SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door LaSpezia op 21-09-2023 10:49:28 ]
Van het niveau ss als we ons alle beelden van brandende piloten in een kooi en dorpsnekschotpartijen naast de eufraat nog kunnen herinneren.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Oorlogsmisdadigers. Lekker daar laten wegrotten.
Advocaten en activisten zullen nooit geconfronteerd worden met de gevolgen, die gaan lekker terug naar hun voornamelijk witte buurten en zal het aan hun reet roesten of Mohammed daarna complete buurten terroriseert.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:28 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik hoop dat deze advocaten en activisten geconfronteerd worden met de gevolgen van deze hopen poep terughalen, maar het zal wel weer uitlopen op wat dode onschuldige mensen.
Vergeet niet de seksslaven.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Van het niveau ss als we ons alle beelden van brandende piloten in een kooi en dorpsnekschotpartijen naast de eufraat nog kunnen herinneren.
Ze zijn op 1 plek welkom. In den haag. En dan niet in de schilderswijk maar bij het icc.
Waarheid.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:28 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik hoop dat deze advocaten en activisten geconfronteerd worden met de gevolgen van deze hopen poep terughalen, maar het zal wel weer uitlopen op wat dode onschuldige mensen.
Wordt gewoon tijd dat we de belangen van de Nederlandse samenleving weer voorrang gaan geven op de belangen van misdadigers en terroristen die toch al niks met Nederland hadden.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waarheid.
Wmb zijn mensen die hier aan meewerken collaborateurs welke op een specifieke dag in mei op dorpspleinen werden gezet. Immers zijn zij diegene die mogelijk maken dat er weer onschuldige mensen door moslims worden vermoord.
De Yezidi's op de berg idd....quote:Op donderdag 21 september 2023 10:34 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Vergeet niet de seksslaven.
Stem verstandig aankomende novemberquote:Op donderdag 21 september 2023 10:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wordt gewoon tijd dat we de belangen van de Nederlandse samenleving weer voorrang gaan geven op de belangen van misdadigers en terroristen die toch al niks met Nederland hadden.
Als advocaten geld ruiken doen ze alles...quote:Op donderdag 21 september 2023 10:24 schreef thedeedster het volgende:
Aan de ene kant vraag ik me serieus af of er echt randdebielen rondlopen die dit terughalen serieus overwegen.
Aan de andere kant ben ik bang dat ze daadwerkelijk bestaan!
Wat mij betreft hebben ze wel 1 terecht argument. Eigenlijk kan het niet dat we de slachtoffers van deze beesten opzadelen met dit tuig en de bijbehorende kosten.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waarheid.
Wmb zijn mensen die hier aan meewerken collaborateurs welke op een specifieke dag in mei op dorpspleinen werden gezet. Immers zijn zij diegene die mogelijk maken dat er weer onschuldige mensen door moslims worden vermoord.
Of aan Saudi Arabië doneren, want die hebben miljarden uitgegeven aan dit soort extremisme kweken in de wereld.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:44 schreef Nielsch het volgende:
Lekker laten wegrotten in die cel in Syrië. Jammer dat die gevangenis niet in het rampgebied van februari lag.
Er is wel een oplossing. Lekker daar laten zitten.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:43 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat mij betreft hebben ze wel 1 terecht argument. Eigenlijk kan het niet dat we de slachtoffers van deze beesten opzadelen met dit tuig en de bijbehorende kosten.
Aan de andere kant lees je dat ze hier hoogstwaarschijnlijk een fopstrafje krijgen, want bewijs maar eens wat individuen hebben gedaan in een staat als IS. Daarna een leven van parasiteren van onze sociale zekerheid en voorrang op een huurwoning. Ik denk niet dat de slachtoffers daar gelukkig van zouden worden.
Ik vrees dat er eigenlijk geen goede oplossing is voor deze situatie.
En volgens mij zou het vrij simpel moeten zijn, gewoon het Nederlandse paspoort intrekken op het moment dat iemand zich vrijwillig vestigt in IS-gebied.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er is wel een oplossing. Lekker daar laten zitten.
Dat.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er is wel een oplossing. Lekker daar laten zitten.
Ik dacht ook iets, maar dat ga ik hier niet typen.De PC versie: "Dat lijkt me niet zo een heel goed idee."quote:Op donderdag 21 september 2023 10:54 schreef Hathor het volgende:
Nou laten we dat maar niet doen. En dan druk ik me nog redelijk PC uit.
Omdat het geen IS-ers zijn.quote:Op donderdag 21 september 2023 11:26 schreef nixxx het volgende:
We moeten maar zorgen dat de Koerden die lui allemaal executeren.. vraag me af waarom ze dat niet al lang gedaan hebben.
D66, GL/PvdA, enz. Daar moet je dat soort idioten zoeken. Nou ja, zoeken... je struikelt erover in die hoek.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:24 schreef thedeedster het volgende:
Aan de ene kant vraag ik me serieus af of er echt randdebielen rondlopen die dit terughalen serieus overwegen.
Aan de andere kant ben ik bang dat ze daadwerkelijk bestaan!
Om dat mogelijk te maken had Rutte en co IS moeten erkennen, maar dat hebben ze verzaakt en nu zitten we met de gevolgen.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:53 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En volgens mij zou het vrij simpel moeten zijn, gewoon het Nederlandse paspoort intrekken op het moment dat iemand zich vrijwillig vestigt in IS-gebied.
Zo voorkom je dat een terrorist, of helper van een terrorist, nog allemaal rechten in Nederland heeft (of denkt te hebben).
quote:Op donderdag 7 november 2019 23:25 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Niet echt, Rutte wilde IS namelijk niet als staat erkennen met alle gevolgen van dien. Een aanklacht wegens landverraad bijv. komt daarmee te vervallen evenals aan aanklacht wegens het in dienst treden bij een vijandige krijgsmacht.
Snelle rechtszaak, geen hoger beroep of dergelijke. Best een manier om dit op een ( voor de regio) redelijke manier op te lossen, zonder in IS praktijken te vervallen. We moeten niet verwachten dat het daar volgens west Europese standaarden gaat. De afreizigers hebben die west Europese standaarden en normen ook verworpen, dus daar kunnen ze nu geen aanspraak meer op maken naar mijn mening.quote:Op donderdag 21 september 2023 11:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Omdat het geen IS-ers zijn.
Leuk, Yasin!quote:„Nederland kan me een tweede kans geven”, zegt Yasin
Precies. Hou die haatbaarden hier weg a.u.b.quote:
Precies, het not in my backyard idee.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:33 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Advocaten en activisten zullen nooit geconfronteerd worden met de gevolgen, die gaan lekker terug naar hun voornamelijk witte buurten en zal het aan hun reet roesten of Mohammed daarna complete buurten terroriseert.
Tijdje terug een artikel gelezen, van een sociaal wetenschapper. Die had onderzoek gedaan, liberale mensen zijn positiever tegenover niet westerse immigranten, conservatieve mensen zijn negatiever tegenover niet westerse immigranten. Maar wat blijkt, liberale mensen komen bijna niet tot nooit in aanraking met niet westerse immigranten en conservatieve mensen kwamen dagelijks in aanraking met niet westerse immigranten. Daar heb je het grote probleem van die hele asieldiscussie, en zoals al zovaak geroepen, het volk wat "pro" is heeft er 0 contact mee en ze hebben geen idee wat ze binnenhalen want ze worden er nooit mee geconfronteerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |