Heyquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
We doen ons best als nieuweling
Ik snapte dat het om de lama gingquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Oops. Freudian slip. Ik bedoelde voor die lama in je bed wil slapen. Even een ninja edit doen
Uit de kut van Tante Sjaanquote:
Er is veel reclame gemaakt voor DTSquote:
Bah!quote:
Waar kwam jij vandaanquote:
Gezellig hoor, wees welkom en hoe meer zielen hoe meer vreugd.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Er is veel reclame gemaakt voor DTS
Inderdaad. Dat wil je toch niet? Mijn kat mag ook niet in mijn bed slapen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik snapte dat het om de lama ging
Maar dan nog steeds? Een lama in je bed?
Ik vroeg het niet aan jouquote:
Daar zijn de meningen over verdeeld geloof ikquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig hoor, wees welkom en hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Vroegah, toen ik nog thuis woonde, had de toenmalige hond van mijn ouders er een handje van om in mijn te gaan liggen als de deur van mijn kamer open stond. Die hield ervan om naar de straat kant naar buiten te kijken en mijn bed stond tegen een raam aan wat op de weg uit keek. Heb toen bijna religieus mijn kamer altijd op slot gehad zodat die niet op mijn bed kon gaan liggenquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat wil je toch niet? Mijn kat mag ook niet in mijn bed slapen.
Punten zijn bijzaak. Gezelligheid is het echte doel van DTSquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld geloof ik
Maar ik ben ook niet zo goed in dit spel, wacht soms zelfs met posten zodat de voorgaande nog een punt krijgt
Ik dacht dat dat niet kon?quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:53 schreef DerRabbit het volgende:
Owja, en zelfbolkjes want dat zijn natuurlijk de beste bolkjes
Je krijgt punten als er geen post is na jouw post binnen een minuut. Een post van jezelf binnen een minuut van je eigen post geld ook als post binnen de minuut.quote:
Bolkquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Punten zijn bijzaak. Gezelligheid is het echte doel van DTS
Oh ok, goed om te weten. Voorkomt dat ik hele monologen ga houdenquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je krijgt punten als er geen post is na jouw post binnen een minuut. Een post van jezelf binnen een minuut van je eigen post geld ook als post binnen de minuut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |