SPOILER: motivatiebrief BMWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:56 schreef Paul het volgende:
Wilma is aan de pil, dus we konden nu zonder condoom
jullie maken mij bangquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Puistjes is echt niets in vergelijking met de rest
van de pil?quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kan er zwaar depressief van worden joh
Jupsquote:
Bijna goedquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:56 schreef Paul het volgende:
Wilma is aan de pil, dus we konden nu zonder condoom
O sorry ik bedoel de vraag van Marioquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wat de hele brief?
kan m wel knippen en plakken, weet niet of mensen er blij van worden
en dikquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kan er zwaar depressief van worden joh
te laat, nu is ie erquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O sorry ik bedoel de vraag van Mario
daarom deed ze dus hele tijd geen pilquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en dik
en misselijk
en kaal
hoofdpijn
minder zin in sex
quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:03 schreef mario390 het volgende:
mondharmonika niet verwisselen met
[ afbeelding ]
daaromquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:04 schreef Paul het volgende:
[..]
daarom deed ze dus hele tijd geen pil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is een test voor jou of je haar nog leuk vind als ze kaal en dik is gewordenquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:04 schreef Paul het volgende:
[..]
daarom deed ze dus hele tijd geen pil
Afsluitdijk over met harde windquote:
ik wil wel een mannenpil, heb je altijd zelfcontrolequote:Op dinsdag 19 september 2023 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze hadden ooit de mannenpil in een testfase zitten. Is niet op de markt gekomen door de bijwerkingen. De bijwerkingen waren niets in vergelijking van de vrouwenpil.
Overigens belachelijk dat sinds de uitvinding van de vrouwenpil in de jaren 50/60? Er weinig veranderd is aan de ontwikkeling verder en we nog steeds niet verder komen dan de hele hormoonhuishouding van een vrouw (die eigenlijk zeer essentieel is voor alles) op de schop te gooien._____________________________________________
quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
daarom
snip snipJe zou dat tijdelijk af moeten kunnen binden. Postelastiek een optie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
nou voor degene die zich heeeeeeel erg vervelen en/of lijstjes bijhoudenWat leuk te lezen dat jij je eigen oldtimer zelf onderhoud.SPOILER: motivatiebrief BMWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
daarom geloof ik de opzet van the handmaids tale ook gewoon meteenquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Maarja zaad van de man is heilig ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |