Dan kies ik voor dottekequote:Op dinsdag 19 september 2023 15:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het idee was dan een beetje aan elkaar gewaagde teams te maken en zo
Goed ook om te benoemen dat het ook geen stemmen horen is, maar dat de hallucinaties als extern ervaren wordenquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is niet echt een meervoudige persoonlijkheid, meer dat ze dingen zien/horen die er niet zijn. de uiting verschilt ook per persoon
denk aan hoe je een droom ervaart
maar dan dat het je overdag gebeurd
ergens op papier leuk, in de praktijk geen goed ideequote:Op dinsdag 19 september 2023 15:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het idee was dan een beetje aan elkaar gewaagde teams te maken en zo
Ik weet het, al viel begin 20e eeuw DIS nog onder schizofrenie als ik het goed onthouden heb.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie bedoelen Dissociatieve identiteitsstoornis en niet Schrizofrenie
das al een goede 100 jaar geleden he, daarvoor waren er gewoon nog geen omschrijvingenquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet het, al viel begin 20e eeuw DIS nog onder schizofrenie als ik het goed onthouden heb.
dus je hebt nu minder nodig?quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
ook een mooie: ik hoop 6 meter stof, want ik zou minimaal 3 meter stof nodig hebben voor de rok en dan kon ik nog wat extra's maken.
Bedenk ik mij nu bij het knippen dat ik doordat het effen stof is de patroondelen niet allemaal dezelfde kant hoeven op te liggen
quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik wil @:DerRabbit en @:Hemarookworst iig in mijn team. Wordt er tenminste een beetje door gezopen.
Op de waterstofauto? Anders zou ik geen motivatie hebben.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
jongens ik moet een motivatie schrijven voor waarom ik bij BMW op inzet zou willen
maar ik heb geen motivatie
Ja het viel mij al op dat hij niet probeerde weg te glippen, meestal als ik de deur open doe is hij weg of hij komt van boven rennen gelijk naar de keuken voor eten.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:08 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Een kat die mank loopt zie je direct ja, maar als ik je zo hoor mag jij op mijn kat passen
Ik houd gewoon meer overquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
das al een goede 100 jaar geleden he, daarvoor waren er gewoon nog geen omschrijvingen
[..]
dus je hebt nu minder nodig?
Go Fogel pak me dan als je kanquote:
Ik doe mijn best, maar kan FOK! niet echt prioriteren,quote:
Dat soberso!quote:
nee, financial systems testenquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Op de waterstofauto? Anders zou ik geen motivatie hebben.
Alhoewel, ik heb ook wel interesse in een zelfrijdende auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |