Vorige week al bij Max, niks zomaar voorbij laten, toch zichzelf ff laten zien, heerlijk zo'n rijders.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:32 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik mag Lawson nu al. Die gast heeft een goede mentaliteit. Fuck it ik rij gewoon om alles heen
Ook Max kreeg eerst tijd bij AT (toen Suderia Torro Rosso)quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien dat het wel net zo'n duuveltje wordt als Max in de RBR
Jammer, dat is vaak toch (hoewel vermakelijk) een beetje het afvoerputje voor Japanse net-niettalenten, zeldzame uitzonderingen daar gelaten uiteraard. Iwasa verdient beter.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Misschien. Volgend jaar doet hij waarschijnlijk Super Formula las ik.
Totdat Kvyat minder ging presteren en hommeles was binnen TRquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook Max kreeg eerst tijd bij AT (toen Suderia Torro Rosso)
ja maar die werd ook zo hoppa op de plek van Kvyat gezet en kwam daar als een nog grotere duuvel uit t doosje zettenquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook Max kreeg eerst tijd bij AT (toen Suderia Torro Rosso)
Zhou is ook nog geen echt race beestquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ja Alfa ga lekker nog een jaartje door met Bottas, dan kom je er wel.
Wel met een gelukje: "Beide Mercedessen tetsen eraf"quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar die werd ook zo hoppa op de plek van Kvyat gezet en kwam daar als een nog grotere duuvel uit t doosje zetten
Het contract van RIC is verlengd.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:34 schreef Donderkonijn het volgende:
Lawson 4. In een AT. Ricc moet op gaan passen voor zijn zitje.
Ik durf het nog stelliger te maken. Met Ric en Tsu vastgelegd voor 2024 moet Perez zich zorgen maken.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:34 schreef Donderkonijn het volgende:
Orange army, tifosi en japanse f1 fansquote:
Helaas nietquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:34 schreef Donderkonijn het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |