Hey zo smeer ik mijzelf ook dingen aan.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
paar tientjes voor een heel jaar lol
Ik zou er zelf het geduld niet voor hebbenquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
paar tientjes voor een heel jaar lol
Netjes hoorquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:59 schreef essnhills het volgende:
Schuifpuilui zijn klaar
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En daarna heb je een mooi ornamentjequote:Op dinsdag 19 september 2023 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
Hey zo smeer ik mijzelf ook dingen aan.
Oke, dit is best duur. Maar per keer dat ik het gebruik is het bijna niets
hoeft ook niet hoor, het is jouw ding dan heaquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou er zelf het geduld niet voor hebben
quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:40 schreef Ama het volgende:
@:ditismijnmening Ik denk dat het Draco gaat worden.Thanks.
da's laat voor een borrel. Bijna dat je zegt "ja laat nou maar zitten"quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:19 schreef kwiwi het volgende:
Nog 2.5u vervelen werken op kantoor voordat de borrel begint.
stiekem al een flesje open trekkenquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:19 schreef kwiwi het volgende:
Nou ja 18:30, na het werk met vrienden.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
da's laat voor een borrel. Bijna dat je zegt "ja laat nou maar zitten"
incl eten?quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja 18:30, na het werk met vrienden.
Ga wandelen met de kantoorhondquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:19 schreef kwiwi het volgende:
twee schaaltjes nootjes en een blokje kaas. Tegen anderhalve vissenkom Aperol Spritz. Dat flik je niet op een dinsdag goedverdoeme.quote:
ja zit ook te denken om frituur te bestellen. Alweer lang geleden.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:26 schreef Karzai het volgende:
Zou wel katamaran lusten nu, ik heb nog wel bitterballen de vriezer
Zoiets jaquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
twee schaaltjes nootjes en een blokje kaas. Tegen anderhalve vissenkom Aperol Spritz. Dat flik je niet op een dinsdag goedverdoeme.
Gezelliquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja 18:30, na het werk met vrienden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Alleen op ambassadefeestjesquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:30 schreef gianni61 het volgende:
Heeft zwitserland ook bitterballen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |