Als hij nu elke race top 3 kwalificeert en een podium scoort dan zal hij zonder twijfel blijven. Wordt hij tweede puur doordat Hamilton onvoldoende scoort dan wordt het een twijfelgeval. Wordt hij geen tweede dan ligt hij er sowieso uit verwacht ik.quote:Op maandag 25 september 2023 07:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hij staat nog best wel wat punten boven Ham, dus als hij in de punten blijft finishen vanaf nu moet het goed komen. Ook Ham scoort wel punten maar ook niet elke keer podia. Het kan nog wel spannend worden om P2 en P3 als 1 van de 2 nog een DNF heeft.
Menselijk oogpunt, dat is wel een leuke als het om Red Bull en Marko gaat, hij schijnt echt een goed dichtgetimmerd contract te hebben al is alles met geld op te lossen.quote:Op maandag 25 september 2023 07:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Helaas voor Perez zou ik hem ontslaan na dit seizoen. Als ze hem bij Red Bull toch behouden voor volgend jaar snap ik dat wel uit menselijk oogpunt. Maar hij moet stoppen met domme keuzes maken.
Je zou je daar maar druk om maken 😅quote:Op maandag 25 september 2023 08:32 schreef franklop het volgende:
Verstappen op een zaterdag al kampioen, is dat al besproken? Of wordt Nattekat daar dan te boos om?
Na AM was hij toch done, dat hij een RB zitje kreeg, was best een geluk.quote:Op zondag 24 september 2023 23:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat kan hij nu nog vinden dan? Alle stoeltjes zijn al vergeven en hij heeft het beste stoeltje wat er is.
Waar heb je dit vandaan?quote:Op maandag 25 september 2023 08:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Na AM was hij toch done, dat hij een RB zitje kreeg, was best een geluk.
Max kan het niet met hem vinden, dat is al langer duidelijk. Verder presteert hij onregelmatig, in het begin winnen, daarna vaker in de hekken in de trainingen en/of kwali.
Eens hoor, ik vond het ook vreemd dat ze met hem aankwamen, zeker als je ziet hoe Albon nu rijdt hadden ze daar toch iets meer geduld mee moeten hebben, eigenlijk het geduld wat Perez nu wel krijgt, al heeft hij in 21 wel z'n werk redelijk naar behoren gedaan.quote:Op maandag 25 september 2023 08:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Na AM was hij toch done, dat hij een RB zitje kreeg, was best een geluk.
Max kan het niet met hem vinden, dat is al langer duidelijk. Verder presteert hij onregelmatig, in het begin winnen, daarna vaker in de hekken in de trainingen en/of kwali.
Monaco vorige jaar, Perez crasht waardoor max geen goede tijd meer kan neerzetten. dit jaar Oostenrijk, Perez duwt max op het gras. was hij echt niet blij mee en je ziet het aan zijn lichaamstaal.quote:Op maandag 25 september 2023 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waar heb je dit vandaan?
De eerste 15 races heeft ie er ook gewoon een potje van gemaakt. Eigenlijk hangt zijn hele 'succes' af van de 2 rondjes waarin hij Hamilton heeft opgehouden.quote:Op maandag 25 september 2023 08:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens hoor, ik vond het ook vreemd dat ze met hem aankwamen, zeker als je ziet hoe Albon nu rijdt hadden ze daar toch iets meer geduld mee moeten hebben, eigenlijk het geduld wat Perez nu wel krijgt, al heeft hij in 21 wel z'n werk redelijk naar behoren gedaan.
Kan me nog goed herinneren hoe hij een paar jaar geleden in Singapore niet voorbij die rus kon komen en besloot hem uit frustratie maar opzichtig van de baan te rammen toen hij er een keer naast zat.quote:Op maandag 25 september 2023 07:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen geen top drie auto waard zijn en wat hij nu laat zien. Niet alleen qua snelheid, maar ook qua domme acties.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |