die hebben ze nu als tijdelijke korting gegeven.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kwartje van Kok hebben ze ook nog niet teruggekregen
Wensdenkenquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:36 schreef cablegunmaster het volgende:
Maarja blijkbaar gaat de koopkracht wel jaar op jaar voorruit.![]()
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)-60-procent-gestegen
quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou op basis van mijn de gegevens die ze hebben gegeven en de werkelijke netto loonstijging, ga ik er per 1-1-24 ¤ 70,- per maand op achteruit.
hiephoi![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou op basis van mijn de gegevens die ze hebben gegeven en de werkelijke netto loonstijging, ga ik er per 1-1-24 ¤ 70,- per maand op achteruit.
hiephoi![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:43 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon zorgen dat je ieder jaar flink meer gaat verdienen dan is koopkracht slechts een vage term voor de achterblijvertjes.
Het was een leuke minuut.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]Het goede nieuws was van korte duur.
Ja, even promotie maken dan.quote:
Nu weer terug naar de koude stinkende zolderkamer omdat douchen en verwarming te duur is.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was een leuke minuut.
Op zolder is het wel warmer.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu weer terug naar de koude stinkende zolderkamer omdat douchen en verwarming te duur is.
Ja, godsamme.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op zolder is het wel warmer.
Gewoon je baas omleggenquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, even promotie maken dan.
Dat dit eigenlijk geen verdienmodel is. Pool kunnen inhuren om voor 5k je baas om te leggen, en dan zelf 10k extra vragen bij de promotie.quote:
Wie zegt dat dit geen verdienmodel is?quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat dit eigenlijk geen verdienmodel is. Pool kunnen inhuren om voor 5k je baas om te leggen, en dan zelf 10k extra vragen bij de promotie.
Hoeveel mensen worden er vermoord in Nederland per jaar, die niet gelinkt zijn aan het criminele milieu? Volgens mij loopt het nog niet zo lekkerquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit geen verdienmodel is?
Het zet al die explosies bij woonhuizen wel in een nieuw perspectief.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:53 schreef kwiwi het volgende:
Hoeveel mensen worden er vermoord in Nederland per jaar, die niet gelinkt zijn aan het criminele milieu? Volgens mij loopt het nog niet zo lekker
Hmmm 🤔quote:Vorig jaar kwamen in Nederland 142 mensen om het leven door moord of doodslag.
Zal ik het claimen?quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:55 schreef kwiwi het volgende:
@:Dr_Flash er is een dorp dat Flesberg heet in Noorwegen
Eigen valuta erbij verzinnen en laten drukken en gaanquote:
Biljetjes genoeg voor inspiratiequote:Op dinsdag 19 september 2023 16:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Eigen valuta erbij verzinnen en laten drukken en gaan
is dat een humoristische film?quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:56 schreef datismijnmening het volgende:
Zin om Horrible Bosses weer te kijken nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |