SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
whwhehe, ik heb ook nog een achterdeurquote:Op dinsdag 19 september 2023 10:24 schreef DeZwabber het volgende:
Nu maar hopen dat niet de schuifpuilui Ess per abuis buitensluiten.
Dat zou wel uiterst huilenswaard zijn. De schavuiten!quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:24 schreef DeZwabber het volgende:
Nu maar hopen dat niet de schuifpuilui Ess per abuis buitensluiten.
Schorriemorriequote:Op dinsdag 19 september 2023 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou wel uiterst huilenswaard zijn. De schavuiten!
huehuequote:Op dinsdag 19 september 2023 10:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
whwhehe, ik heb ook nog een achterdeur
quote:
quote:
Genoeg water, best wat zon en warmte en tadaaaaquote:Op dinsdag 19 september 2023 10:33 schreef Karzai het volgende:
Nu ik hier naar het perkje kijk van de nieuwbouwwijk begin ik jullie onkruid problemen beter te begrijpen, 3 weken geleden was het nog kale grond en nu staat het al 2 meter hoog
via het achterdeurtjequote:
Nuice.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:39 schreef essnhills het volgende:
Oh zinnetjes met veel ui:
Schuifpuilui buitensluiten
veel uiquote:Op dinsdag 19 september 2023 10:39 schreef essnhills het volgende:
Oh zinnetjes met veel ui:
Schuifpuilui buitensluiten
Dit gaat ook nog steeds over het huis?quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
whwhehe, ik heb ook nog een achterdeur
Uiquote:
Ben ik weer. Geen bui, niet huilen. Wel weer geld gevonden op straatquote:Op dinsdag 19 september 2023 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou uiven met de luige fluissen nuir de gluisbuik
quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Dit gaat ook nog steeds over het huis?
quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben ik weer. Geen bui, niet huilen. Wel weer geld gevonden op straatGeheel in stijl: een stuiver
Tis niet normaal!quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Genoeg water, best wat zon en warmte en tadaaaa
5 eurocent?quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben ik weer. Geen bui, niet huilen. Wel weer geld gevonden op straatGeheel in stijl: een stuiver
Ik krijg buikpijn van ui.quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
He, we doen een ding hier, uilskuiken.
Niet meteen zo vuig en opruiend posten, dat gedrag zuigt en heeft een aanzuigende werking voor onuitstaanbare trollen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
He, we doen een ding hier, uilskuiken.
Ga buiten in de tuin uithuilen danquote:
Ook zo benieuwd naar de uitfit van Uimuilia?quote:
Hmm. Over het algemeen ben ik geen van van scherpe stalen punthoeken in m'n relaxfauteuil.quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:17 schreef Karzai het volgende:
Leuke stoel, ziet er ook nog goed uit, lijkt me wel een designstoel
[ afbeelding ]
Ui-tstekend plan! Ik zal de ui-snippers klaarzetten voor een ui-spectaculaire huilsessie in de tuin. En daarna een ui-sieraad maken om onze tranen te eren!quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ga buiten in de tuin uithuilen dan
Toch ¤ 549,00quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Over het algemeen ben ik geen van van scherpe stalen punthoeken in m'n relaxfauteuil.
Internet zegt dat het een Xooon is. Geen idee.
Kopen voor 60 en voor 160 op MP zetten!quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hij staat voor 60 in de winkel, ik maak de prijzen niet hier
@Citizen.Erased heeft er verstand van.quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:42 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Over het algemeen ben ik geen van van scherpe stalen punthoeken in m'n relaxfauteuil.
Internet zegt dat het een Xooon is. Geen idee.
Het antwoord is dus "Nee."quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:18 schreef Pheno het volgende:
"Kun je morgen zorgen dat de apps in de stores kunnen komen, getest en wel". Morgen zijn developers nog dertig fixes aan het maken, die moet ik separaat testen, daarna nog testen op Android en iOS (16 en 17). Ik zal die lul maar zijn die gaat zeggen: nope, dat gaat niet lukken.
Echt de realiteitszin is bij sommige managers ver te zoeken...
Hallo Haags wat leuk dat je even langskomt Haagsquote:
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hallo Haags wat leuk dat je even langskomt Haags
Precies, met een goede uitleg erbij waarom niet, zodat ze niet kunnen denken "die wil gewoon niet"quote:
Blijven adem halen en bloed rond pompenquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:24 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, dat zijn weer zorgen voor morgen, eerst deze dag weer overleven
Die denken dat als ze dat niet zo zeggen het pas in 2026 klaar is.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:18 schreef Pheno het volgende:
Echt de realiteitszin is bij sommige managers ver te zoeken...
Eerder: die beloven van alles aan de klant en gaan dan eens vragen of het haalbaar is. Met zo'n toontje van "ik heb toch gelijk, het is toch haalbaar?".quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Die denken dat als ze dat niet zo zeggen het pas in 2026 klaar is.
Trying. Net vijf afspraken ingeschoten met de psycholoog. In november, dus nog dit jaarquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Blijven adem halen en bloed rond pompen
quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Trying. Net vijf afspraken ingeschoten met de psycholoog. In november, dus nog dit jaar
Dat ook.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerder: die beloven van alles aan de klant en gaan dan eens vragen of het haalbaar is.
Ja, klinkt zalig.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:42 schreef Pheno het volgende:
Ik wil reīncarneren als hont, veel gemakkelijker leven: beetje eten, beetje veel drinken, pissen tegen een boom, schijten waar het niet mag, blaffen tegen een kad. En blij zijn met een balletje.
Moet je wel hopen dat je een leuk baasje hebt.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:42 schreef Pheno het volgende:
Ik wil reīncarneren als hont, veel gemakkelijker leven: beetje eten, beetje veel drinken, pissen tegen een boom, schijten waar het niet mag, blaffen tegen een kad. En blij zijn met een balletje.
zwerfhont dan maar.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je wel hopen dat je een leuk baasje hebt.
Leuke hont.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:40 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, dan maar weer een blije hond:
[ afbeelding ]
Niet zo'n shag-rokende uitkeringstrekker bedoel je?quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:44 schreef kwiwi het volgende:
Moet je wel hopen dat je een leuk baasje hebt.
Zou voor heel veel mensen beter zijn dan wat ze nu doen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:42 schreef Pheno het volgende:
Op zich kun je al die dingen nu ook wel doen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:42 schreef Pheno het volgende:
Geen baasje dat je verwaarloostquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet zo'n shag-rokende uitkeringstrekker bedoel je?
Dat beest krijgt serieus zo veel complimenten als je er mee loopt. Van complete vreemden. Gister zo'n opgeschoten jongen die stopt met zijn fiets om hem aan te staren en dan "mooie hond". Als ik voor elke compliment een tientje had gekregen had ik al die covidzorg met gemak kunnen betalenquote:
Volgens mij leven sommige shagrokenden zo alquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou voor heel veel mensen beter zijn dan wat ze nu doen.
Zal je net zien. Kan je geen kat bijhouden dus die maken je verdrietig. Krijg je een baas die hooguit 2x per dag met je de deur uit gaat. Elke keer als je blaft krijg je een tik van de baas en tot overmaat van ramp heb je een hekel aan ballenquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:42 schreef Pheno het volgende:
#life goalsquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij leven sommige shagrokenden zo al
Keb em gekocht, krijg nog korting ook voor 45 euro wordt ie thuisbezorgdquote:Op dinsdag 19 september 2023 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
Kopen voor 60 en voor 160 op MP zetten!
quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Keb em gekocht, krijg nog korting ook voor 45 euro wordt ie thuisbezorgd
Meteen de foto's op marktplaats zetten!quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Keb em gekocht, krijg nog korting ook voor 45 euro wordt ie thuisbezorgd
Onze laatste ier kreeg neuskankerquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:53 schreef UitStraling het volgende:
Huisdieren krijgen simpelweg al jong kanker als het baasje shag binnen rookt
Ik doe nu al niet veel andersquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:42 schreef Pheno het volgende:
Ahwwwquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onze laatste ier kreeg neuskanker
Shagrokende uitkeringstrekker gespot.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik doe nu al niet veel anders
arme jijquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:28 schreef kwiwi het volgende:
Lees ineens weer een stuk meer nu ik wat meer met het OV reis.
In mijn fantasie is Zwitserland een halve irl modeltreinbaan met enorme bruggen en tunnenstelsels, en her en der wat bochtige smalspoorlijntjes voor het mooi.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:28 schreef kwiwi het volgende:
Lees ineens weer een stuk meer nu ik wat meer met het OV reis.
zomaar op een doordeweekse dinsdagquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JaMaar straks borrelen met vrienden dus dan beter niet met de auto
Kwiwi ingelegd in alcohol. Beetje laat in het jaar om nog een rumtopf te beginnen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zomaar op een doordeweekse dinsdag
Kwiwi living the good life.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In mijn fantasie is Zwitserland een halve irl modeltreinbaan met enorme bruggen en tunnenstelsels, en her en der wat bochtige smalspoorlijntjes voor het mooi.
Het was een eer om met jullie gepost te hebben.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kwiwi ingelegd in alcohol. Beetje laat in het jaar om nog een rumtopf te beginnen.
Vast wel. Uit Zwitserland o.a. Snack #35 en Snack #103quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]In de bergen is het wel heel mooi ja. Heeft @:Dr_Flash daar niet toevallig een travelsnack van ergens?
Waarom eet je dat dan ook?quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
klote After Eight. Steeds vaker dat die mintsiroop eruit loopt door een gaatje in de choc en dat het boeltje dan aan het papiertje vast blijft plakken en allemaal gedoe
Dat heb ik nog nooit gehadquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
klote After Eight. Steeds vaker dat die mintsiroop eruit loopt door een gaatje in de choc en dat het boeltje dan aan het papiertje vast blijft plakken en allemaal gedoe
Mooi zegquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:59 schreef essnhills het volgende:
Schuifpuilui zijn klaar
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dit was hem, de oudequote:
quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Uithuilen in Uithuizermuidenquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:59 schreef essnhills het volgende:
Schuifpuilui zijn klaar
hee maar wacht eens. Dat is Britney nietquote:
Tuid voor een schuifpuifuif.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:59 schreef essnhills het volgende:
Schuifpuilui zijn klaar
Buiten in de tuin onder de luifel bij de schuifpui schuilen voor de buiquote:
quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Buiten in de tuin onder de luifel bij de schuifpui schuilen voor de bui
Wat vliegt daar? Een uiver met een stuiver in zijn muilquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Buiten in de tuin onder de luifel bij de schuifpui schuilen voor de bui
Puik.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij is binnen hoorHet is een kalender voor 2024 dus ik mag er pas over ruim 3 maanden aan beginnen
![]()
[ afbeelding ]
Nee de koning stond op het balkon en de mensen gingen fluiten en boe roepen en ik deed even meequote:
echt tofquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij is binnen hoorHet is een kalender voor 2024 dus ik mag er pas over ruim 3 maanden aan beginnen
![]()
[ afbeelding ]
Wel opgeknapt hoor !quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit was hem, de oude
Oh dat is wel vet.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Das wel een vooruitgangquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit was hem, de oude
Wat vet!quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ziet er wel geinig uit.quote:
Geefquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze hebben ook een heleboel andere hoor![]()
[ afbeelding ]
Ik heb net een nieuwe schuifpui, ik heb heul geen geld meerquote:
Huilbui!quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe schuifpui, ik heb heul geen geld meer
ik gebruik niet iedere dag een briefje om op te schrijven en zou ook niet iedere dag een briefje afscheuren hiervoorquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zou dat echt niet kunnen. 366 dagen wachten tot het bouwwerk klaar is
Ik zou random briefjes afscheuren om er sneller te zijnquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik gebruik niet iedere dag een briefje om op te schrijven en zou ook niet iedere dag een briefje afscheuren hiervoor
Zou bij mij echt 10-jaren ding worden
yeanoquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou random briefjes afscheuren om er sneller te zijn
Omgquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Zitten ook lichies in hequote:Op dinsdag 19 september 2023 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie geen dingetjes die ik voor mijzelf zou aanaschaffen voor die prijs.
Ja, maar een paddestoel hoef ik niet. Als ze een draak of een slagschip (uit de VOC tijd) of zoiets zouden hebben, zou de keuze al een stuk moeilijker zijn.quote:
Oh wat geinigquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Oh in dat gevalquote:
ja die diagon alley is ook leuk hequote:Op dinsdag 19 september 2023 15:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh in dat geval
*koopt de hogwarts en diagon alley varianten
Jaaaquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die diagon alley is ook leuk he
paar tientjes voor een heel jaar lolquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:10 schreef kwiwi het volgende:
Trouwens wel prijzig zonder die korting. Zelfs met die korting.
Hey zo smeer ik mijzelf ook dingen aan.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
paar tientjes voor een heel jaar lol
Ik zou er zelf het geduld niet voor hebbenquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
paar tientjes voor een heel jaar lol
Netjes hoorquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:59 schreef essnhills het volgende:
Schuifpuilui zijn klaar
En daarna heb je een mooi ornamentjequote:Op dinsdag 19 september 2023 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
Hey zo smeer ik mijzelf ook dingen aan.
Oke, dit is best duur. Maar per keer dat ik het gebruik is het bijna niets
hoeft ook niet hoor, het is jouw ding dan heaquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou er zelf het geduld niet voor hebben
quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:40 schreef Ama het volgende:
@:ditismijnmening Ik denk dat het Draco gaat worden.Thanks.
da's laat voor een borrel. Bijna dat je zegt "ja laat nou maar zitten"quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:19 schreef kwiwi het volgende:
Nog 2.5u vervelen werken op kantoor voordat de borrel begint.
stiekem al een flesje open trekkenquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:19 schreef kwiwi het volgende:
Nou ja 18:30, na het werk met vrienden.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
da's laat voor een borrel. Bijna dat je zegt "ja laat nou maar zitten"
incl eten?quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja 18:30, na het werk met vrienden.
Ga wandelen met de kantoorhondquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:19 schreef kwiwi het volgende:
twee schaaltjes nootjes en een blokje kaas. Tegen anderhalve vissenkom Aperol Spritz. Dat flik je niet op een dinsdag goedverdoeme.quote:
ja zit ook te denken om frituur te bestellen. Alweer lang geleden.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:26 schreef Karzai het volgende:
Zou wel katamaran lusten nu, ik heb nog wel bitterballen de vriezer
Zoiets jaquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
twee schaaltjes nootjes en een blokje kaas. Tegen anderhalve vissenkom Aperol Spritz. Dat flik je niet op een dinsdag goedverdoeme.
Gezelliquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja 18:30, na het werk met vrienden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Alleen op ambassadefeestjesquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:30 schreef gianni61 het volgende:
Heeft zwitserland ook bitterballen?
Genders sind verboten!quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:32 schreef kwiwi het volgende:
Lol, er staat hier een artikel in de krant dat ze in Zurich het begrip "mama" en "papa" door "Elternteil (Ouder)" willen vervangen op scholen om inclusief te zijn. Hoezo zou je niet meer naar een mama of papa mogen refereren richting kinderen? Wat is daar nou weer mis mee
quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]Dat moet je aan @kwiwi vragen. Ik hoop het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik ookquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat moet je aan @:kwiwi vragen. Ik hoop het wel
frituren is een kunst.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen op ambassadefeestjesMaar die zijn nooit zo lekker want zijn altijd door een lokaal cateringbedrijf gefrituurd en die weten volgens mij niet goed hoe het hoort te smaken
Simpel.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:32 schreef kwiwi het volgende:
Lol, er staat hier een artikel in de krant dat ze in Zurich het begrip "mama" en "papa" door "Elternteil (Ouder)" willen vervangen op scholen om inclusief te zijn. Hoezo zou je niet meer naar een mama of papa mogen refereren richting kinderen? Wat is daar nou weer mis mee
Dat weet je toch zeker wel van de kinderen in je eigen klas? Die ouders komen toch op ouderavond e.d.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Simpel.
Je weet niet wat het kind heeft:
• 1 papa en 1 mama
• alleen 1 papa
• alleen 1 mama
• 2 papa's
• 2 mama's
• 2 papa's en een mama
• 2 mama's en een papa
• 2 papa's en 2 mama's
• anders, namelijk....
Bij de volgende wespenaanval doen we "gezoemie halloumiquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:35 schreef gianni61 het volgende:
ik had gisteren halloumi, bijna zo lekker als mozzarelli
Ja zou je wel denken eigenlijkquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat weet je toch zeker wel van de kinderen in je eigen klas? Die ouders komen toch op ouderavond e.d.
i'll allow it.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij de volgende wespenaanval doen we "gezoemie halloumi" okee?
weer een drone op Moskou: Geboemi halloumiquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij de volgende wespenaanval doen we "gezoemie halloumi" okee?
nepkip krokant schnitzel met iets dat ik nog moet gaan kopenquote:
oh die heb ik ook nog in de koelkastquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nepkip krokant schnitzel met iets dat ik nog moet gaan kopen
groenteloze nepgroente aka bacon. Want alles is lekker met bacon.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh die heb ik ook nog in de koelkastwat is lekker daarbij
best veel denk ik. of ik ben niet veeleisendquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh die heb ik ook nog in de koelkastwat is lekker daarbij
heb jij iemand anders in jouw auto gelaten?quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iemand met een mannengeur heeft in mijn auto gezeten
Nu ruik ik naar mannengeur
Ja, moest even naar de garagequote:Op dinsdag 19 september 2023 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb jij iemand anders in jouw auto gelaten?
Oh bah, zo'n shagrokende monteur?quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, moest even naar de garage
Eten?quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
pooh ze bezorgen pas vanaf 16:30 hier
Is het niet meer voor algemene communicatie dan?quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat weet je toch zeker wel van de kinderen in je eigen klas? Die ouders komen toch op ouderavond e.d.
Plakt de stoel ook?quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iemand met een mannengeur heeft in mijn auto gezeten
Nu ruik ik naar mannengeur
Nee, gelukkig geen rookgeur.quote:
Ransvoer ?quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
pooh ze bezorgen pas vanaf 16:30 hier
https://www.bol.com/nl/nl(...)or/9200000028182956/quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet iedereen masturbeert in de auto US
quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)or/9200000028182956/
Daarom: nooit klikken op de linkjes van USquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:59 schreef DeZwabber het volgende:
Waarom klik ik hier op tijdens werktijd.
Ditquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:59 schreef DeZwabber het volgende:
Waarom klik ik hier op tijdens werktijd.
Dat je dat zo snel weet je vinden is... interessant.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)or/9200000028182956/
Dit was "humor" uit 2005.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit
[..]
Dat je dat zo snel weet je vinden is... interessant.
Dit.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:00 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn concentratie is echt nul vandaag.
Ik las over het woord dierenarts heen en dacht dat dit over je vriendin gingquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:00 schreef datismijnmening het volgende:
Donderdag met Zoë naar de dierenarts. Denk dat ze blaasontsteking heeft
Jazekerquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:09 schreef bitterbal het volgende:
Jullie zeker helemaal in je nopjes met dit weer
iets te veel wind, verder prima.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:09 schreef bitterbal het volgende:
Die gaat ook gelijk mee voor een jaarlijkse check upquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik las over het woord dierenarts heen en dacht dat dit over je vriendin ging
Wist niet dat je met furries ook naar de dierenarts kon, maar maakt het allemaal wel wat realistischer inderdaad.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die gaat ook gelijk mee voor een jaarlijkse check up
Ik ben vooral blij dat ik weer een beetje kan slapen, want ik ging daar wel een beetje stuk aan.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:09 schreef bitterbal het volgende:
Er mag wel een zonnetje bijquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:09 schreef bitterbal het volgende:
Van mij wel wat minder waaien.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er mag wel een zonnetje bij
Ho ho, ik heb zon gezien.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er mag wel een zonnetje bij
Ik lig zielsgelukkig met mijn blanke blote kont de lucht in naar de regenachtige hemelquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:09 schreef bitterbal het volgende:
Ik moet meteen aan die Fok meme denkenquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ho ho, ik heb zon gezien.
Scheen uiteraard in m'n ogen vanmorgen, dus ik kon als een eckte zolderkamerautist m'n zonwering dichtdoen.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wist niet dat je met furries ook naar de dierenarts kon, maar maakt het allemaal wel wat realistischer inderdaad.
...in je penthouse?quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lig zielsgelukkig met mijn blanke blote kont de lucht in naar de regenachtige hemel
quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:16 schreef cablegunmaster het volgende:
Pizza tijd2x new york pizza voor helft van de prijs.
2 voor 1 zijn altijd leuke deals.
¤ 115 per maand erbijquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.nu.nl/prinsje(...)jouw-koopkracht.html
Hoe gaat het met de koopkracht bij jullie?
Een alleenstaande eenverdiener met 90k gaat erop vooruit.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb moeite met het tooltje geloof ik.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kom hier wonen! Gaaf landquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:22 schreef kwiwi het volgende:
Wat ik ook aanklik, iedereen gaat erop vooruit, krijgt de politie weer minder budget ofzo?
Nee, uitkering en bijstand gaan er op achteruit.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:22 schreef kwiwi het volgende:
Wat ik ook aanklik, iedereen gaat erop vooruit, krijgt de politie weer minder budget ofzo?
Ja, ik ga een beetje m'n halve inkomen teruggeven aan de staatquote:
behalve als je beide in de bijstand zitten dan ga je erop vooruit .quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, uitkering en bijstand gaan er op achteruit.
De manier waarop je dit zegt insinueert anders dan dat ik denk dat het is.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar we zouden er ¤192 op vooruit gaan. Kan ik weer een nachtje hotel doen.
Het is geen stiekem bijverdienste in ieder geval.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
De manier waarop je dit zegt insinueert anders dan dat ik denk dat het is.
Als je koters hebt vooral.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
behalve als je beide in de bijstand zitten dan ga je erop vooruit .
lekkahhhquote:
priemquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
+169 straatfeestquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tijd voor een extra inkomen, met de huidige inflatie en de rente verhogingen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit is echt een bierviltjes berekening waar je U tegen zegt hoor.quote:
Kwartje van Kok hebben ze ook nog niet teruggekregenquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:29 schreef datismijnmening het volgende:
Lol alsof mensen er op vooruit gaan![]()
CPI is hoger dan enige koopkrachtstijging die kabinetsmaatregelen met zich mee brengen.
Het kwartje van Kokquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kwartje van Kok hebben ze ook nog niet teruggekregen
Oké Annemarie van Gaalquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit is echt een bierviltjes berekening waar je U tegen zegt hoor.
Neem het vooral met een flinke korrel zout.
En de 1k van Rutte @lenny_leonardquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:09 schreef bitterbal het volgende:
Oké boomer.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
¤ 83,- volgens dat tooltje, maar ik heb geen recht op huurtoeslag en dat wordt er wel bijgerekend.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lange heb ik alweer aangedaan, de korte was niet leuk meer.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb nog wel een korte broek aan, maar ik twijfel steeds meer of ik niet moet wisselen naar een lange.
Nou, alle winst gelijk verdampt. En dan is de inflatie nog niet om de hoek komen kijken.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
¤ 83,- volgens dat tooltje, maar ik heb geen recht op huurtoeslag en dat wordt er wel bijgerekend.Dus die moet er nog af. Dan blijft er nog ¤ 45,- over. Maar volgens mij zijn ze de benzine hierin nog vergeten.
Ga er vanuit dat die accijns-korting er nog wel een jaartje op blijft zitten.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
¤ 83,- volgens dat tooltje, maar ik heb geen recht op huurtoeslag en dat wordt er wel bijgerekend.Dus die moet er nog af. Dan blijft er nog ¤ 45,- over. Maar volgens mij zijn ze de benzine hierin nog vergeten.
Dikkequote:Op dinsdag 19 september 2023 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ga er vanuit dat die accijns-korting er nog wel een jaartje op blijft zitten.
ik heb ook 4-5 meetings gehad vandaag en dat is echt dodend voor je concentratie.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:00 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn concentratie is echt nul vandaag.
Meer geld voor de rijken.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En ze gaan uit van een netto loonstijging van 5,2% , grapjassen.
Nog niks van gemerkt anders.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:36 schreef cablegunmaster het volgende:
Maarja blijkbaar gaat de koopkracht wel jaar op jaar voorruit.![]()
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)-60-procent-gestegen
Yayyyyyyquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, alle winst gelijk verdampt. En dan is de inflatie nog niet om de hoek komen kijken.
die hebben ze nu als tijdelijke korting gegeven.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wensdenkenquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:36 schreef cablegunmaster het volgende:
Maarja blijkbaar gaat de koopkracht wel jaar op jaar voorruit.![]()
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)-60-procent-gestegen
quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou op basis van mijn de gegevens die ze hebben gegeven en de werkelijke netto loonstijging, ga ik er per 1-1-24 ¤ 70,- per maand op achteruit.
hiephoi![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou op basis van mijn de gegevens die ze hebben gegeven en de werkelijke netto loonstijging, ga ik er per 1-1-24 ¤ 70,- per maand op achteruit.
hiephoi![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:43 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon zorgen dat je ieder jaar flink meer gaat verdienen dan is koopkracht slechts een vage term voor de achterblijvertjes.
Het was een leuke minuut.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]Het goede nieuws was van korte duur.
Ja, even promotie maken dan.quote:
Nu weer terug naar de koude stinkende zolderkamer omdat douchen en verwarming te duur is.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was een leuke minuut.
Op zolder is het wel warmer.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu weer terug naar de koude stinkende zolderkamer omdat douchen en verwarming te duur is.
Ja, godsamme.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op zolder is het wel warmer.
Gewoon je baas omleggenquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, even promotie maken dan.
Dat dit eigenlijk geen verdienmodel is. Pool kunnen inhuren om voor 5k je baas om te leggen, en dan zelf 10k extra vragen bij de promotie.quote:
Wie zegt dat dit geen verdienmodel is?quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat dit eigenlijk geen verdienmodel is. Pool kunnen inhuren om voor 5k je baas om te leggen, en dan zelf 10k extra vragen bij de promotie.
Hoeveel mensen worden er vermoord in Nederland per jaar, die niet gelinkt zijn aan het criminele milieu? Volgens mij loopt het nog niet zo lekkerquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit geen verdienmodel is?
Het zet al die explosies bij woonhuizen wel in een nieuw perspectief.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:53 schreef kwiwi het volgende:
Hoeveel mensen worden er vermoord in Nederland per jaar, die niet gelinkt zijn aan het criminele milieu? Volgens mij loopt het nog niet zo lekker
Hmmm 🤔quote:Vorig jaar kwamen in Nederland 142 mensen om het leven door moord of doodslag.
Zal ik het claimen?quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:55 schreef kwiwi het volgende:
@:Dr_Flash er is een dorp dat Flesberg heet in Noorwegen
Eigen valuta erbij verzinnen en laten drukken en gaanquote:
Biljetjes genoeg voor inspiratiequote:Op dinsdag 19 september 2023 16:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Eigen valuta erbij verzinnen en laten drukken en gaan
is dat een humoristische film?quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:56 schreef datismijnmening het volgende:
Zin om Horrible Bosses weer te kijken nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: |