Was wel een interessanter nummer dan waar ze mee won, toch zie ik wel waarom het minder presteerde.quote:Op zondag 24 september 2023 00:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heerlijke knaller hoor! Ik zet het nog wel eens op.
En nu Lena's mooiste inzending op het songfestival
Wel altijd een beetje awkward als je op een feestje langer blijft dan de hosts, maar toch wacht ik nog even een liedje of twee.quote:Op zondag 24 september 2023 00:56 schreef BillDauterive het volgende:
Voor mij ook tijd om te gaan slapen.
Bedankt dat jullie allemaal op ons feestje waren! Geniet er nog even van en tot een volgende keer
Dit keer mag het, jullie hoeven het niet op te ruimenquote:Op zondag 24 september 2023 00:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel altijd een beetje awkward als je op een feestje langer blijft dan de hosts, maar toch wacht ik nog even een liedje of twee.
Ik kan best nog even de virtuele glazen in de virtuele vaatwasser gooien hoor, dat hoeft niet zo lang te duren.quote:Op zondag 24 september 2023 00:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit keer mag het, jullie hoeven het niet op te ruimen
H_T? Sableheart incognito?quote:Op zondag 24 september 2023 01:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nog drie kijkers over, waarbij ik me nu toch af ga vragen wie JNMZZ is
Sableheart incognito zou wat zijn.quote:
ja, het staat hier op de achtergrond ook nog aanquote:Op zondag 24 september 2023 01:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sableheart incognito zou wat zijn.![]()
H_T stond er volgens mij wel dubbel in, want kijker H_T was weg terwijl hij nog aan het kijken leek.![]()
Maar het kan ook gewoon onze sportfreak nog zijn.
Kijk aan, opgelost.quote:Op zondag 24 september 2023 01:09 schreef sportfreak het volgende:
[..]
ja, het staat hier op de achtergrond ook nog aan
Inderdaad de hoogste tijd.quote:Op zondag 24 september 2023 01:15 schreef NailQueen het volgende:
Het is tijd. De hoogste tijd. U wordt weer bedankt voor een avond gezelligheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |