SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Oh hmm, zo'n film klinkt ook wel oké. Moet eigenlijk nog keer schindlers list dingens kijken want iedereen vindt die film geweldig en in mijn geheugen is die film niks waardquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:01 schreef AirwiN het volgende:
TT klinkt als een film over de 2e wereldoorlog. Of de 3e?
Heb je 'm wel eens gezien? Of heb je er gewoon een beeld van?quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:03 schreef Crack_ het volgende:
Oh hmm, zo'n film klinkt ook wel oké. Moet eigenlijk nog keer schindlers list dingens kijken want iedereen vindt die film geweldig en in mijn geheugen is die film niks waarddus dat klopt niet
Ook makkelijker voor de stalkers die zich in je tuin verschuilen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:03 schreef essnhills het volgende:
Het is zoveel stiller binnen
Het is dat ik de bomen kan zien waaien anders zou ik er nauwelijks erg in hebben dat het best hard waait
quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook makkelijker voor de stalkers die zich in je tuin verschuilen.
quote:
Hoeveel daarvan waren baas?quote:
Nu al zin in 2 januari. Feestdagen blegh.quote:
Januari is kut man.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu al zin in 2 januari. Feestdagen blegh.
Vind ik niet. En die twee verschillende meningen kunnen prima naast elkaar bestaan.quote:
Gefeliciteerd met het succesvol afronden van de mooiste cursus van allemaal!quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:22 schreef dud0r het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAR
@:haags
Onzin. Dat kan niet.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vind ik niet. En die twee verschillende meningen kunnen prima naast elkaar bestaan.
De avond is nog niet eens begonnen?quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
BWUUUUUURP een avondje schandvoer zit er weer in
vroeg naar bed en zoquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De avond is nog niet eens begonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |