abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_210704935
B-post (in Belgie) heeft weer eens iets nieuws.
Als je niet thuis bent zetten ze je pakket op een “veilige plaats” en sturen je dan een mail met foto van de plek. Die veilige plek is gewoon voor de deur dus.

Ik heb standaard een briefje naast de deurbel hangen met de vraag om pakjes bij de buren af te geven als ik niet thuis ben. (met als resultaat dat pakjes voor de buren ook bij mij voor de deur erbij gezet worden :') )

Nu vraag ik mij af hoe het zit als mijn pakje weg is als ik thuis kom.
B-post heeft het bewijs dat ze het pakje hebben afgegeven, de verzender zal dat gebruiken om te bewijzen dat ik mijn pakje ontvangen heb. Heb ik dan gewoon pech? Of moet de verzender er toch voor zorgen dat ik mijn spullen krijg?

(nee, naar een pakketpunt sturen kan niet altijd)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_210704960
Ben wel benieuwd hoe dit zit. Dit lijkt namelijk ook steeds meer een trend te worden in Nederland. Hoewel ze dit momenteel alleen nog op verzoek doen. Het lijkt mij dat jij vooral bewijs hebt dat ze het niet echt veilig hebben afgeleverd.
pi_210704972
lijkt me meer een vraag voor www.forum.fok.be
  donderdag 21 september 2023 @ 13:36:43 #4
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_210705004
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 13:30 schreef Tja..1986 het volgende:
Hoewel ze dit momenteel alleen nog op verzoek doen.
Toch vreemd dat ik dan al een paar keer een pakket voor mijn voordeur heb aangetroffen. In Utrecht stad, nota bene.
Huilen dan.
pi_210705008
quote:
7s.gif Op donderdag 21 september 2023 13:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Toch vreemd dat ik dan al een paar keer een pakket voor mijn voordeur heb aangetroffen. In Utrecht stad, nota bene.
Blijkbaar doen ze het ook zonder verzoek dan. Dat heb ik nog niet meegemaakt. Maar misschien ook omdat we een pakketbrievenbus hebben waar 90% van de pakketten die we krijgen in passen.
  donderdag 21 september 2023 @ 13:39:56 #6
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_210705028
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 13:30 schreef Tja..1986 het volgende:
Ben wel benieuwd hoe dit zit. Dit lijkt namelijk ook steeds meer een trend te worden in Nederland. Hoewel ze dit momenteel alleen nog op verzoek doen. Het lijkt mij dat jij vooral bewijs hebt dat ze het niet echt veilig hebben afgeleverd.
Nou ik kon een keer een pakket niet vinden, ze zeiden dat het voor de garage gezet was. Toen heeft de klantenservice me aan de telefoon, aan de hand van hun foto, beschreven waar het stond. Was toch wel handig :P
pi_210705124
quote:
7s.gif Op donderdag 21 september 2023 13:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Jij woont in Utrecht?! Ik ook!
"Pools are perfect for holding water"
pi_210705216
n van de redenen waarom ik pakketten nooit thuis laat / wil laten afleveren, maar altijd bij een ophaalpunt.

Hoef ik tenminste niet thuis te blijven als ik een pakketje verwacht.
pi_210705243
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 13:53 schreef probeer het volgende:

[..]
pi_210705342
Je hebt geen konijnen hoop ik?
Nieuw is niet altijd beter.
  Redactie Frontpage donderdag 21 september 2023 @ 14:22:10 #11
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_210705385
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 13:37 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]
Blijkbaar doen ze het ook zonder verzoek dan. Dat heb ik nog niet meegemaakt. Maar misschien ook omdat we een pakketbrievenbus hebben waar 90% van de pakketten die we krijgen in passen.
Hoe heb je die pakketbrievenbus laten bezorgen dan?
Ta mre
El Coo
ウイスキー
  Spellchecker donderdag 21 september 2023 @ 14:33:48 #12
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210705515
Dat is in Amerika standaard. Daar bellen ze soms al niet eens meer aan en zetten het gewoon voor je deur.

De zogenaamde porch pirates: https://en.wikipedia.org/wiki/Package_theft

"Across the country, more than 1.7 million packages are stolen or go missing daily, adding up to $25 million in lost goods and services.[5]"

Mark Rober weet er wel raad mee.

^O^
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 21 september 2023 @ 14:49:38 #14
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_210705620
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 13:53 schreef probeer het volgende:

[..]
Komt allemaal wel dichtbij zo.
Huilen dan.
pi_210705626
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 14:08 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Van der Hoeven?
pi_210705633
quote:
11s.gif Op donderdag 21 september 2023 14:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Komt allemaal wel dichtbij zo.
Datiszo
pi_210705823
quote:
12s.gif Op donderdag 21 september 2023 14:50 schreef probeer het volgende:

[..]
Van der Hoeven?
Buurman?
  donderdag 21 september 2023 @ 15:21:25 #18
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_210705840
quote:
12s.gif Op donderdag 21 september 2023 14:50 schreef probeer het volgende:
Van der Hoeven
Die reviews zijn mooi.

Jason Bone
1 review
4 jaar geleden
me broertje heb hier 8 jaar gezeten omdat ie ze vrouw had doodgestoken. Deze tbs heb niet gewerkt, hijheb daarna namelijk nog 2 mensen vermoord. Slechte kliniek.
Huilen dan.
pi_210705846
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2023 15:21 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Die reviews zijn mooi.

Jason Bone
1 review
4 jaar geleden
me broertje heb hier 8 jaar gezeten omdat ie ze vrouw had doodgestoken. Deze tbs heb niet gewerkt, hijheb daarna namelijk nog 2 mensen vermoord. Slechte kliniek.
Ik kwam er een half jaar geleden pas achter dat ze een paar straten verderop zitten. Ben nu vanzelfsprekend een campagne in de buurt gestart om ze weg te krijgen.
pi_210705847
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 14:22 schreef JeMoeder het volgende:

[..]
Hoe heb je die pakketbrievenbus laten bezorgen dan?
Wie zegt dat ik die heb laten bezorgen?
pi_210705931
quote:
12s.gif Op donderdag 21 september 2023 15:22 schreef probeer het volgende:

[..]
Ik kwam er een half jaar geleden pas achter dat ze een paar straten verderop zitten. Ben nu vanzelfsprekend een campagne in de buurt gestart om ze weg te krijgen.
Ik heb er vroeger een paar keer zwemles gehad kom ik nu achter..
pi_210706409
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2023 14:18 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Je hebt geen konijnen hoop ik?
Een platte _O-
pi_210706416
Hou toch op we vragen er toch zelf om
Fysieke winkels gaan failliet door dat 24/7 onpersoonlijke gedoe.
pi_210706501
Bij mij wel eens gebeurd (in Nederland). Weliswaar in een appartementencomplex, maar waar overdag de voordeur openstond. Gewoon voor de deur gedumpt (buurman had het pakket zien liggen) en later waarschijnlijk door een vreemde meegenomen.

Het probleem is dat je een overeenkomst hebt met de webshop en niet met PostNL. De webshop is gewoon verplicht te leveren, dus moet je gewoon een nieuw pakket sturen en dat deden ze in mijn geval ook heel netjes. Vervolgens krijgt die webshop een kiloprijs (!) vergoed door PostNL als PostNL niet kan aantonen dat het pakket persoonlijk af is gegeven. Echt belachelijk weinig, die webshop gaf aan dat ze voor dit grote pakket (kosten meer dan honderd euro) enkele euro's terugkregen van PostNL, nog minder dan de verzendkosten.

Dus als PostNL pakketjes gewoon voor de deur flikkert is het risico voor de webshop, of ze moeten het verzekerd laten verzenden, wat natuurlijk duur ia en ze klanten kost.

Belachelijk systeem.
pi_210706672
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 14:08 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Jij woont in Utrecht?! Ik niet!
pi_210709552
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2023 13:27 schreef valentijn101 het volgende:
Als je niet thuis bent zetten ze je pakket op een “veilige plaats” en sturen je dan een mail met foto van de plek. Die veilige plek is gewoon voor de deur dus.

Ik heb standaard een briefje naast de deurbel hangen met de vraag om pakjes bij de buren af te geven als ik niet thuis ben. (met als resultaat dat pakjes voor de buren ook bij mij voor de deur erbij gezet worden :') )

B-post heeft het bewijs dat ze het pakje hebben afgegeven, de verzender zal dat gebruiken om te bewijzen dat ik mijn pakje ontvangen heb. Heb ik dan gewoon pech? Of moet de verzender er toch voor zorgen dat ik mijn spullen krijg?

Hier in Nederland is het zo dat de verzender verantwoordelijk is voor de bezorging. En wanneer het pakket verdwijnt je hun hier op moet aanspreken. Zij moeten dan de bezorger hier op aanspreken.

Een foto van het pakket op een zogenaamde "veilige" plaats zal alleen maar in hun nadeel werken. Daar het als bewijs dient dat het pakket niet bezorgt is, maar achtergelaten.

Er zijn genoeg types die wanneer ze een bezorger met een pakket de achtertuin in zien lopen en een paar seconden later er weer uit zien komen zonder pakket ook even een blikje gaan werpen in deze tuin.

Hoe dit in Belgi zit weet ik niet.
pi_210711296
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 21:14 schreef Delenlill het volgende:

[..]
Hier in Nederland is het zo dat de verzender verantwoordelijk is voor de bezorging. En wanneer het pakket verdwijnt je hun hier op moet aanspreken. Zij moeten dan de bezorger hier op aanspreken.

Een foto van het pakket op een zogenaamde "veilige" plaats zal alleen maar in hun nadeel werken. Daar het als bewijs dient dat het pakket niet bezorgt is, maar achtergelaten.

Er zijn genoeg types die wanneer ze een bezorger met een pakket de achtertuin in zien lopen en een paar seconden later er weer uit zien komen zonder pakket ook even een blikje gaan werpen in deze tuin.

Hoe dit in Belgi zit weet ik niet.
Dit (in beginsel). Artikel 7:11 lid 1 BW. Uitzondering hierop in 7:11 lid 2 BW. Voor de deur zetten kwalificeert niet als 'ontvangen'.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_210711421
Wij hebben een pakketbrievenbus (dat is ook gelijk onze enige brievenbus), en een tijd geleden vond ik een pakje op de grond neergezet op de hoek tussen de voordeur en de muur waarin die pakketbrievenbus zit :')
Dat was wel het toppunt van triestheid, het was ook niet zo dat het pakket te groot was voor de pakketbrievenbus, of dat die al vol zat en het er niet meer bij paste.... echt bizar.

Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_210713670
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 22:46 schreef Leandra het volgende:
Dat was wel het toppunt van triestheid
[...]
echt bizar
Nou zeg, wat. een. verhaal! Ziet eruit als briefpost. Hopelijk heb je de betreffende postbezorger flink met zijn hoofd tussen de klep gedaan om hem voor eens en voor altijd duidelijk te maken dat post ook in de pakketbus moet!
  vrijdag 22 september 2023 @ 08:32:00 #30
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210713723
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2023 08:26 schreef Wiedanwel het volgende:

[..]
Nou zeg, wat. een. verhaal! Ziet eruit als briefpost. Hopelijk heb je de betreffende postbezorger flink met zijn hoofd tussen de klep gedaan om hem voor eens en voor altijd duidelijk te maken dat post ook in de pakketbus moet!
Nee, het was een pakketje, de postbezorger snapt wel hoe een brievenbus werkt.
Wullie bin KOEL Soneal
  Redactie Frontpage vrijdag 22 september 2023 @ 09:28:26 #31
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_210714060
quote:
16s.gif Op donderdag 21 september 2023 15:23 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]
Wie zegt dat ik die heb laten bezorgen?
:D
Ta mre
El Coo
ウイスキー
pi_210714234
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 08:32 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nee, het was een pakketje, de postbezorger snapt wel hoe een brievenbus werkt.
Ah sorry, foute aanname mijnerzijds. In dat geval sluit ik me aan bij jouw bewoording: echt een bizar voorval zeg! Het toppunt van triestheid.

Misschien kun je hier nog wat inspiratie vandaan halen ;)

[ Bericht 14% gewijzigd door Wiedanwel op 22-09-2023 12:14:15 ]
pi_210715654
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 22:46 schreef Leandra het volgende:
Wij hebben een pakketbrievenbus (dat is ook gelijk onze enige brievenbus), en een tijd geleden vond ik een pakje op de grond neergezet op de hoek tussen de voordeur en de muur waarin die pakketbrievenbus zit :')
Dat was wel het toppunt van triestheid, het was ook niet zo dat het pakket te groot was voor de pakketbrievenbus, of dat die al vol zat en het er niet meer bij paste.... echt bizar.

[ afbeelding ]
Hoe werkt dat dan in de praktijk? Pakketbezorger legt pakket in die box; is die altijd open? Dan kan het pakket toch alsnog makkelijk gejat worden?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_210715889
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 12:32 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Hoe werkt dat dan in de praktijk? Pakketbezorger legt pakket in die box; is die altijd open? Dan kan het pakket toch alsnog makkelijk gejat worden?
Het kan net zo makkelijk gejat worden, maar dan is het pakketje in ieder geval uit zicht. (en droog)
pi_210715997
Neen, veel pakketbussen hebben een valklep of een slotje dat na het plaatsen van het pakket activeert.
  vrijdag 22 september 2023 @ 14:09:39 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210716497
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 12:32 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Nee, het valt naar beneden en ik kan het in de garage uit aan de achterkant de brievenbus pakken,
Als je de klep opent dan gaat er binnen ook een "klep" mee omhoog, je legt de post of het pakketje erin en als je hem weer sluit valt het naar beneden.
Alleen als een pakket heel groot is kun je er daarna niet een nieuw pakket bij doen omdat de klep binnen dan niet meer omhoog wil kantelen, als het niet te groot is kan er gewoon een volgend pakketje, de post of een krant bij.
Wullie bin KOEL Soneal
  vrijdag 22 september 2023 @ 14:12:34 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210716514
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 12:56 schreef zuchtje het volgende:

[..]
Het kan net zo makkelijk gejat worden, maar dan is het pakketje in ieder geval uit zicht. (en droog)
Ehm nee?
Je kunt er niet meer bij, zeker niet als het pakketje niet heel groot is.
Maar, ik laat de schoonmaakster bijvoorbeeld niet de sleutels in de brievenbus leggen, dan heb ik liever dat ze de voordeur gewoon achter zich dicht trekt, want met iets kleins als een sleutelbos kan ik me wel voorstellen dat die eruit gehengeld kan worden.
Wullie bin KOEL Soneal
pi_210728624
Ik woon in een winkelstraat om de hoek van de centrale markt met 1 meter voortuin en ze presteren het nog wel eens om een pakketje voor de deur te zetten.
In het zicht voor een paar duizend voorbijgangers per dag...
pi_210748951
Er zit ook wel een verschil tussen "op een veilige plaats" en "pontificiaal in het zicht voor de voordeur".

Overigens eerder dit jaar gehad dat een bezorger aangegeven had het bij mij afgeleverd te hebben. Geen pakje. Ik geklaagd bij bezorgbedrijf, na onderzoek kon de driver blijkbaar geen concrete informatie delen en zou ik contact met de sender moeten opnemen.

Sender gecontacteerd, die gaven uiteindelijk na 2 weken aan dat het afgeleverd zou zijn en stuurden me een foto.

Pakje zou in een struik gedumpt zijn naast het hekje waarmee je toegang krijgt tot de voortuin en voordeur. Bezorger is dus niet eens in de buurt van een deurbel geweest en dat pakje was dus ook nergens te vinden.

Heb ik uiteindelijk een refund voor gekregen, want ik heb toen aangegeven dat het leuk en aardig is dat er via de foto bewezen is dat dat pakketje ergens in de buurt van mijn adres is geweest, maar dat ik het toen toch echt niet heb gevonden en dat een struik naast de poort ook geen 'veilige plaats' is.

[ Bericht 81% gewijzigd door Hitomi op 25-09-2023 16:21:21 ]
pi_210818879
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2023 13:27 schreef valentijn101 het volgende:

Zo'n regel kan toch niet in Belgie of Nederland? In Amerika heb je namelijk strenge regels als het gaan om ''property''. Hoe kan voor de deur een veilige locatie zijn bij rijtjeshuizen? Complete nonsense.
pi_210831546
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 00:09 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Zo'n regel kan toch niet in Belgie of Nederland? In Amerika heb je namelijk strenge regels als het gaan om ''property''. Hoe kan voor de deur een veilige locatie zijn bij rijtjeshuizen? Complete nonsense.
In Nederland kan je - ik meen bij PostNL en DHL - in de app aangeven waar ze het eventueel neer mogen zetten. Dan geef je dus toestemming om het daar achter te laten. Met zendingen van geringe waarde werkt dat in mijn ervaring best oke.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_210832807
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 14:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
n van de redenen waarom ik pakketten nooit thuis laat / wil laten afleveren, maar altijd bij een ophaalpunt.

Hoef ik tenminste niet thuis te blijven als ik een pakketje verwacht.
Dit lijkt me dan ook steeds meer de achterliggende gedachte te worden achter dit soort vreemde praktijken. Men wil de consument dwingen richting een ophaalpunt te gaan. En ja, ergens kan ik daar nog wel inkomen gezien het absurde aantal pakketten dat afgeleverd moet worden.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_210837563
Ik blijf het overigens bijzonder vinden dat een webshop verantwoordelijk wordt gehouden als een pakket zoek raakt, waarbij de pakketdienst aangeeft het pakket afgeleverd te hebben (wat dus misschien mogelijk voor de voordeur is gedumpt, of in de kliko is beland, of bij de "buren" 10 km verderop is afgegeven).
Hebben pakketdiensten geen verantwoording? Uiteindelijk zijn de bezorgers in dienst bij of ingehuurd door de pakketdiensten? De webshop heeft zijn ding toch gedaan door het pakket bij de pakketdienst af te leveren. Dan houdt hun verantwoording in principe toch op?
Of kunnen zij middels verzekering de pakketdiensten aansprakelijk stellen oid? Anders maken al die pakketdiensten zich er wel heel erg makkelijk vanaf...

[ Bericht 0% gewijzigd door MissRelin op 04-10-2023 21:05:06 (.) ]
pi_210838206
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 12:31 schreef baskick het volgende:

[..]
In Nederland kan je - ik meen bij PostNL en DHL - in de app aangeven waar ze het eventueel neer mogen zetten. Dan geef je dus toestemming om het daar achter te laten. Met zendingen van geringe waarde werkt dat in mijn ervaring best oke.
Ze doen het ook zonder toestemming }:| .

Dat mag eens aangepakt worden
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 4 oktober 2023 @ 22:56:27 #45
35768 descon
Music is the answer
pi_210838771
quote:

[..]
Vind het alleen jammer dat de verantwoordelijkheid dan ook bij jezelf komt te liggen.

Ik vind het meestal prima dat ze het voor de deur neerzetten. Alleen als het pakketje weg is moet het niet mijn probleem zijn (wat dus wel gebeurd als je toestemming geeft)
Mixing for a living
pi_210839063
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 21:04 schreef MissRelin het volgende:
Ik blijf het overigens bijzonder vinden dat een webshop verantwoordelijk wordt gehouden als een pakket zoek raakt, waarbij de pakketdienst aangeeft het pakket afgeleverd te hebben (wat dus misschien mogelijk voor de voordeur is gedumpt, of in de kliko is beland, of bij de "buren" 10 km verderop is afgegeven).
Hebben pakketdiensten geen verantwoording? Uiteindelijk zijn de bezorgers in dienst bij of ingehuurd door de pakketdiensten? De webshop heeft zijn ding toch gedaan door het pakket bij de pakketdienst af te leveren. Dan houdt hun verantwoording in principe toch op?
Of kunnen zij middels verzekering de pakketdiensten aansprakelijk stellen oid? Anders maken al die pakketdiensten zich er wel heel erg makkelijk vanaf...
Maar ik doe toch geen zaken met de bezorger?
Ik betaal de webshop voor het product met bezorging, dan moeten zij het product n de bezorging regelen.

Kiest de webshop om de bezorging uit te besteden en gaat het fout?
Dan kan de webshop verhaal halen bij de bezorger.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_210841888
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 22:56 schreef descon het volgende:

[..]
Vind het alleen jammer dat de verantwoordelijkheid dan ook bij jezelf komt te liggen.

Ik vind het meestal prima dat ze het voor de deur neerzetten. Alleen als het pakketje weg is moet het niet mijn probleem zijn (wat dus wel gebeurd als je toestemming geeft)
Dat communiceren ze, maar is dat juridisch ook echt zo? Kun je je richting verkoper niet meer beroepen op artikel 7:11 BW? Open vraag, ik weet het niet.
  donderdag 5 oktober 2023 @ 12:29:53 #48
35768 descon
Music is the answer
pi_210842188
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 11:47 schreef baskick het volgende:

[..]
Dat communiceren ze, maar is dat juridisch ook echt zo? Kun je je richting verkoper niet meer beroepen op artikel 7:11 BW? Open vraag, ik weet het niet.
Geen idee, ook geen zin in het gezeik. Maar mijn bezorger weet dat ie het er neer kan zetten
Mixing for a living
pi_210842202
quote:

[..]
Geen probleem natuurlijk als je zelf een plaats toewijst. Bij TS hebben zij zonder toestemming het voor de deur gelegd.
pi_210842329
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 21:54 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ze doen het ook zonder toestemming }:| .
Inderdaad ja.
Mijn pakketje met Apple AirPods stond dus gewoon voor de voordeur. Aan de stoep waar jan en alleman langsloopt.

Gelukkig was ik thuis en kreeg ik een mail van de webshop dat mijn pakketje bezorgd was en hoe tevreden ik was.

Daardoor ben ik gaan kijken en vond ik het pakketje gelukkig. Belachelijk.
Rondom ons huis is geen veilige plek om iets neer te zetten (behalve het over de schutting gooien).
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')