SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Oh hmm, zo'n film klinkt ook wel oké. Moet eigenlijk nog keer schindlers list dingens kijken want iedereen vindt die film geweldig en in mijn geheugen is die film niks waardquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:01 schreef AirwiN het volgende:
TT klinkt als een film over de 2e wereldoorlog. Of de 3e?
Heb je 'm wel eens gezien? Of heb je er gewoon een beeld van?quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:03 schreef Crack_ het volgende:
Oh hmm, zo'n film klinkt ook wel oké. Moet eigenlijk nog keer schindlers list dingens kijken want iedereen vindt die film geweldig en in mijn geheugen is die film niks waarddus dat klopt niet
Ook makkelijker voor de stalkers die zich in je tuin verschuilen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:03 schreef essnhills het volgende:
Het is zoveel stiller binnen
Het is dat ik de bomen kan zien waaien anders zou ik er nauwelijks erg in hebben dat het best hard waait
quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook makkelijker voor de stalkers die zich in je tuin verschuilen.
quote:
Hoeveel daarvan waren baas?quote:
Nu al zin in 2 januari. Feestdagen blegh.quote:
Januari is kut man.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu al zin in 2 januari. Feestdagen blegh.
Vind ik niet. En die twee verschillende meningen kunnen prima naast elkaar bestaan.quote:
Gefeliciteerd met het succesvol afronden van de mooiste cursus van allemaal!quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:22 schreef dud0r het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAR
@:haags
Onzin. Dat kan niet.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vind ik niet. En die twee verschillende meningen kunnen prima naast elkaar bestaan.
De avond is nog niet eens begonnen?quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
BWUUUUUURP een avondje schandvoer zit er weer in
vroeg naar bed en zoquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De avond is nog niet eens begonnen?
Oh, ja ik ben vandaag een party kwiwi die niet op tijd naar bed gaat. Normaal zou ik je helemaal volgen.quote:
lukt het al met je Aperol?quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, ja ik ben vandaag een party kwiwi die niet op tijd naar bed gaat. Normaal zou ik je helemaal volgen.
Hoe laat kunnen we de eerste beelden van een twerkende Kwiwi op de bar verwachten?quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, ja ik ben vandaag een party kwiwi die niet op tijd naar bed gaat. Normaal zou ik je helemaal volgen.
Moet nog beginnenquote:
Niet, ik blijf wel beschaafd natuurlijkquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe laat kunnen we de eerste beelden van een twerkende Kwiwi op de bar verwachten?
Je twerkt alleen op tafels?quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet, ik blijf wel beschaafd natuurlijk
Oh nee WZEB begint pas om 21:08. Nou ja 22:00 op bed dan dus.quote:
Toch heb ik ingeschakeld voor de livestreamquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen voor stoelen met mannen erop uiteraard.
Oh wacht, verkeerde SC.
Dat stopt @dud0r in zijn holle quichequote:Op dinsdag 19 september 2023 17:54 schreef Karzai het volgende:
Toch maar iets gezonds na een dag hard werken, een quiche opgehaald bij moeders
[ afbeelding ]
Beetje gegniffeld.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat stopt @:dud0r in zijn holle quiche
ik weet het, hij bleef heen en weer lopen bij ayce, denk dat ze daar zijn foto in de keuken hebben opgehangenquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat stopt @:dud0r in zijn holle quiche
Ja, ook wel zin inquote:Op dinsdag 19 september 2023 18:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
lekker vroeg onder de wol vandaag
Hutspot hier. Ook prima voedsel met dit weer.quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vandaag patat
Want ik heb geen zin om te koken
Deed ik gister. Kon ik niet slapenquote:Op dinsdag 19 september 2023 18:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
lekker vroeg onder de wol vandaag
welke snacks? en ja, meervoud..quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vandaag patat
Want ik heb geen zin om te koken
Straks weer rennen voor de WC.quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:37 schreef bitterbal het volgende:
Ik had vegi lasagne. Was best smakelijk
Ja misschien welquote:Op dinsdag 19 september 2023 18:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks weer rennen voor de WC.
Slaap ook vaak slecht, ik heb dit net ook even meegenomenquote:Op dinsdag 19 september 2023 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Deed ik gister. Kon ik niet slapen
Verkopen ze stress in een potje?quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Slaap ook vaak slecht, ik heb dit net ook even meegenomen
[ afbeelding ]
Kipkorn en kalfsvleeskroketquote:Op dinsdag 19 september 2023 18:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke snacks? en ja, meervoud..
Anti stress, hasjoliequote:Op dinsdag 19 september 2023 19:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Verkopen ze stress in een potje?
Oh, de anti zag ik er niet bij staan.quote:
Jij dacht gelijk aan pro stressquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, de anti zag ik er niet bij staan.
Foto is ook niet scherpquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, de anti zag ik er niet bij staan.
Ja, ik had al zoiets van. Daar heb ik er zelf al genoeg van. Die is gewoon gratis op te halen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij dacht gelijk aan pro stress
cbd olie? slaap je daar beter van?quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Slaap ook vaak slecht, ik heb dit net ook even meegenomen
[ afbeelding ]
Goede keuze.quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kipkorn en kalfsvleeskroket
Smerig gedrag dit.quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En dan de binnenkant van de kroket eten met de patatjes
met appelmoes?quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh dat doe ik niet.quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
tv uitzetten, is ze nergens meerquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:20 schreef UitStraling het volgende:
Waarom is dat ordinaire zusje van Dimmy overal bij ineens?
die moet ook aan een vent komenquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:20 schreef UitStraling het volgende:
Waarom is dat ordinaire zusje van Dimmy overal bij ineens?
* gooit kroket uit het raamquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan een holle blauwe ader tegenkomen.
Ja schijnt zo te zijn. Ik heb niet eerder gebruikt. Maar een collega die ook slecht sliep zei dat het zo was, 2 druppeltjes onder de tong doenquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:13 schreef mschol het volgende:
[..]
cbd olie? slaap je daar beter van?
zegt me niks? link?quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk wel dat er een miljardje of twee aan gegadigden en geïnteresseerden zijn.
Gewoon een gezellige Antilliaan uit het koninkrijk zoeken, die houden wel van stevige vrouwenquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk wel dat er een miljardje of twee aan gegadigden en geïnteresseerden zijn.
Heb je geen Netflix enz?quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:25 schreef Karzai het volgende:
Ik lig al in bed, komt niks op tv vanavond
Lekker BBC kijken. Nu weer programma over tuinenquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:28 schreef Karzai het volgende:
Ik houd meer van saaie informatieve programma,s en documentaires
David Attenboroughquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:36 schreef Karzai het volgende:
Laatst de gvr weer eens gekeken op de bbc en natuurlijk de natuurfilms van David attenborough
quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:52 schreef mschol het volgende:
[..]
het is inderdaad mooi weer voor deze schoenen
die zijn wel nicequote:
Arts is een beschermde titelquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:47 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ben weer eens op het gekkie tokkie onderdeel van het internet beland. Kwam opeens kwakzalvers tegen.![]()
Dankje Linkedin algoritme.
"Nederlandse arts heeft verbluffende nieuwe technologie voor mensen met prikspijt of vaccinatieschade"
Yeah right en ik ben de paus, proberen te teren op zwakke mensen omdat ze niet genoeg verdient in de zorg.
![]()
Leefstijl arts, 12 bijeenkomsten bijwonen en je kan jezelf al arts noemen .![]()
2 bij de laatste weghalen, dan zijn ze luiquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:57 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Dit vind ik best grappig. Hihi @:wereldgozer @:dud0r
oh ja die heb jij hequote:Op dinsdag 19 september 2023 19:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op een Ducky toetsenbord.
uhm ja nou okequote:Op dinsdag 19 september 2023 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zat wat dingen terug te lezen en toen las ik ineens dat ik een metal klasgenoot hat met lang haar die andere klasgenoten met een zwaard wilde doorklieven, omdat ze irritant waren![]()
Ik ws dit helemaal vergeten
Kun je er komende 2 weken nog mooi van genieten!quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:52 schreef bitterbal het volgende:
mooi weer schoenen
[ afbeelding ]
@:modus
quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je er komende 2 weken nog mooi van genieten!
Dit is leuk @Wereldgozerquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:00 schreef essnhills het volgende:
@:Haags, de gemeente vindt dit een Doorn in het oog
Ze moeten Middelburg nadoen met het LUL-gebouw.quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:57 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Dit vind ik best grappig. Hihi @:wereldgozer @:dud0r
of 114 toevoegen voor schuifpuiluisquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
2 bij de laatste weghalen, dan zijn ze lui
Of 2 de middelste toevoegen, voor de lol
neequote:Op dinsdag 19 september 2023 20:06 schreef essnhills het volgende:
Is het te vroeg om te gaan slapen?
Hmmmquote:
Hoe zou dit ambtelijk heten? "Burgerlijk Alarmerende Luiheid: Zonnepanelen Aanstootgevende Konfiguratie"?quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:00 schreef essnhills het volgende:
@:Haags, de gemeente vindt dit een Doorn in het oog
quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:52 schreef bitterbal het volgende:
mooi weer schoenen
[ afbeelding ]
@:modus
Jaquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:06 schreef essnhills het volgende:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:14 schreef Karzai het volgende:
Melatonine Pilletje genomen, en een paar druppeltjes hennepolie, niet echt lekker. Ben benieuwd of ik over een uurtje lig te snurken
Winterdepressiequote:Op dinsdag 19 september 2023 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
Tering gaat iedereen nu vroeg naar bed?
Nou zonder mijn programma was die kans wel groot geweest jaquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
Die zijn beschermd, dus dat mag nietquote:
ben weer exrta diensten aan het invullen. Straks helemaal overspannen in thailandquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
Ben je eindelijk beetje op je gemak en moet je weer naar huis toequote:Op dinsdag 19 september 2023 20:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben weer exrta diensten aan het invullen. Straks helemaal overspannen in thailand
Mieren niet.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zijn beschermd, dus dat mag niet
Wat is dit nou weerquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
nee , dacht misschien ga ik naar de zelfde 'resort' als vorige keer. Was mij wel bevallenquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je eindelijk beetje op je gemak en moet je weer naar huis toe![]()
Heb je al een huisje gevonden daar?
Oh god. Sterkte.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben weer exrta diensten aan het invullen. Straks helemaal overspannen in thailand
Nou dan reken je dat even uit hequote:Op dinsdag 19 september 2023 20:39 schreef bitterbal het volgende:
maar weet niet hoeveel uur ik nodig heb voor 28 dagen vakantie
224quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:39 schreef bitterbal het volgende:
Het zal ook eens nietquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt door Wilders
Elke dag Tom Hai Kak soepquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee , dacht misschien ga ik naar de zelfde 'resort' als vorige keer. Was mij wel bevallen
jaquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:06 schreef essnhills het volgende:
9001quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:39 schreef bitterbal het volgende:
nou ja moet sowieso nog wel bijbuffelen danquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik dacht aan hoogstens 160 maar okee
Kun je geen onbetaald verlof nemen?quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja moet sowieso nog wel bijbuffelen dan
regels zijn er om gebroken te wordenquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
nee doen ze niet zeggen ze. had ik wel gevraagdquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je geen onbetaald verlof nemen?
nee hoorquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
Ohw tom kha kaiquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen idee wat daar in zit maar zal vast smaken
quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
die vond ik daar niet lekker omdat die zurig is
Jammer wel. Hier mag je 1x in de 4-5 jaar soort van sabbatical doen. Alleen jij wil dat liefst ieder jaar.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee doen ze niet zeggen ze. had ik wel gevraagd
hoe lang mag je dan?quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jammer wel. Hier mag je 1x in de 4-5 jaar soort van sabbatical doen. Alleen jij wil dat liefst ieder jaar.
Kramp in mijn hand van het schrijvenquote:
Zit hier natuurlijk een kilo suiker doorheen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
die vond ik daar niet lekker omdat die zurig is
ja lekkerquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Zit hier natuurlijk een kilo suiker doorheen.
en dat 1 keer per 5/6 jaar?quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maximaal 6 maanden volgens mij. Volgens mij is 2-3 maanden de norm.
*zet opquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kramp in mijn hand van het schrijven
kramp in mijn hoofd van het leren
kramp in m'n arm, in m'n zij, in m'n kuiten door de gymnastiek!
Dit is links.quote:
Valt wel mee toch?quote:
4-5 jaar is het volgens mij, nooit echt naar gekeken. Maar ze zijn wel redelijk meedenkend als je echt iets wil.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
[..]
4-5 jaar is het volgens mij, nooit echt naar gekeken. Maar ze zijn wel redelijk meedenkend als je echt iets wil.ja bij ons is het eigenlijk 3 weken aaneengesloten max. Of ze in bijzondere situaties wel onbetaald verlof doen weet ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook wel. Sterker nog ze zouden het wel prima vinden als ik elk jaar een maand of 2 onbetaald verlof neem en mijn collega's het werk overnemen, drukt de kostenquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jammer wel. Hier mag je 1x in de 4-5 jaar soort van sabbatical doen. Alleen jij wil dat liefst ieder jaar.
Ik zie elke keer bij dat woord een grote bol mozzarella voor mequote:
Met oogjes en een lachend mondje erop?quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie elke keer bij dat woord een grote bol mozzarella voor me
Nee valt mee.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu aangeschoten in de trein?
Ja en een tomaatje op de achtergrondquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met oogjes en een lachend mondje erop?
En een blaadje basilicum als haar, of dat niet?quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en een tomaatje op de achtergrond
Jaaaaquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En een blaadje basilicum als haar, of dat niet?
Dat is hier echt onmogelijk vrees ik.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook wel. Sterker nog ze zouden het wel prima vinden als ik elk jaar een maand of 2 onbetaald verlof neem en mijn collega's het werk overnemen, drukt de kosten
Dit klinkt wel als een goed plan.quote:
Daar kan je toch ook in slapen?quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Dickiaanse avondwandel
[ afbeelding ]
Nee, er zit een groep half dove oudjes in die zitten te kletsen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar kan je toch ook in slapen?
Dickiaanse avondwandel
[ afbeelding ]
Dickiaanse avondwandel
[ afbeelding ]
Oh, irritant.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, er zit een groep half dove oudjes in die zitten te kletsen.
Dank je Kwiwiquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:29 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind wel dat je altijd mooie foto's maakt @:Budapestenaar
Als ik foto's van dezelfde plek zou nemen zouden die er helemaal niet zo goed uitzienquote:
quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Vorige keer in een trein wachtte mijn gezin me op, net eten warm opgehaald, auto bij het station.
Was is dus in slaap gevallen en wordt ad andere kant van nl wakker
Een inkijkje in wat jij allemaal voorgeschoteld krijgt op je tijdlijnquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
Jij hebt weer vele andere talentenquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ik foto's van dezelfde plek zou nemen zouden die er helemaal niet zo goed uitzienHeb daar echt geen oog voor.
Met een klets kouwe bamiquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]En ze stonden daar nog altijd toen je eindelijk aankwam?
dat jij op dat tienernetwerk komtquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
Ja, maar ik ben moe. En morgen weer om 6 uur eruit.quote:
Samequote:Op dinsdag 19 september 2023 21:29 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind wel dat je altijd mooie foto's maakt @:Budapestenaar
Meer Jacktheripperiaansquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Dickiaanse avondwandel
[ afbeelding ]
Nachtbrakert.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou zeg dat welBen ook gelijk helemaal uit m'n ritme dan
Ik ben tegenwoordig het liefst ‘s avonds thuis zodat ik op tijd in mijn bedje kan kruipenquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Boksquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben moe. En morgen weer om 6 uur eruit.
Morgen geen ontbijtmand dus?quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vooral doordeweeksquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig het liefst ‘s avonds thuis zodat ik op tijd in mijn bedje kan kruipen
Weet je dat ik me de laatste keer dat ik na 12u in bed lag niet eens meer kan herinneren?quote:
Ik ook, sociale dingen doe ik liever voor 17uquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig het liefst ‘s avonds thuis zodat ik op tijd in mijn bedje kan kruipen
Damn.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet je dat ik me de laatste keer dat ik na 12u in bed lag niet eens meer kan herinneren?![]()
En nee, het was ook niet oudejaarsavond. Ben al zeker 10 jaar niet meer tot 12u opgebleven daarvoor
Komt een beetje later misschien. Niet dat jij dat verschil merkt als je om 11u een keer je bed uit roltquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Morgen geen ontbijtmand dus?
Gij sociaal dierquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, sociale dingen doe ik liever voor 17u![]()
Dat moment dat je beseft dat je per ongeluk 200 pizza's ipv 2 hebt besteld.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:36 schreef kwiwi het volgende:
Waarom hoor ik om 22:30 een vrachtwagen achteruit rijden in de straat?Inbrekers die goed voorbereid komen?
Moet morgen gewoon weer om 9 uur op de uni zijnquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Komt een beetje later misschien. Niet dat jij dat verschil merkt als je om 11u een keer je bed uit rolt
En tot overmaat van ramp geen enkele hawaiiquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat moment dat je beseft dat je per ongeluk 200 pizza's ipv 2 hebt besteld.
Mensonterende omstandigheden.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet morgen gewoon weer om 9 uur op de uni zijn
Als er straks ‘aufmachen’ wordt geroepen, zou ik niet open doenquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:36 schreef kwiwi het volgende:
Waarom hoor ik om 22:30 een vrachtwagen achteruit rijden in de straat?Inbrekers die goed voorbereid komen?
Wel pizza kiwi?quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En tot overmaat van ramp geen enkele hawaii
Zware leefquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet morgen gewoon weer om 9 uur op de uni zijn
"PIZZA POLIZEI!"quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als er straks ‘aufmachen’ wordt geroepen, zou ik niet open doen
quote:
Nee, dat gaat zelfs mij te verquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moest even googlen of dit bestond.![]()
https://www.ad.nl/koken-e(...)kiwi-pizza~a69f0a2b/
Met geld kan alles.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:46 schreef kwiwi het volgende:
VBL / Wesley Sneijder gaat studeren aan Harvard University
Aha, ik zie dat ze tegenwoordig echt iédereen toelaten op een uni. De lat ligt inmiddels in de modder op de grond.
Wel leuk voor Wesley, mag niet in de Python maar wel naar Harvardquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:46 schreef kwiwi het volgende:
VBL / Wesley Sneijder gaat studeren aan Harvard University
Aha, ik zie dat ze tegenwoordig echt iédereen toelaten op een uni. De lat ligt inmiddels in de modder op de grond.
Jammer hier had je je collega's helemaal wild mee kunnen makenquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat gaat zelfs mij te ver
quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel leuk voor Wesley, mag niet in de Python maar wel naar Harvard
Wel lullig als je zelf een kapitaal uit hebt gegeven aan daar studeren, en vervolgens niemand je papiertje meer serieus neemt omdat iemand als Wesley Snijder er ook studeertquote:
Ach. Hij zal niet de eerste en de laatste rijke functionele aardappel zijn die een Ivy League binnen rolt.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel lullig als je zelf een kapitaal uit hebt gegeven aan daar studeren, en vervolgens niemand je papiertje meer serieus neemt omdat iemand als Wesley Snijder er ook studeert
Maar meestal heb je ze niet zo in de gatenquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach. Hij zal niet de eerste en de laatste rijke functionele aardappel zijn die een Ivy League binnen rolt.
In een menigte zie je hem zo over het hoofd.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar meestal heb je ze niet zo in de gaten
Hehehequote:Op dinsdag 19 september 2023 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In een menigte zie je hem zo over het hoofd.
Misschien is die heel slim.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel lullig als je zelf een kapitaal uit hebt gegeven aan daar studeren, en vervolgens niemand je papiertje meer serieus neemt omdat iemand als Wesley Snijder er ook studeert
Nee, 30 gemiste oproepen en apps. Iedereen boosquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]En ze stonden daar nog altijd toen je eindelijk aankwam?
Nog een goede 1,5e week, dus al over helftquote:Op woensdag 20 september 2023 01:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe lang mag je nog blijven?
Werd je wakker van dud0rs mannenplasje?quote:
self control please!quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Beeld opgedoken van @:bitterbal op een zalmdag in de Ikea-kantine. Exclusief bij Foqueville Nieuws!
https://fb.watch/n9LrcWqbU8/
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
naar de grote stadquote:Op woensdag 20 september 2023 07:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens goedemorgen op deze alweer 4 minuten kortere dag. Schande. Vandaag weer druk het land in qua werk. Rotterdam zelfs. Nou doegies
Hey Bitterbal, hoe is het met je been?quote:
same samequote:Op woensdag 20 september 2023 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Bitterbal, hoe is het met je been?
ik ben voor een mok gegaan, daar past meer in dan een tas.quote:
Wordt zo smeerboel als je het in een tas doet, de helft druipt er volgens mij dan ook uitquote:Op woensdag 20 september 2023 07:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben voor een mok gegaan, daar past meer in dan een tas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |