quote:
Ik heb nog steeds keelpijn.. wel minder gelukkig..quote:
Even een lekkere gemberthee voor jezelf zetten. Dat is goed tegen de keelpijnquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds keelpijn.. wel minder gelukkig..
Morgen moet ik n uur eerder beginnen, eigen tijd uiteraard.
En heb weer ergens pijn waar ik me zorgen om maak
Weer te weinig gedaan op werk ook.
Dus to do lijsten worden steeds langer..
Misschien zo thuis nig maar ff inloggen
Zucht![]()
(Zwaait alvast naar Zucht)
Verder gaat alles top![]()
Heb je het wel eens gedaan dan?quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je het wel eens gedaan dan?
Onderweg naar een burnout dusquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds keelpijn.. wel minder gelukkig..
Morgen moet ik n uur eerder beginnen, eigen tijd uiteraard.
En heb weer ergens pijn waar ik me zorgen om maak
Weer te weinig gedaan op werk ook.
Dus to do lijsten worden steeds langer..
Misschien zo thuis nig maar ff inloggen
Zucht![]()
(Zwaait alvast naar Zucht)
Verder gaat alles top![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Even een lekkere gemberthee voor jezelf zetten. Dat is goed tegen de keelpijn
Hm.. is bijna overal zelfde..quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:03 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Onderweg naar een burnout dus![]()
Wordt het niet eens tijd voor een verse werkgever die wel genoeg mensen aanneemt?
Doe eens niet jezelf de put in praten. Als je werkgever je te weinig uren geeft om je werk rond te krijgen dan is daar maar 1 persoon verantwoordelijk voor, en dat is je werkgever.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hm.. is bijna overal zelfde..
Misschien ben ik gewoon slecht er in
Niet per definitie, maar het is zeker wel iets om het in het geval van HC met haar werkgever over te hebben of ze niet teveel werk krijgt binnen haar uren.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:08 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Doe eens niet jezelf de put in praten. Als je werkgever je te weinig uren geeft om je werk rond te krijgen dan is daar maar 1 persoon verantwoordelijk voor, en dat is je werkgever.
Als het structureel is wel.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet per definitie, maar het is zeker wel iets om het in het geval van HC met haar werkgever over te hebben of ze niet teveel werk krijgt binnen haar uren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |