De ballen afknippen? Vast wel, maar dan moet ik elke keer een nieuwe stoffenschaar kopenquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan het niet met je naaischaar?
Kun je beter wel doen, mijn vrouw had ook de pil en toch heb ik n kleine rondlopenquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:21 schreef Paul het volgende:
Dus lullie doen het altijd met condoom ookal slikt vrouw een pil
ken ook meiden die werkten en die zeiden dan tegen hun vriend dat ze aan de pil waren, maar dan stopte ze zodra zij het tijd vonden voor een kleinequote:Op dinsdag 19 september 2023 16:26 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Kun je beter wel doen, mijn vrouw had ook de pil en toch heb ik n kleine rondlopen
Ik niet hoor in relaties. Maar dan wel soa test afhankelijk van de geschiedenis.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:21 schreef Paul het volgende:
Dus lullie doen het altijd met condoom ookal slikt vrouw een pil
ik zou bij een date altijd condoom gebruiken, maar niet als je een relatie hebtquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik wel
en het is hilarisch hoeveel tinderdates er niet door zijn gegaan over de vraag of ze een regenjas om willen doen
Bruut.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan het niet met je naaischaar?
quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:26 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Kun je beter wel doen, mijn vrouw had ook de pil en toch heb ik n kleine rondlopen
je bent in de minderheid, maar netjes van jequote:Op dinsdag 19 september 2023 16:28 schreef Paul het volgende:
[..]
ik zou bij een date altijd condoom gebruiken, maar niet als je een relatie hebt
Bruutquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De ballen afknippen? Vast wel, maar dan moet ik elke keer een nieuwe stoffenschaar kopen
Maar jij hebt met iedereen relaties...quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:28 schreef Paul het volgende:
[..]
ik zou bij een date altijd condoom gebruiken, maar niet als je een relatie hebt
Alcohol schijnt de werking ook te remmen zo blijktquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ken ook meiden die werkten en die zeiden dan tegen hun vriend dat ze aan de pil waren, maar dan stopte ze zodra zij het tijd vonden voor een kleine
en dan was het oeps...
een van mijn zusjes is gekomen door een hormonen spiraaltje heen, dat is ook een uitdaging
dus tussen de hormonen en de vrouwen, geen garantie
nou ook uit eigen veiligheid zeg maarquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je bent in de minderheid, maar netjes van je
dat... verklaart meer dan goed isquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:28 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Alcohol schijnt de werking ook te remmen zo blijkt
Ja kom op met die opmerkingen, heb de popcorn readyquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:28 schreef Paul het volgende:
[..]
nou ook uit eigen veiligheid zeg maar
Ja dat is zo. Op zich werkt geen seks ook wel goedquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ken ook meiden die werkten en die zeiden dan tegen hun vriend dat ze aan de pil waren, maar dan stopte ze zodra zij het tijd vonden voor een kleine
en dan was het oeps...
een van mijn zusjes is gekomen door een hormonen spiraaltje heen, dat is ook een uitdaging
dus tussen de hormonen en de vrouwen, geen garantie
zei ik ook na mijn sterilisatie en die van dud0rquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Op zich werkt geen seks ook wel goed
Maar ja, als ik dan zwanger word door het spiraaltje heen, dan heeft het zo moeten zijn denk ik. En zelfs dan zijn er nog opties.
ik snap je niet, een man kan toch beter ook altijd bij een date een condoom gebruiken, straks jokt ze dat de pil sliktquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:30 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Ja kom op met die opmerkingen, heb de popcorn ready
En sint janskruid of valeriaan ofzo, iig een van die homeopathische middelen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:28 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Alcohol schijnt de werking ook te remmen zo blijkt
grapefruit doet ook vast ietsquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En sint janskruid of valeriaan ofzo, iig een van die homeopathische middelen.
Moet je het wel opmerken voor de 5,5 maand anders heb je dus dikke pech(in NL iig)quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Op zich werkt geen seks ook wel goed
Maar ja, als ik dan zwanger word door het spiraaltje heen, dan heeft het zo moeten zijn denk ik. En zelfs dan zijn er nog opties.
Ananasquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
grapefruit doet ook vast iets
Was een grapje, uiteraard is het beter voor je eigen veiligheid, maar het stond er zo dat er van die onzinnige reacties op konden komen daar zat ik op te wachtenquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:31 schreef Paul het volgende:
[..]
ik snap je niet, een man kan toch beter ook altijd bij een date een condoom gebruiken, straks jokt ze dat de pil slikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |