Dat is dan ook weer waar.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tis gewoon uiterst belangrijke informatie
Hagelslag?quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:01 schreef hemarookworst het volgende:
Oja ik moet zo aan de slag of zo
Heb dat wel eens voor de kinderen gedaan op een feestje. Stuk plastic op tafel en zo alles op tafel gooien.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:00 schreef hemarookworst het volgende:
Dit een idee voor een volgende bewonersavond? @:Dotteke Folie over tafel en klaar
[ afbeelding ]
Maar niet de detailsquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Eerlijk zeggen als ik met een DTS'er zou gaan, zouden jullie ook nieuwsgierig zijn
Ik wil NIET gementioned worden in dit topic. Dank u.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:59 schreef 2xHenk het volgende:
Ok ok
@:greysbones en @:TheStigsDutchCousin
Hoi Dotquote:
Hoiquote:
Oh welke slag ga je dan tot je nemen?quote:
Ja dan wil ik alle details van dev horenquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Eerlijk zeggen als ik met een DTS'er zou gaan, zouden jullie ook nieuwsgierig zijn
toetsenbordslagquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh welke slag ga je dan tot je nemen?
Monitorquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dan wil ik alle details van dev horen
Ja ja, je wil gewoon je relatie geheim houden!quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wil NIET gementioned worden in dit topic. Dank u.
Huhquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wil NIET gementioned worden in dit topic. Dank u.
Nee. Dit hele topic kan me gestolen worden.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:10 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Ja ja, je wil gewoon je relatie geheim houden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |