Tja, en daarom de monarchie afschaffen?quote:Op woensdag 20 september 2023 21:21 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Niet zoals nu. Dat Amalia werkelijk bedreigd wordt. Dat ze niet zonder 12 man beveiliging naar buiten kan. Dat is abnormaal. Geeft ook goed aan hoever maffia oprukt.
Waarom moet hij iets duidelijk maken?quote:Op woensdag 20 september 2023 21:23 schreef Jaroon het volgende:
Ik begrijp niet wat hij er duidelijk mee wil maken.
Maar jij ziet echt de pro's ? Ik ben niet faliekant tegen. Ik zie het wel iets uit andere tijd.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, en daarom de monarchie afschaffen?
Kijk naar de VS, 1 op de 4 presidenten ongeveer heeft te maken gehad met een moordaanslag.
Toch schaffen ze het presidentschap niet af
Maar waarom is 'andere tijd' een vies woord.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:29 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar jij ziet echt de pro's ? Ik ben niet faliekant tegen. Ik zie het wel iets uit andere tijd.
Ja, aan de onderzijde.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:30 schreef Jaroon het volgende:
Als ik ergens zoals hier mijzelf in een ontwerp in kokosnoten. Wil ik ook een punt maken. Is hij deels Japans dan?
Wat voor punt wil hij maken hier? Aziaten trek je hier niet mee. Het is een statement van een D'66 lid. Leg uit.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, aan de onderzijde.
Bovenzijde is Fries.
Het is geen vies woord. Ik ben niet keihard tegen het koningshuis. Ik denk wel dat het langzaamaan tijd is om te gaan of je heel erg terug te trekken. Al zou ik Amalie nog wel als koningin willen zien. Die heeft het nog wel ondanks dat ze het zwaar heeft.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar waarom is 'andere tijd' een vies woord.
Nee. Hangt er echt vanaf wie je kiest. Deze man kun je het moeilijk maken....quote:Op woensdag 20 september 2023 21:38 schreef C.L.Werner het volgende:
Man man man... en dit zijn onze volksvertegenwoordigers.
Wel. Deze man is volksvertegenwoordiger. Helaas.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:39 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Hangt er echt vanaf wie je kiest. Deze man kun je het moeilijk maken....
Hij heeft aanhangers die binnenkort kunnen kiezen. Ik ken hem verder niet. Dit zou mij niet trekken.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:41 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Wel. Deze man is volksvertegenwoordiger. Helaas.
Indiaas zeker?quote:Op woensdag 20 september 2023 21:42 schreef zakjapannertje het volgende:
Zolang zijn enkels niet zien te zijn heb ik er geen problemen mee.
Maar even serieus. Japanner? Waarom is het zo moeilijk omgaan met jullie alleen al in dag zeggen?quote:Op woensdag 20 september 2023 21:42 schreef zakjapannertje het volgende:
Zolang zijn enkels niet zien te zijn heb ik er geen problemen mee.
Als jij jeans draagt, wil dat zeggen dat je een halve Amerikaan bent?quote:Op woensdag 20 september 2023 21:44 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar even serieus. Japanner? Waarom is het zo moeilijk omgaan met jullie alleen al in dag zeggen?
Dit is een jurk/rok en statement. Geen spijkerbroek. Dat zou het volk aangeven. Hij bedoelt hier iets mee. Jij weet het ook niet.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als jij jeans draagt, wil dat zeggen dat je een halve Amerikaan bent?
Wanneer heb je haar gesproken?quote:Op woensdag 20 september 2023 21:37 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het is geen vies woord. Ik ben niet keihard tegen het koningshuis. Ik denk wel dat het langzaamaan tijd is om te gaan of je heel erg terug te trekken. Al zou ik Amalie nog wel als koningin willen zien. Die heeft het nog wel ondanks dat ze het zwaar heeft.
Hoe kom je erop. Gewoon een eenmansactie.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:48 schreef Nyamuk het volgende:
Hahaha de zelfsabotage bij die partij is echt subliem.
Tja, jij verzint er van alles bij.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:49 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dit is een jurk/rok en statement. Geen spijkerbroek. Dat zou het volk aangeven. Hij bedoelt hier iets mee. Jij weet het ook niet.
Ik heb alleen haar vader gesproken. Toen ik jong was. Hij was toen heel erg vrij als mens/jongen. Dat hebben zijn kinderen nu niet. Wat levert het op als het nu al om serieuze bedreiging gaat.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wanneer heb je haar gesproken?
En waarom is het volgens jou tijd dat ze moeten ophoepelen?
Uiteraard. Maar hij zaagt alsnog de poten onder zijn partij vandaan. De kiezer kijkt er waarschijnlijk anders naar.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:49 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hoe kom je erop. Gewoon een eenmansactie.
Ja. En achteloos bedacht hij dit voor deze dag..... Ik heb in Azie zo blanke mensen in jurk aan mijn deur gehad.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, jij verzint er van alles bij.
Dit is een gewaad van een of andere couturier die zich laat inspireren door Japanse kledij.
Kun je mooi vinden, lelijk vinden.
Maar verder ook niet.
Als je wilt weten of hier iets achter steekt moet je dat aan Sjoerd vragen.
Niet de kiezer die op hem stemt.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:52 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar hij zaagt alsnog de poten onder zijn partij vandaan. De kiezer kijkt er waarschijnlijk anders naar.
FVD is over.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Niet de kiezer die op hem stemt.
FVD kiezers zullen hier anders tegenaan kijken.
Het is alweer een poosje geleden dat de FvD het land over ging nemen.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Niet de kiezer die op hem stemt.
FVD kiezers zullen hier anders tegenaan kijken.
FVD is nu een wappie partij.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:56 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Het is alweer een poosje geleden dat de FvD het land over ging nemen.
D66 ook trouwens
Waar zou jij nu op stemmen. Als je het kwijt wil.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
FVD is nu een wappie partij.
D66 krimpt altijd sterk bij regeringsdeelname.
Nee, dan ga je daar weer helemaal los op.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:01 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Waar zou jij nu op stemmen. Als je het kwijt wil.
Beest. Je durft niet. Zet mij even precies on topic aub.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dan ga je daar weer helemaal los op.
We kunnen beter in topic blijven.
quote:Op woensdag 20 september 2023 22:01 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Waar zou jij nu op stemmen. Als je het kwijt wil.
Toe, mag ik gokken?quote:Op woensdag 20 september 2023 22:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dan ga je daar weer helemaal los op.
We kunnen beter in topic blijven.
Aan dat object om zijn middel te zien is dat daddy.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:14 schreef Jaroon het volgende:
Maar wie is de man naast hem. Zijn vriend. Misschien het begin van een commune? Onschuldig. Anti koningshuis.
De 'leider' zeg maar. Waar zou hij voor stemmen?quote:Op woensdag 20 september 2023 22:15 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Aan dat object om zijn middel te zien is dat daddy.
Jij ziet dit soort dingen los uit je ooghoek? Verdere kennis? Ik ben wel op mijn reizen een echte meesteres tegengekomen. Niet mijn ding. In gevoel al.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:15 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Aan dat object om zijn middel te zien is dat daddy.
Ik lust het ook niet hoor.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:21 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Jij ziet dit soort dingen los uit je ooghoek? Verdere kennis? Ik ben wel op mijn reizen een echte meesteres tegengekomen. Niet mijn ding. In gevoel al.
Zal de dame in de OP je ongetwijfeld meer over kunnen vertellen.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:33 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ze legde het wel goed uit. Geen geweld. Kosten?
Denk het niet. Deze was heel duur. Speciaal uit Japan in het Amstel Hotel Amsterdam. Geen gebruik van gemaakt. Ze had tijd over. Wat je allemaal kan missen in je leven.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:34 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Zal de dame in de OP je ongetwijfeld meer over kunnen vertellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |