SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar augustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet anoniem![]()
Vermoed maar zo dat dat diep ook nooit komtquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Je gaat het in ieder geval nooit horen van mijquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vermoed maar zo dat dat diep ook nooit komt
Niet anoniem![]()
IK wil het niet eens horenquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:52 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Je gaat het in ieder geval nooit horen van mijhou maar lekker voor jezelf zo hoort het ook
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Nee nee ik wil alle DTS relaties wetenHet officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
Zoekt nog een man voor: afwas, klussen en overige schoonmaakwerk![]()
Wat moet je ermee?quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee nee ik wil alle DTS relaties weten94257 - 478969
--Stemmingswisselingen--
Ignore that...![]()
Ik hoef dat niet te weten hoorquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee nee ik wil alle DTS relaties wetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Tis gewoon uiterst belangrijke informatiequote:Het officiële liefje van @Monitor O+
Waarom?quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tis gewoon uiterst belangrijke informatieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Ik wil dat soort dingen gewoon graag wetenHet officiële liefje van @Monitor O+
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan kan ze het kapot maken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: