Daarom bij afscheid van zo'n collega altijd een cadeautje geven met iets dat ze kunnen nuttigen zodat je zeker weten dat ze niet terug kunnen komenquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:08 schreef aloa het volgende:
Denk je van een collega af te zijn.
Komt ze na twee jaar weer terug
Niet ieder jaar weggaan om cadeaus te scoren en dan na een maand weer terugkomenquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarom bij afscheid van zo'n collega altijd een cadeautje geven met iets dat ze kunnen nuttigen zodat je zeker weten dat ze niet terug kunnen komen
Daarom bij afscheid van je vorige baan iedereen een cadeautje geven met iets dat ze kunnen nuttigen zodat je zeker weet dat als je terug komt, er allemaal nieuwe collega's zijnquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarom bij afscheid van zo'n collega altijd een cadeautje geven met iets dat ze kunnen nuttigen zodat je zeker weten dat ze niet terug kunnen komen
Ook een goedequote:Op dinsdag 19 september 2023 14:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom bij afscheid van je vorige baan iedereen een cadeautje geven met iets dat ze kunnen nuttigen zodat je zeker weet dat als je terug komt, er allemaal nieuwe collega's zijn
Helaas. Ik ben het personeel van mijn katquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij ben je verward met iemand anders. Onze dev heeft zelfs personeel om het personeel van het personeel van zijn kat te verzorgen.
Ik pas op de kat van de buren, ga net er naar toe komt die hinkeld en miauwend aanlopen. Wat moet ik doen hem gewoon even laten en een paar keer gaan kijken? I kheb geen fuck verstand van kattenquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Helaas. Ik ben het personeel van mijn kat
Als je geen wond ziet, eventjes aankijken.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik pas op de kat van de buren, ga net er naar toe komt die hinkeld en miauwend aanlopen. Wat moet ik doen hem gewoon even laten en een paar keer gaan kijken? I kheb geen fuck verstand van katten
Nee ik zie geen wond hij houd wel angstvallig zijn pootje omhoogquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:21 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Als je geen wond ziet, eventjes aankijken.
Zien zijn voetzooltjes er goed uit?quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik zie geen wond hij houd wel angstvallig zijn pootje omhoog
Eten? Aandacht? Wat voor soort miauwen is het, klagend of "vrolijk"?quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik pas op de kat van de buren, ga net er naar toe komt die hinkeld en miauwend aanlopen. Wat moet ik doen hem gewoon even laten en een paar keer gaan kijken? I kheb geen fuck verstand van katten
Klagend miauwen is pijn aan je oren, vrolijk is lief. Hinkend is nooit goed bij een kat. Kijk onder pootje of er geen doorn of zo inzit.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Eten? Aandacht? Wat voor soort miauwen is het, klagend of "vrolijk"?
Oh, en als je die poot aanraakt, trekt de kat die dan terug?quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik zie geen wond hij houd wel angstvallig zijn pootje omhoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |