeg maar.
https://gztianshi.en.made(...)-21-CRT-TV-Kits.html

Wart is trouwens tegenwoordig gebruikelijk voor vakantieparken? Zijn er ook anderen met CRT TV en/of Annaloog TV signaal.
In 2018 ofzo in een landal geweest. Wel flatscreen TVs, maar signaal was analoog.

[ Bericht 7% gewijzigd door Naomi1 op 24-09-2023 15:54:59 ]
pi_210737516
Digital control multi-system?
Klinkt als iets uit Multilul

You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_210737534
Denk dat er mee bedoelt wordt dat de TV zowel met PAL, SECAM als NTSC overweg kan (annaloog)
Maar wat daar dan zo digitaal aan is vraag ik mij af.
pi_210737611
Maar ga je op vakantie om tv te kijken :?
pi_210737653
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 16:02 schreef etuiedelapiel het volgende:
Maar ga je op vakantie om tv te kijken :?
nee, vind een TV op vakantie sowiezo redelijk onzin, net als Netflixen dat kun je thuis ook. Vroeger toen we met vouwcaravan op vakantie gingen vermaakten we onze avonden met spelletjes, lezen en een wandeling op de camping. En een mp3 speler, discman of wereld ontvanger.

Maar tijden veranderen en blijkbaar willen mensen tegenwoordig TV en Wifi op de camping. Maar eigenlijk ging mijn hele vraag daar ook niet over.
Ik vind dat een vakantiepark wel een beetje fatsoenlijk TV mag aanbieden (niet een TV uit het museum zoals Fertju het noemt) en wil je dat niet bied dan geen TV aan. Zit iemand in dit tijdperk nog te wachten op een CRT TV?

Een andere vakantiepark vond het ook nodig een stereo aan te bieden. Dan vind een TV toch nuttiger, een speaker of radio neem je zelf zeer makkelijk mee.
pi_210738210
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 16:06 schreef Naomi1 het volgende:

[..]
nee, vind een TV op vakantie sowiezo redelijk onzin, net als Netflixen dat kun je thuis ook. Vroeger toen we met vouwcaravan op vakantie gingen vermaakten we onze avonden met spelletjes, lezen en een wandeling op de camping. En een mp3 speler, discman of wereld ontvanger.

Maar tijden veranderen en blijkbaar willen mensen tegenwoordig TV en Wifi op de camping. Maar eigenlijk ging mijn hele vraag daar ook niet over.
Ik vind dat een vakantiepark wel een beetje fatsoenlijk TV mag aanbieden (niet een TV uit het museum zoals Fertju het noemt) en wil je dat niet bied dan geen TV aan. Zit iemand in dit tijdperk nog te wachten op een CRT TV?

Een andere vakantiepark vond het ook nodig een stereo aan te bieden. Dan vind een TV toch nuttiger, een speaker of radio neem je zelf zeer makkelijk mee.
Cultuur. Natuur, lekker uit eten dat is voor mij vakantie. Volgens mij worden jullie gelukkiger van de MediaMarkt als van een vakantie.
pi_210738247
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 16:30 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Cultuur. Natuur, lekker uit eten dat is voor mij vakantie. Volgens mij worden jullie gelukkiger van de MediaMarkt als van een vakantie.
Nou van de mediamarkt ik ieder geval absoluut NIET, die SCHREEUW winkel.
Sommige mensen gaan ook een grote drukke stad bezoeken, ook niet echt mijn idee van een "leuke" "vakantie"
Ik weet niet of je er van houd, maar zwemmen vind ik ook wel echt bij vakantie horen.
Maar kunnen we nu weer terug naar de hamvraag?

Is er trouwens geen wiki oid. over die Digital control multi-system? Kom de term veelvuldig tegen maar een uitleg vind ik niet echt.
pi_210738279
Je weet dat Oostappen de keten van Peter Gillis is toch? Die van Massa is Kassa.
Dat zegt mss e.e.a. over de kwaliteit van de parken.
pi_210738315
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 16:34 schreef Piles het volgende:
Je weet dat Oostappen de keten van Peter Gillis is toch? Die van Massa is Kassa.
Dat weet ik ja. Maar het is toch appart te noemen dat er dan wel weer een zwembad met 3 glijbanen staat, dat kost toch wel wat meer dan een TVtje? Alsnog klopt deze prehistorische TV dan niet in het beeld.
Buiten dat TVs van een Aliexpress site kopen met bijbehordende risico's en duane kosten klijkt mij uiteindelijk nou niet perse goedkoop. (eerder duurkoop) onderdelen zullen hier in NL ookm wel niet te krijgen zijn, daarnaast vermoed ik dat deze TVs niet erg degelijk en duurzaam zijn.

Overigens zijn er naar wat ik begreep ook wat parken van die Gillis die redelijk van kwaliteit zijn, maar daar hoor je natuurlijk weinig over.

[ Bericht 6% gewijzigd door Naomi1 op 24-09-2023 16:44:49 ]
pi_210738348
Hidden sound system _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_210738412
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 16:36 schreef Naomi1 het volgende:

[..]
Dat weet ik ja. Maar het is toch appart te noemen dat er dan wel weer een zwembad met 3 glijbanen staat, dat kost toch wel wat meer dan een TVtje? Alsnog klopt deze prehistorische TV dan niet in het beeld.
Buiten dat TVs van een Aliexpress site kopen met bijbehordende risico's en duane kosten klijkt mij uiteindelijk nou niet perse goedkoop. (eerder duurkoop) onderdelen zullen hier in NL ookm wel niet te krijgen zijn, daarnaast vermoed ik dat deze TVs niet erg degelijk en duurzaam zijn.
Maar wat is gebruikelijk tegenwoordig? Zijn er meer parken met CRTtvs en/of analoge TV?? Zolang ik geen referenties heb kan ik er ook niet heel veel over zeggen. Mischien is Oostappen nog niet de ergste.
pi_210738429
Godver na 3 sec uitgezet godver neppe nichtstem bloedendeoren
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 24 september 2023 @ 16:54:30 #13
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_210738631
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 16:06 schreef Naomi1 het volgende:

[..]
nee, vind een TV op vakantie sowiezo redelijk onzin, net als Netflixen dat kun je thuis ook.
ok.

quote:
Vroeger toen we met vouwcaravan op vakantie gingen vermaakten we onze avonden met spelletjes, lezen
dat kun je thuis ook, waarom moet je dat op vakantie doen?
pi_210738742
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 16:54 schreef Jan_Lul het volgende:

[..]
ok.
[..]
dat kun je thuis ook, waarom moet je dat op vakantie doen?
wandelen, zwemmen, horeca en steden bezoeken ook tja, als we zo moeten beginnen...
Maar je mag van mij ook gerust op de camping de hele dag ijsberen hoor of uit je neus vreten als je dat liever doet.
Wat wil je dan doen?
Maar grotten en watervallen heb jer natuurlijk niet overal.

Ik wilde vooral zeggen dat we het vroeger zonder TV stelden tijdens camperen en dat geen gemist was zover ik weet. Verder wil ik niemand de lol van TV of Netflix tijdens vakantie beperken, moet iedereen zelf weten.
pi_210738822
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 16:30 schreef etuiedelapiel het volgende:
Cultuur. Natuur, lekker uit eten dat is voor mij vakantie.
Kun je ook allemaal in je eigen woonplaats vinden/doen.
pi_210739144
Sfeer en beleving!
pi_210739639
ja wat sfeer en beleving? de vervallen accomodaties van de Heer Gillis?
  Spellchecker zondag 24 september 2023 @ 18:02:25 #18
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210739683
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 16:34 schreef Piles het volgende:
Juist
pi_210739871
Geen idee waar dit nou weer over gaat.
Eigenlijk wil ik het ook helemaal niet weten.

}:|
pi_210740293
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 18:02 schreef maily het volgende:

[..]
Juist
Gillis is een kwal?
  Spellchecker zondag 24 september 2023 @ 19:11:22 #21
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210740633
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 18:48 schreef Naomi1 het volgende:

[..]
Gillis is een kwal?
Yep

En zit je nu op zo'n park je kapot te ergeren aan de ouderwetse tv's enzo?
pi_210741104
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 17:59 schreef Naomi1 het volgende:
ja wat sfeer en beleving? de vervallen accomodaties van de Heer Gillis?
Toevallig zat ik enkele weken te zoeken om een midweekje weg te gaan. Kom je bij zo'n park terecht van Gillis en betaal je ¤90 voor een midweek. Wij zijn naar de Cauberg geweest van Landal en daar betaal je ¤700
pi_210741943
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 19:46 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Toevallig zat ik enkele weken te zoeken om een midweekje weg te gaan. Kom je bij zo'n park terecht van Gillis en betaal je ¤90 voor een midweek. Wij zijn naar de Cauberg geweest van Landal en daar betaal je ¤700
Krijgt dan ook alle waar naar je geld. Ik zou er niet willen zitten, met 6 bakstenen in de spoelbak van de wc en een douche die na 20 seconde koud water geeft. Kik zo doedde da mark, bespaaaaaaren!!
pi_210742053
quote:

[..]
quote:

[..]
iets meer detais? landal ook midweek neem ik aan? vrije kampeerplek, huurtent, huisje of stacaravan?
pi_210742073
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 19:11 schreef maily het volgende:

[..]
Yep

En zit je nu op zo'n park je kapot te ergeren aan de ouderwetse tv's enzo?
nee, ben vooral benieuwd waar die TVs nu vandaan komen, ik bedoel behalve de krinloop zou ik niet eens weten waar je zo'n tv zou kunnen kopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')