Volgens mij n iets mis meequote:Op dinsdag 19 september 2023 14:24 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Zien zijn voetzooltjes er goed uit?
Ja, klopt. Hoewel een kat met pijn zich meestal verstoptquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:26 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Klagend miauwen is pijn aan je oren, vrolijk is lief. Hinkend is nooit goed bij een kat. Kijk onder pootje of er geen doorn of zo inzit.
Klinkt alsof er wat tussen de kussentjes zit, maar je moet zien of de kat er op loopt. Zo ja, check voetje, zo nee, toch dierenarts.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, en als je die poot aanraakt, trekt de kat die dan terug?
De mijne trekt alleen weg als die echt ziek is, niet als hij pijn heeft, dan zoekt hij me juist op.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, klopt. Hoewel een kat met pijn zich meestal verstopt
Nee, had nog eten genoeg staan, baasje is pas vanmorgen weg gegaan en ik pas veel vaker op dat ze een week weg is.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Eten? Aandacht? Wat voor soort miauwen is het, klagend of "vrolijk"?
Hij staat even niet toe dat ik zijn poot vast pal maar toen hij hem omhoog deed dat de onderkant er goed uit.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:26 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Klagend miauwen is pijn aan je oren, vrolijk is lief. Hinkend is nooit goed bij een kat. Kijk onder pootje of er geen doorn of zo inzit.
ALs ik een poging doe om hem op de pakker zie je hem in elkaar trekken, maar ik heb hem ook nog nooit opgeakt of zoquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, en als je die poot aanraakt, trekt de kat die dan terug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Dat klinkt als het pootje zelf ja, kijk een uurtje aan, wordt het erger, dierenarts, gelijk, nog een uurtje aankijken, minder dan is het een verrekking of iets en dat lost zich van zelf op. Als het een wond is, gaat kat eraan likken en irriteren met de bek, dus dat merk je snel genoegquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, had nog eten genoeg staan, baasje is pas vanmorgen weg gegaan en ik pas veel vaker op dat ze een week weg is.
[..]
Hij staat even niet toe dat ik zijn poot vast pal maar toen hij hem omhoog deed dat de onderkant er goed uit.
Ik ga straks nog een keerjte kijken
[..]
ALs ik een poging doe om hem op de pakker zie je hem in elkaar trekken, maar ik heb hem ook nog nooit opgeakt of zo
Smoesjesquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja wanneer ik 5 dagen niet verder kom
We doen ons best als nieuwelingquote:
#TeamTomDooleyquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:37 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Ben gister begonnen en sta nu 60, dus wie weet, wie weet
quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
We doen ons best als nieuweling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |