Moeilijk onderwerp want is nogal situatie, persoon/werkgever en branche afhankelijk om de vinger op de pijnlijke plek te leggen.quote:
Zal ik mijn muis even langs sturen, dan heb je binnen no time te maken met meerdere flink moeilijke woeiquote:
In Happies geval is het de schuld van haar werkgever want wij moeten haar steunen hierquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moeilijk onderwerp want is nogal situatie, persoon/werkgever en branche afhankelijk om de vinger op de pijnlijke plek te leggen.
Uiteraard vindt mijn werkgever dar her een kwestie v timemanagement isquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:08 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Doe eens niet jezelf de put in praten. Als je werkgever je te weinig uren geeft om je werk rond te krijgen dan is daar maar 1 persoon verantwoordelijk voor, en dat is je werkgever.
Heb je de cijfercode van de kelderkluis nog dan? ?quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zal ik mijn muis even langs sturen, dan heb je binnen no time te maken met meerdere flink moeilijke woei
Ah ja dat heb ik vaker gehoord. Dat zijn kut werkgevers, want vaak is het niet zoquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uiteraard vindt mijn werkgever dar her een kwestie v timemanagement is
Dat lijkt me sowieso het prettigste uitgangspuntquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:18 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
In Happies geval is het de schuld van haar werkgever want wij moeten haar steunen hier
Stomquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kon ook mijn werk niet plannen, ik kon niet goed prio's zien en had oogkleppen op. En toen ik zei dat ik het wilde oplossen door bepaalde procedures beter te maken of eens wat voorbereiden moest ik maar genoegen nemen dat het nou eenmaal zo was.
Op dat moment nam ik mijn TL al helemaal niet meer serieus. En ben ik maar mijn eigen leven gaan leiden binnen werk.
Onze HR dame is welquote:
Omdat een beetje tegengas geven tegen werkgevers geen kwaad kan af en toequote:Op dinsdag 19 september 2023 17:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoezo ben je van de vakbond?;
Nee bedoel..quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:31 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Omdat een beetje tegengas geven tegen werkgevers geen kwaad kan af en toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |