Er mag wel een zonnetje bijquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:09 schreef bitterbal het volgende:
Jullie zeker helemaal in je nopjes met dit weer
Van mij wel wat minder waaien.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er mag wel een zonnetje bij
Ho ho, ik heb zon gezien.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er mag wel een zonnetje bij
Ik lig zielsgelukkig met mijn blanke blote kont de lucht in naar de regenachtige hemelquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:09 schreef bitterbal het volgende:
Jullie zeker helemaal in je nopjes met dit weer
Ik moet meteen aan die Fok meme denkenquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ho ho, ik heb zon gezien.
Scheen uiteraard in m'n ogen vanmorgen, dus ik kon als een eckte zolderkamerautist m'n zonwering dichtdoen.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wist niet dat je met furries ook naar de dierenarts kon, maar maakt het allemaal wel wat realistischer inderdaad.
...in je penthouse?quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lig zielsgelukkig met mijn blanke blote kont de lucht in naar de regenachtige hemel
quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:16 schreef cablegunmaster het volgende:
Pizza tijd2x new york pizza voor helft van de prijs.
2 voor 1 zijn altijd leuke deals.
¤ 115 per maand erbijquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.nu.nl/prinsje(...)jouw-koopkracht.html
Hoe gaat het met de koopkracht bij jullie?
Een alleenstaande eenverdiener met 90k gaat erop vooruit.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb moeite met het tooltje geloof ik.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kom hier wonen! Gaaf landquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:22 schreef kwiwi het volgende:
Wat ik ook aanklik, iedereen gaat erop vooruit, krijgt de politie weer minder budget ofzo?
Nee, uitkering en bijstand gaan er op achteruit.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:22 schreef kwiwi het volgende:
Wat ik ook aanklik, iedereen gaat erop vooruit, krijgt de politie weer minder budget ofzo?
Ja, ik ga een beetje m'n halve inkomen teruggeven aan de staatquote:
behalve als je beide in de bijstand zitten dan ga je erop vooruit .quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, uitkering en bijstand gaan er op achteruit.
De manier waarop je dit zegt insinueert anders dan dat ik denk dat het is.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar we zouden er ¤192 op vooruit gaan. Kan ik weer een nachtje hotel doen.
Het is geen stiekem bijverdienste in ieder geval.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
De manier waarop je dit zegt insinueert anders dan dat ik denk dat het is.
Als je koters hebt vooral.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
behalve als je beide in de bijstand zitten dan ga je erop vooruit .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |