Hoi, Ik ben Tom, maar dat is niet mijn echte naam hoorquote:
Daarom neem ik ook nooit meer een lama als huisdierquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Dierenarts? Mag je wel een 2e hypotheek op je woning nemen.
Die was extra prijzig met de dierenarts? Of een ontzettende aansteller?quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom neem ik ook nooit meer een lama als huisdier
Hahaha!! Briljant.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die was extra prijzig met de dierenarts? Of een ontzettende aansteller?
Ja en ja. En op de bak poepen ho maarquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die was extra prijzig met de dierenarts? Of een ontzettende aansteller?
Ja maar een lama is wel super cutequote:Op dinsdag 19 september 2023 14:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja en ja. En op de bak poepen ho maar
Tot ze in je bed willen slapen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar een lama is wel super cute
Ja, met een Y. Maar ik moet opeens aan Tom & Jerry denken.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:40 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Hoi, Ik ben Tom, maar dat is niet mijn echte naam hoorAls dat van jou wel zo is, vind ik mooi, Yasmin met Y.
Hahhaquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:44 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Ja, met een Y. Maar ik moet opeens aan Tom & Jerry denken.
[ afbeelding ]
Hihi.
Ik ga mijn best doen, helaas vandaag niet al te veel tijd. Ik heb het baasje ingelicht, kijken wat ze zegtquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:31 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Dat klinkt als het pootje zelf ja, kijk een uurtje aan, wordt het erger, dierenarts, gelijk, nog een uurtje aankijken, minder dan is het een verrekking of iets en dat lost zich van zelf op. Als het een wond is, gaat kat eraan likken en irriteren met de bek, dus dat merk je snel genoegSucces!
Uhm wat?quote:
Het is kwart voor 3 johquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, maar wel tijd om naar werk te gaan.
Inb4 luie dev begint pas om 9 uur met werk.
Pak me dan als je kanquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:37 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Ben gister begonnen en sta nu 60, dus wie weet, wie weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |