Ik ben nog nooit zwanger geworden van sex zonder condoomquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil geen condoom om want dan voel ik niets!
Het is jouw verantwoorlijkheid dat je niet zwanger wordt!
was wel de hint ergens dat hij een ongevoelige pik isquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil geen condoom om want dan voel ik niets!
Het is jouw verantwoorlijkheid dat je niet zwanger wordt!
Goh waar raar!quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zwanger geworden van sex zonder condoom
Wist je dat er "zomerananas" bestaat? Die zijn klein en crunchy, tevens verrekte lekkerquote:
er bestaan ook witte aardbeien die smaken naar ananasquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wist je dat er "zomerananas" bestaat? Die zijn klein en crunchy, tevens verrekte lekker
Ok karenquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zwanger geworden van sex zonder condoom
Weet ik het verder.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
was wel de hint ergens dat hij een ongevoelige pik is
Pizza.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:35 schreef TomDooley het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond? Ik zoek inspiratie.
Dan is er nog adoptie!quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:32 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Moet je het wel opmerken voor de 5,5 maand anders heb je dus dikke pech(in NL iig)
Ik heb nog soepquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:35 schreef TomDooley het volgende:
Klinkt als vegaanse kipquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er bestaan ook witte aardbeien die smaken naar ananas
Quinoa maaltijsalade, lekker hipquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:35 schreef TomDooley het volgende:
Ja dat was geen optie hier.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan is er nog adoptie!
Maar ik denk dat ik dan gewoon een hele leuke moeder zou gaan worden. Ach, hoef er gelukkig nog niet over na te denken
Hoho kip dat alleen gevoerd is met zaad en plantmateriaal is idd een vegan kip.quote:
Zat dates na mijn 35e waarbij de dame in kwestie een condoom niet nodig vond.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had een ex die vond dat ik maar aan de pil moest ipv dat hij een condoom om deed. Ook nadat ik uitgelegd had waarom ik niet aan de pil kon.
Dat was heel gezellig
duits biefstukquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:35 schreef TomDooley het volgende:
Ja, maar waarom probeert het een ananas te zijn terwijl het gewoon een aardbei is?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |