Ik zou toch niet met child willen ruilenquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij mijn afspraak beter zou doen dan ik zelf.
Ik ben de kapitein, niet de zeeman.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jammer, ik had hier al wat associaties mee gemaakt.
Van een beetje therapie knappen wij vast op.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou toch niet met child willen ruilen
Heb je ook zo'n uniform?quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben de kapitein, niet de zeeman.
quote:
Hoezo wij?quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Van een beetje therapie knappen wij vast op.
Ben ik niet al lief genoeg?quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je ziet hoe lief ik ervan word ...![]()
Eerst maar eens in de houding jij uit respect voor de kapitein.quote:
Hoe ziet die houding eruit?quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerst maar eens in de houding jij uit respect voor de kapitein.
Dat kan ik hier echt niet zeggen.quote:
Het is ineens stil hier...quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan ik hier echt niet zeggen.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is ineens stil hier...
Zijn jullie aan het vrijen?
Ik nietquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is ineens stil hier...
Zijn jullie aan het vrijen?
Dan blijft alleen Tegan nog overquote:
Geef een ander maar weer de schuldquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:25 schreef Tegan het volgende:
Nee, dat was een geslaagde topickiller van @:AirwiN .
Ik ben aseksueel en a-romantischquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zou daar zelf niet zo blij mee zijn.
Ohw. Toch nietquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:25 schreef Tegan het volgende:
Nee, dat was een geslaagde topickiller van @:AirwiN .
6 jaar. Gotta boost those numbers. Those are rookie numbers!quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben aseksueel en a-romantischDus voor mij is het feest dat ik +/- zes jaar droog sta
Ja dat weet ik, toch is wat ik zei nog steeds waarquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben aseksueel en a-romantischDus voor mij is het feest dat ik +/- zes jaar droog sta
Touchéquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, toch ik wat ik zei nog steeds waar.
Nee, die wens is nog niet in vervulling gegaan vandaagquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan blijft alleen Tegan nog over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor nu is de algemene beschouwingen opwindend genoegquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Touché
Dus dan moet je vrijen of handwerken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |