Zelf scrub ik m'n gezicht 1x per week.
Nu wilde ik vandaag een nieuwe tube kopen en dan zie ik ook weer peeling staan.
Is het verschil nu alleen, dat scrub-creme meer korrels heeft en peeling niet?
Ik hoorde, dat het resultaat hetzelfde is.
Waarom kan je het dan op 2 manieren doen, vraag ik me af.
Is scrubben bij een vettere huid beter geschikt en peeling voor een droge huid?
En bevalt het een beter dan het andere bij jou?
en scrubben is dus gewoon je gezicht wassen met schrub...
Ik schrub mijn gezicht 1 keer in de week, maak elke dag schoon; en voila geen puisten!
ik ga dus ook nooooit meer laten peelen!
rishi
p.s. ik ben een man
je bedoelt een peeling uit een tube, dat is gewoon een scrub; maar met "grotere" korreltjes....
rishi
quote:Grote?
Op donderdag 13 februari 2003 15:54 schreef rishi120 het volgende:je bedoelt een peeling uit een tube, dat is gewoon een scrub; maar met "grotere" korreltjes....
Vanmiddag zei iemand, dat peeling juist niet van die groffe korrels heeft.
Nou volg ik het ook niet meer
Ik heb net die tube opengemaakt en er zitten dus echt geen korrels in, zoals ik in de winkel al hoorde.
Maar wat is nu echt het verschil?
Puur, dat het een wat ruwere creme is?
Kan je dit ook bereiken met een peeling uit zo'n tube? Hoelang duurt het voordat je echt resultaat ziet ?quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:27 schreef myfairlady het volgende:
peeling is 100000x heftiger dan scrubben zo. met peeling kan je een geheel nieuwe huid krygen en dit bereik je met scrubben niet , daar verwyder je alleen maar de dode huidcellen mee.
Nieuwe huid?? Chemische peelingquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:45 schreef thedude1987 het volgende:
[..]
Kan je dit ook bereiken met een peeling uit zo'n tube? Hoelang duurt het voordat je echt resultaat ziet ?
Dat ligt er maar net aan over welke peeling je het hebt. Je hebt lichte peelings, die dus vrij oppervlakkig zijn en zware peelings waardoor je onvertoonbaar bent voor een tijd.quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:27 schreef myfairlady het volgende:
peeling is 100000x heftiger dan scrubben zo. met peeling kan je een geheel nieuwe huid krygen en dit bereik je met scrubben niet , daar verwyder je alleen maar de dode huidcellen mee.
informeer is bij een plastisch chirurg of ziekenhuis [jaja t klinkt allemaal erg heftig] naar een ''fruitzuur peeling''. deze geeft je een hele nieuwe huid zonder acne. je loopt wel een week voor gek want je krygt een gore bruine huid en op een gegeve moment kan je dat bruin dr afhalen en heb je een nieuwe huid. bij vriendinnetje van me heeft t heel goed geholpen, die zat onder de acne en rode vlekken dus etcquote:Op donderdag 1 april 2004 18:45 schreef duuuuus het volgende:
Welke peeling is het beste tegen rode vlekken tgv acne??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |