Daar moet je je helemaal niet mee bezig houden anders wordt je gek.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld geloof ik
Maar ik ben ook niet zo goed in dit spel, wacht soms zelfs met posten zodat de voorgaande nog een punt krijgt
Ja echt hè? Was ook helemaal geschokt!quote:
Ja er moet tussen iedere post een minuut zitten voor een punt te kunnen krijgenquote:
Het schijnt te mogen toch? Zie hierover niets in de 11 geboden staan. Maar ja, ik word altijd als laatste voor het team gekozen, gymnastiektraumaquote:
Een schizofreen is nooit alleenquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:59 schreef maily het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd met z'n tweeën
Ik kies @Lovely en @MizzezAmy voor in mijn teamquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het schijnt te mogen toch? Zie hierover niets in de 11 geboden staan. Maar ja, ik word altijd als laatste voor het team gekozen, gymnastiektrauma.
Hopelijk doen ze dat team kiezen tegenwoordig niet meer met gym. Gewoon nummertjes geven!
Als ik schizofreen ben, dan ben ik dat ook!quote:
De parodie van het smurfenlied?quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:04 schreef maily het volgende:
[..]
Welk liedje?![]()
Benieuwd naar vunzige teksten
Is schizofrenie sowieso niet een verouderde term?quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de misconceptie van wat schizofrenie is zal mij altijd blijven verbazen
Klopt. Altijd triest om te lezen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:05 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Ik kies @:lovely en @:MizzezAmy voor in mijn team
Een kat die mank loopt zie je direct ja, maar als ik je zo hoor mag jij op mijn kat passenquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen, helaas vandaag niet al te veel tijd. Ik heb het baasje ingelicht, kijken wat ze zegt
Het lijkt mij stug dat ze het vanmorgen niet gemerkt heeft
Ik zou niet weten wat het precies inhoudt, ik herhaal alleen het spreekwoordquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nou ja kijkquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:08 schreef Mazikeen het volgende:
Maakt dat uit? Waar iedereen vandaan komt?
Gezellig toch?
Gewoon negeren. Moet wel lachen im hemquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
\
[..]
nou ja kijk
als ze uit oostenrijk komen...
Dan wil ik bij dotteke en usernamequote:Op dinsdag 19 september 2023 15:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Er is wel eens gebrainstormd over het maken van teams in de telling, ondanks aanvankelijk veel enthousiasme is dat helaas een stille dood gestorven.
het is niet echt een meervoudige persoonlijkheid, meer dat ze dingen zien/horen die er niet zijn. de uiting verschilt ook per persoonquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:08 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat het precies inhoudt, ik herhaal alleen het spreekwoord
Het idee was dan een beetje aan elkaar gewaagde teams te maken en zoquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:09 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dan wil ik bij dotteke en username
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |