#life goalsquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij leven sommige shagrokenden zo al
Keb em gekocht, krijg nog korting ook voor 45 euro wordt ie thuisbezorgdquote:Op dinsdag 19 september 2023 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
Kopen voor 60 en voor 160 op MP zetten!
quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Keb em gekocht, krijg nog korting ook voor 45 euro wordt ie thuisbezorgd
Meteen de foto's op marktplaats zetten!quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Keb em gekocht, krijg nog korting ook voor 45 euro wordt ie thuisbezorgd
Onze laatste ier kreeg neuskankerquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:53 schreef UitStraling het volgende:
Huisdieren krijgen simpelweg al jong kanker als het baasje shag binnen rookt
Ik doe nu al niet veel andersquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:42 schreef Pheno het volgende:
Ik wil reīncarneren als hont, veel gemakkelijker leven: beetje eten, beetje veel drinken, pissen tegen een boom, schijten waar het niet mag, blaffen tegen een kad. En blij zijn met een balletje.
Ahwwwquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onze laatste ier kreeg neuskanker
Shagrokende uitkeringstrekker gespot.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik doe nu al niet veel anders
arme jijquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:28 schreef kwiwi het volgende:
Lees ineens weer een stuk meer nu ik wat meer met het OV reis.
In mijn fantasie is Zwitserland een halve irl modeltreinbaan met enorme bruggen en tunnenstelsels, en her en der wat bochtige smalspoorlijntjes voor het mooi.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:28 schreef kwiwi het volgende:
Lees ineens weer een stuk meer nu ik wat meer met het OV reis.
zomaar op een doordeweekse dinsdagquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JaMaar straks borrelen met vrienden dus dan beter niet met de auto
Kwiwi ingelegd in alcohol. Beetje laat in het jaar om nog een rumtopf te beginnen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zomaar op een doordeweekse dinsdag
Kwiwi living the good life.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In mijn fantasie is Zwitserland een halve irl modeltreinbaan met enorme bruggen en tunnenstelsels, en her en der wat bochtige smalspoorlijntjes voor het mooi.
Het was een eer om met jullie gepost te hebben.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kwiwi ingelegd in alcohol. Beetje laat in het jaar om nog een rumtopf te beginnen.
Vast wel. Uit Zwitserland o.a. Snack #35 en Snack #103quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]In de bergen is het wel heel mooi ja. Heeft @:Dr_Flash daar niet toevallig een travelsnack van ergens?
Waarom eet je dat dan ook?quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
klote After Eight. Steeds vaker dat die mintsiroop eruit loopt door een gaatje in de choc en dat het boeltje dan aan het papiertje vast blijft plakken en allemaal gedoe
Dat heb ik nog nooit gehadquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
klote After Eight. Steeds vaker dat die mintsiroop eruit loopt door een gaatje in de choc en dat het boeltje dan aan het papiertje vast blijft plakken en allemaal gedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |