Genders sind verboten!quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:32 schreef kwiwi het volgende:
Lol, er staat hier een artikel in de krant dat ze in Zurich het begrip "mama" en "papa" door "Elternteil (Ouder)" willen vervangen op scholen om inclusief te zijn. Hoezo zou je niet meer naar een mama of papa mogen refereren richting kinderen? Wat is daar nou weer mis mee
quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]Dat moet je aan @kwiwi vragen. Ik hoop het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik ookquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat moet je aan @:kwiwi vragen. Ik hoop het wel
frituren is een kunst.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen op ambassadefeestjesMaar die zijn nooit zo lekker want zijn altijd door een lokaal cateringbedrijf gefrituurd en die weten volgens mij niet goed hoe het hoort te smaken
Simpel.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:32 schreef kwiwi het volgende:
Lol, er staat hier een artikel in de krant dat ze in Zurich het begrip "mama" en "papa" door "Elternteil (Ouder)" willen vervangen op scholen om inclusief te zijn. Hoezo zou je niet meer naar een mama of papa mogen refereren richting kinderen? Wat is daar nou weer mis mee
Dat weet je toch zeker wel van de kinderen in je eigen klas? Die ouders komen toch op ouderavond e.d.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Simpel.
Je weet niet wat het kind heeft:
• 1 papa en 1 mama
• alleen 1 papa
• alleen 1 mama
• 2 papa's
• 2 mama's
• 2 papa's en een mama
• 2 mama's en een papa
• 2 papa's en 2 mama's
• anders, namelijk....
Bij de volgende wespenaanval doen we "gezoemie halloumiquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:35 schreef gianni61 het volgende:
ik had gisteren halloumi, bijna zo lekker als mozzarelli
Ja zou je wel denken eigenlijkquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat weet je toch zeker wel van de kinderen in je eigen klas? Die ouders komen toch op ouderavond e.d.
i'll allow it.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij de volgende wespenaanval doen we "gezoemie halloumi" okee?
weer een drone op Moskou: Geboemi halloumiquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij de volgende wespenaanval doen we "gezoemie halloumi" okee?
nepkip krokant schnitzel met iets dat ik nog moet gaan kopenquote:
oh die heb ik ook nog in de koelkastquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nepkip krokant schnitzel met iets dat ik nog moet gaan kopen
groenteloze nepgroente aka bacon. Want alles is lekker met bacon.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh die heb ik ook nog in de koelkastwat is lekker daarbij
best veel denk ik. of ik ben niet veeleisendquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh die heb ik ook nog in de koelkastwat is lekker daarbij
heb jij iemand anders in jouw auto gelaten?quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iemand met een mannengeur heeft in mijn auto gezeten
Nu ruik ik naar mannengeur
Ja, moest even naar de garagequote:Op dinsdag 19 september 2023 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb jij iemand anders in jouw auto gelaten?
Oh bah, zo'n shagrokende monteur?quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, moest even naar de garage
Eten?quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
pooh ze bezorgen pas vanaf 16:30 hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |