Oh, ja ik ben vandaag een party kwiwi die niet op tijd naar bed gaat. Normaal zou ik je helemaal volgen.quote:
lukt het al met je Aperol?quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, ja ik ben vandaag een party kwiwi die niet op tijd naar bed gaat. Normaal zou ik je helemaal volgen.
Hoe laat kunnen we de eerste beelden van een twerkende Kwiwi op de bar verwachten?quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, ja ik ben vandaag een party kwiwi die niet op tijd naar bed gaat. Normaal zou ik je helemaal volgen.
Moet nog beginnenquote:
Niet, ik blijf wel beschaafd natuurlijkquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe laat kunnen we de eerste beelden van een twerkende Kwiwi op de bar verwachten?
Je twerkt alleen op tafels?quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet, ik blijf wel beschaafd natuurlijk
Oh nee WZEB begint pas om 21:08. Nou ja 22:00 op bed dan dus.quote:
Toch heb ik ingeschakeld voor de livestreamquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen voor stoelen met mannen erop uiteraard.
Oh wacht, verkeerde SC.
Dat stopt @dud0r in zijn holle quichequote:Op dinsdag 19 september 2023 17:54 schreef Karzai het volgende:
Toch maar iets gezonds na een dag hard werken, een quiche opgehaald bij moeders
[ afbeelding ]
Beetje gegniffeld.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat stopt @:dud0r in zijn holle quiche
ik weet het, hij bleef heen en weer lopen bij ayce, denk dat ze daar zijn foto in de keuken hebben opgehangenquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat stopt @:dud0r in zijn holle quiche
Ja, ook wel zin inquote:Op dinsdag 19 september 2023 18:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
lekker vroeg onder de wol vandaag
Hutspot hier. Ook prima voedsel met dit weer.quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vandaag patat
Want ik heb geen zin om te koken
Deed ik gister. Kon ik niet slapenquote:Op dinsdag 19 september 2023 18:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
lekker vroeg onder de wol vandaag
welke snacks? en ja, meervoud..quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vandaag patat
Want ik heb geen zin om te koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |