Ja maar het ziektebeeld is dan veel milder. Met name voor bejaarden kan covid nog steeds dodelijk zijn.quote:Op zaterdag 23 september 2023 18:53 schreef schommelstoel het volgende:
Je kan toch nog gewoon besmet raken ondanks vaccinatie?
Omdat Nederland aan de late kant is met een verwachte piek medio oktober.quote:
Ja normale gezonde mensen hebben er ook weinig naar bij. Maar mensen die ook voor de griepprik in aanmerking komen wel.quote:Op zaterdag 23 september 2023 18:53 schreef schommelstoel het volgende:
Je kan toch nog gewoon besmet raken ondanks vaccinatie?
Ja zeg, stel je voor dat een wereldwijde dodelijke pandemie jouw verdienmodel in de weg zit!quote:Op zaterdag 23 september 2023 18:59 schreef VEM2012 het volgende:
Kunnen we niet ophouden met overdreven aandacht voor dit virus nu de pandemie al zo lang voorbij is dat nu de ondernemers omvallen omdat ze het geld wat ze geleend hebben van de Belastingdienst nog steeds niet kunnen terugbetalen?
Even onder het steentje vandaan kruipen, pandemie is voorbij.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja zeg, stel je voor dat een wereldwijde dodelijke pandemie jouw verdienmodel in de weg zit!
Deed het prikje pijn?quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:13 schreef myShizzle het volgende:
Never nooit meer ga ik een prik nemen. Heb prikspijt.
Misschien kan je moeder een kusje op de spijtige plek gevenquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:16 schreef myShizzle het volgende:
Geen ij van pijn, wel de ij van spijt
Wil je daar iets meer over vertellen?quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:13 schreef myShizzle het volgende:
Never nooit meer ga ik een prik nemen. Heb prikspijt.
Never nooit ergens last van gehad maar sinds de beide prikkies 'spontaan' last van loopneuzen, extreme vermoeidheid, geur/en/smaakverlies.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:25 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wil je daar iets meer over vertellen?
Dan heb je waarschijnlijk een coronabesmetting gehad.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:26 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Never nooit ergens last van gehad maar sinds de beide prikkies 'spontaan' last van loopneuzen, extreme vermoeidheid, geur/en/smaakverlies.
Ja, die uitnodiging krijgt ze uiterlijk volgende week. De vaccinatie kan ze halen vanaf 2 oktober.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:18 schreef capricia het volgende:
Mijn moeder (70+) wil ook graag.
Moeten we hier wachten op een uitnodiging, of hoe gaat het nu hier?
Ach zo, in mijn directe omgeving zijn er zat mensen die ook spijt hebbenquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:26 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Never nooit ergens last van gehad maar sinds de beide prikkies 'spontaan' last van loopneuzen, extreme vermoeidheid, geur/en/smaakverlies.
Thanks!quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, die uitnodiging krijgt ze uiterlijk volgende week. De vaccinatie kan ze halen vanaf 2 oktober.
Ik ga ook alvast inslaanquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:00 schreef etuiedelapiel het volgende:
IK GA TOILETPAPIER INSLAAN!!!
z = squote:
quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:30 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ach zo, in mijn directe omgeving zijn er zat mensen die ook spijt hebben
Ze zijn opeens heel vaak ziek( daarvoor een gezond leven gehad) en het herstel duurt ook langer dan ''normaal''
Dat heeft alleen niks met het vaccin te maken. Door alle maatregelen waren er minder andere luchtwegvirussen die rond gingen waardoor daar de weerstand minder voor werd. Dus toen de maatregelen opgeheven werden kwamen die virussen ook weer terug. Daarom dat mensen het gevoel hadden dat ze vaker ziek waren of wat heftiger dan normaal. Komt gewoon omdat je een tijdje niet in aanraking geweest bent met die virussen. Maar helaas luisteren mensen liever naar professor dansleraar en hoogleraar vetklep.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:30 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ze zijn opeens heel vaak ziek( daarvoor een gezond leven gehad) en het herstel duurt ook langer dan ''normaal''
Jij dacht toch dat het over en uit was met corona? Wat doet jou dan overtuigen (al twijfel ik daar een beetje aan) dat het weer echt op gaat leven.quote:Op zaterdag 23 september 2023 18:56 schreef Za het volgende:
[..]
Omdat Nederland aan de late kant is met een verwachte piek medio oktober.
Ondertussen prikken de Belgen zich gek.
Veel “wappies” zeiden dat maatregelen je zwak maakte tegen (andere) virussen. Wat waar was/is.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:41 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dat heeft alleen niks met het vaccin te maken. Door alle maatregelen waren er minder andere luchtwegvirussen die rond gingen waardoor daar de weerstand minder voor werd. Dus toen de maatregelen opgeheven werden kwamen die virussen ook weer terug. Daarom dat mensen het gevoel hadden dat ze vaker ziek waren of wat heftiger dan normaal. Komt gewoon omdat je een tijdje niet in aanraking geweest bent met die virussen. Maar helaas luisteren mensen liever naar professor dansleraar en hoogleraar vetklep.
Bij mij ook.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:31 schreef Hatseflats22 het volgende:
In mijn omgeving is iedereen tevreden met de coronavaccinaties.
Jonge gezonde mensen hebben juist de meeste gezonde levensjaren te verliezen, want het risico op long covid is voor jonge gezonde mensen niet kleiner dan voor mensen voor wie de infectie zelf heel gevaarlijk is.quote:Op zaterdag 23 september 2023 18:54 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ja maar het ziektebeeld is dan veel milder. Met name voor bejaarden kan covid nog steeds dodelijk zijn.
Ze kan al een afspraak maken: https://coronatest.nl/ik-(...)e-een-afspraak-makenquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:18 schreef capricia het volgende:
Mijn moeder (70+) wil ook graag.
Moeten we hier wachten op een uitnodiging, of hoe gaat het nu hier?
Wat een leuke reclame.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:39 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Wordt het covid vaccin hier ook samen met het griepvaccin gegeven?
Allee mensen met longcovid hebben juist alle vaccinaties.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:43 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Jonge gezonde mensen hebben juist de meeste gezonde levensjaren te verliezen, want het risico op long covid is voor jonge gezonde mensen niet kleiner dan voor mensen voor wie de infectie zelf heel gevaarlijk is.
[..]
Ze kan al een afspraak maken: https://coronatest.nl/ik-(...)e-een-afspraak-maken
Net als ieder ander die wil overigens.
Mooi. Ga ik meteen mee. Heb geen zin in ziek zijn.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:43 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Jonge gezonde mensen hebben juist de meeste gezonde levensjaren te verliezen, want het risico op long covid is voor jonge gezonde mensen niet kleiner dan voor mensen voor wie de infectie zelf heel gevaarlijk is.
[..]
Ze kan al een afspraak maken: https://coronatest.nl/ik-(...)e-een-afspraak-maken
Net als ieder ander die wil overigens.
Ja, echt een snotneusje idd @Orientequote:Op zaterdag 23 september 2023 18:54 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ja maar het ziektebeeld is dan veel milder. Met name voor bejaarden kan covid nog steeds dodelijk zijn.
Apart.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:30 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Maar ja. Jij bent n=1. Ali heeft een veel grotere en representatievere steekproef. Toch @Ali_boo ?quote:Op zondag 24 september 2023 00:43 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Apart.
Ik heb al jaren een chronische auto-immuun ziekte en gebruik daarom medicijnen die mijn afweersysteem onderdrukken.
Daardoor ben ik vatbaarder voor virussen en bacteriën en loop ik een grotere kans om ziek te worden.
Tóch ben ik ondanks mijn 3 corona prikken (de eerste 2 en de booster) daarna niet vaker ziek geworden of verkouden geworden dan voorheen.
Dan hebben die mensen in jouw omgeving wel een héle zwakke gezondheid...
Ik denk niet dat het gaat opleven, en al helemaal niet op bestelling.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:47 schreef Anton91 het volgende:
Jij dacht toch dat het over en uit was met corona? Wat doet jou dan overtuigen (al twijfel ik daar een beetje aan) dat het weer echt op gaat leven.
LIF / Gaat covid-19 volledig verdwijnen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |