abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_210730917
Vraag?
Ik had dit dus met een gemeente waar we gingen optreden etc, Ok hun hebben dat programma denk ik? OBS og iets in die richting.

Nu bleek het dus ik kon een YouTube stream plannen, hun moesten die Rtsp Url hebben plus nog een een uniek code.

Die kon ik nog vinden trouwens dus ingepland, ik was er vanuit gegaan dus als ze dan die stream starten vanaf hun daarmee dat het vanzelf online ging in mij geplande?

Er is daar iets mis gegaan, want niet gelukt, mss had ik nog wat moeten doen, maar had geen laptop mee en bij mij mobiel bleef ie staan op wachten op mezelf? Maar kon dus niks vinden daar wat ik zou moeten doen.

Hoe werkt dit wel? voor een volgende keer? Iemand idee?
De intonae van het stemgeluid is normaal. Er zijn geen zichtbare of merkbare somasche equivalenten van angst. Het bewustzijn is helder, de oriëntae in trias is intact en de concentrae is ongestoord
pi_210733466
Wow dude, wat schrijf jij allemaal voor onsamenhangende teksten? Misschien even wachten tot je weer nuchter bent en het nog eens proberen?
pi_210733531
Snap er inderdaad ook geen kut van
pi_210733601
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 09:35 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Wow dude, wat schrijf jij allemaal voor onsamenhangende teksten? Misschien even wachten tot je weer nuchter bent en het nog eens proberen?
Klopt wel wat ik zeg maar ok ben daar ook altijd onhandig in, zal het stap voor stap uitleggen.

* gemeente waar wij gingen spelen heeft camera's etc om dat te filmen en met streaming mogelijkheid
* dat gaat met een software programma ik weet ff de naam niet meer maar die hele bekende opensource obs of ons
* hun geven mij aan, joh kree als jij ff je gegevens stuurt dan kunnen we het naar jou kanaal streamen
* kree ding aangemaakt dus geplande live stream en idd dan kom ik op een rtmp stream uit en een code
* ik die doorgestuurd naar hun zodat ze dat in hun programma konden zetten

Toen ging ik er van uit start die hele stream op mijn kanaal vanzelf op als hun dat starten, maar dat werkte dus niet?

Ok had ik nu nog wat moeten doen, of is het sowieso al van hun kant fout gegaan?
De intonae van het stemgeluid is normaal. Er zijn geen zichtbare of merkbare somasche equivalenten van angst. Het bewustzijn is helder, de oriëntae in trias is intact en de concentrae is ongestoord
pi_210735089
Ik stream zelf nooit op YT maar even voor de duidelijkheid verander wel zo snel mogelijk die aparte code anders kan heel je kanaal verkloot worden door een ander.

Nu even inhoudelijk. Welke connectie was er tussen jouw mengpaneel en de streaming pc ?
Was er in OBS wel een scene aangemaakt met b.v. een camera of een andere netwerkstream van het optreden.
Stond in OBS wel de output goed van het geluid en beeld en de codec die ze gebruiken.
Wat was er voor verbinding tussen stream pc en YT
Is er wel op start geklikt in OBS toen jullie begonnen ?

Bij twitch moet ik elke aparte verbinding met een 2e code bevestigen weet niet of YT dat ook doet.
pi_210737066
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 12:25 schreef m1st1g het volgende:
Ik stream zelf nooit op YT maar even voor de duidelijkheid verander wel zo snel mogelijk die aparte code anders kan heel je kanaal verkloot worden door een ander.

Nu even inhoudelijk. Welke connectie was er tussen jouw mengpaneel en de streaming pc ?
Was er in OBS wel een scene aangemaakt met b.v. een camera of een andere netwerkstream van het optreden.
Stond in OBS wel de output goed van het geluid en beeld en de codec die ze gebruiken.
Wat was er voor verbinding tussen stream pc en YT
Is er wel op start geklikt in OBS toen jullie begonnen ?

Bij twitch moet ik elke aparte verbinding met een 2e code bevestigen weet niet of YT dat ook doet.
Nou dat is dus nog de vraag? het was voor mij dus ook helemaal nieuw.

Volgens mij trouwens die code is per geplande stream dus nu al weg. die URL blijft t zelfde.

Ik heb dus geen idee? heb nog een appje gestuurd, volgens hun was het allemaal ok, maar had alleen mobiel mee en zag nou niet echt iets van een start knop?
Vermoed dat het daar in zat dat ik nog iets moest doen, hun hadden nl de ok gegevens wel gehad voor die geplande stream die op mijn kanaal stond voor die dag.

heb geen idee dus? het was voor mij al nieuw dat hun zeiden van joh we kunnen dat naar je kanaal streamen als jij een url geeft en code?

Op 1 of andere manier heeft dat niet gewerkt
pi_210742094
heb ook niks aan jullie zie ik al :')
pi_210744512
quote:
10s.gif Op zondag 24 september 2023 21:01 schreef kree het volgende:
heb ook niks aan jullie zie ik al :')
https://support.google.co(...)E.Platform%3DDesktop

Hier staat alles wel in redelijk simpel Engels uitgelegd.
  maandag 25 september 2023 @ 14:15:50 #9
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_210748560
Geen idee of dit helpt want ik snap ook geen reet van wat je zegt.
Maar om te kunnen livestreamen op youtube heb je minimaal 1000 subscribers nodig.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_210748598
quote:
15s.gif Op maandag 25 september 2023 14:15 schreef junkiesietze het volgende:
Geen idee of dit helpt want ik snap ook geen reet van wat je zegt.
Maar om te kunnen livestreamen op youtube heb je minimaal 1000 subscribers nodig.
owh is dat zo? volgens mij niet toch?
dit zou het kunnen verklaren trouwens? Maar ik kan het niet meer testen nu ook, want ok die hele stream ging vanuit een kerk etc en ze vroegen mij alleen om een stream url een een code, en die had ik eruit gehaald toen ik zeg maar een live event inplande. dus dacht start dan vanzelf als hun het daar opstarten?
pi_210748605
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 00:41 schreef m1st1g het volgende:

[..]
https://support.google.co(...)E.Platform%3DDesktop

Hier staat alles wel in redelijk simpel Engels uitgelegd.
thanks ik ga het nog eens doorlezen, had er beetje al naar gekeken die, maar ok we kwamen er toen niet uit ff wat je nu precies nog moest doen.
  maandag 25 september 2023 @ 14:35:42 #12
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_210748733
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:19 schreef kree het volgende:
dit zou het kunnen verklaren trouwens? Maar ik kan het niet meer testen nu ook, want ok die hele stream ging vanuit een kerk etc en ze vroegen mij alleen om een stream url een een code, en die had ik eruit gehaald toen ik zeg maar een live event inplande. dus dacht start dan vanzelf als hun het daar opstarten?
opgezocht, 50subs livestreamen via PC.
1000subs voor live gaan via telefoon.

https://support.google.co(...)E.Platform%3DAndroid
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_210749061
quote:
15s.gif Op maandag 25 september 2023 14:35 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
opgezocht, 50subs livestreamen via PC.
1000subs voor live gaan via telefoon.

https://support.google.co(...)E.Platform%3DAndroid
dat verklaart het wel. thanks man voor de info, ik ga nog ff verder lezen enzo hoe dit nu zit.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')