Ik bak soms een doosje op bv zondag. En heb dan de eerste dagen van de week nog een gezond tussendoortjequote:Op dinsdag 19 september 2023 11:34 schreef CoolGuy het volgende:
Niet. Waarom zou ik dat bewaren? Gewoon weg tiefen, maar ik eet dan ook geen koude eieren.
https://www.eieiei.nl/waa(...)20in%20de%20koelkast.quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:48 schreef Ponsai het volgende:
Ik lees veel koelkast.
Dan doe ik het wellicht fout.
Maar de gekookte paaseieren dan?
Die zijn vaak al maanden gekookt.
waarom zou je eieren koken in een eierkoker ipv gewoon in een pannetje met water?quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:41 schreef junkiesietze het volgende:
in de 13 jaar dat ik nu op mezelf woon 1x een gekookt ei gemaakt in zo'n eierkoker, die na die eerste keer gebruiken kapot ging. Sinds dien nooit zelf meer gekookte eieren gemaakt.
Energiezuiniger en ik vond het door de maatbeker erg makkelijk om in te schatten wanneer een ei zacht, medium of hard gekookt is.quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:51 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
waarom zou je eieren koken in een eierkoker ipv gewoon in een pannetje met water?
wat @opgebaarde zegt, je hoeft geen timer te zetten, altijd goed ei.quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:51 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
waarom zou je eieren koken in een eierkoker ipv gewoon in een pannetje met water?
Of (zoals ik elders leerde op dit forum): in de AirFryerquote:Op dinsdag 19 september 2023 11:51 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
Die worden voorzien van luchtdichte verf.quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:48 schreef Ponsai het volgende:
Ik lees veel koelkast.
Dan doe ik het wellicht fout.
Maar de gekookte paaseieren dan?
Die zijn vaak al maanden gekookt.
Omdat gemak.quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:51 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
Klein apparaat die je na gebruik ergens in een kastje dumpt.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:03 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
maar wel weer een extra apparaat in je keuken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |