Hmm, goed punt. Beter niet grmblen met beren om de hoekquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:37 schreef mschol het volgende:
[..]
alssie dat doet issie opgegeten door beren
Vuurwerkquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het hele jaar door hst begin van de herfst vieren?
Mijn wijk stond dan ook in de top 50 achterstandswijken van Nederland.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan is over het algemeen de uren voor slapen wel hoger ja
[..]
Jij wint de prijs voor in de ergste ghetto wonen
wat is je hoofdgerecht ?quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:29 schreef Karzai het volgende:
Goeie zaak met echt Italiaans eten
[ afbeelding ]
Hoogstens met een tijger?quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, goed punt. Beter niet grmblen met beren om de hoek
quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:40 schreef Karzai het volgende:
Hoofdgerecht zwarte pasta
[ afbeelding ]
Mijn wijk ookquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vuurwerk.
[..]
Mijn wijk stond dan ook in de top 50 achterstandswijken van Nederland.![]()
Stad in de top tien op een gegeven moment, ik weet niet of dat nog steeds zo is.
Fijn ding, neemt wel veel ruimte in beslag met alle accessoires.quote:
Waarom niet?quote:
M'n kikker heeft inmiddels z'n groen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik maar eens proberen iets te doen voor de knutselclub voor deze maand
quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n kikker heeft inmiddels z'n groen.
quote:
Jij woont in een ergere ghetto, achterstandswijken worden naar jouw wijk vernoemd.quote:
quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n kikker heeft inmiddels z'n groen.
Oh tof! Pics?quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb hier overigens wel een aquareltekening liggen van een kikker. Maar die is niet deze maand gemaakt, maar heeft al wel op een kleine expo in een verpleeghuis gehangen...
ik heb een grote keukenquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Fijn ding, neemt wel veel ruimte in beslag met alle accessoires.
ja uhmmm euhhh. Niet eerder mee gepost?quote:[..]
Waarom niet?
Buitenhof is wel oké! Daar kom ik nog wel eens omdat ze daar ook vaak de minder populaire en filmhuisfilms dumpen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 18:00 schreef CherryLips het volgende:
Kan er een dagje weg van maken naar Den Haag. Maar heb bij de bioscopen in Den Haag altijd het idee dat de zaal vol zit met mongolen en hooligans.
Telefoon ligt nu even in de lader.quote:
Heten die allemaal Kanaleneilandquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij woont in een ergere ghetto, achterstandswijken worden naar jouw wijk vernoemd.
Pics van je keukenquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik heb een grote keuken
[..]
ja uhmmm euhhh. Niet eerder mee gepost?
quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:45 schreef DeZwabber het volgende:
Film was weer dom.
Moest hardop lachen toen de slechterik zijn plan werkte omdat "de treinen in Duitsland gelukkig op tijd rijden."
Hoe weet je dat deze mensen nog nooit eerder in het Duitse OV hebben gezeten.
Heb eerder weleens foto's geplaatstquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heten die allemaal Kanaleneiland
[..]
Pics van je keuken
Dan past het.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik heb een grote keuken
[..]
ja uhmmm euhhh. Niet eerder mee gepost?
Niet gezien nog sinds ik weer terug benquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan past het.
Kabuf komt hier niet meer?
quote:
Ik dacht dat je bedoelde dat je in de Vogelaarwijk woonde.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heten die allemaal Kanaleneiland
[..]
Pics van je keuken
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:45 schreef DeZwabber het volgende:
Film was weer dom.
Moest hardop lachen toen de slechterik zijn plan werkte omdat "de treinen in Duitsland gelukkig op tijd rijden."
Hoe weet je dat deze mensen nog nooit eerder in het Duitse OV hebben gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |