Mooi zegquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:59 schreef essnhills het volgende:
Schuifpuilui zijn klaar
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dit was hem, de oudequote:
quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
klote After Eight. Steeds vaker dat die mintsiroop eruit loopt door een gaatje in de choc en dat het boeltje dan aan het papiertje vast blijft plakken en allemaal gedoe
Uithuilen in Uithuizermuidenquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:59 schreef essnhills het volgende:
Schuifpuilui zijn klaar
hee maar wacht eens. Dat is Britney nietquote:
Tuid voor een schuifpuifuif.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:59 schreef essnhills het volgende:
Schuifpuilui zijn klaar
Buiten in de tuin onder de luifel bij de schuifpui schuilen voor de buiquote:
quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Buiten in de tuin onder de luifel bij de schuifpui schuilen voor de bui
Wat vliegt daar? Een uiver met een stuiver in zijn muilquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Buiten in de tuin onder de luifel bij de schuifpui schuilen voor de bui
Puik.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij is binnen hoorHet is een kalender voor 2024 dus ik mag er pas over ruim 3 maanden aan beginnen
![]()
[ afbeelding ]
Nee de koning stond op het balkon en de mensen gingen fluiten en boe roepen en ik deed even meequote:
echt tofquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij is binnen hoorHet is een kalender voor 2024 dus ik mag er pas over ruim 3 maanden aan beginnen
![]()
[ afbeelding ]
Wel opgeknapt hoor !quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit was hem, de oude
Oh dat is wel vet.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Das wel een vooruitgangquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit was hem, de oude
Wat vet!quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |