SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
whwhehe, ik heb ook nog een achterdeurquote:Op dinsdag 19 september 2023 10:24 schreef DeZwabber het volgende:
Nu maar hopen dat niet de schuifpuilui Ess per abuis buitensluiten.
Dat zou wel uiterst huilenswaard zijn. De schavuiten!quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:24 schreef DeZwabber het volgende:
Nu maar hopen dat niet de schuifpuilui Ess per abuis buitensluiten.
Schorriemorriequote:Op dinsdag 19 september 2023 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou wel uiterst huilenswaard zijn. De schavuiten!
huehuequote:Op dinsdag 19 september 2023 10:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
whwhehe, ik heb ook nog een achterdeur
quote:
quote:
Genoeg water, best wat zon en warmte en tadaaaaquote:Op dinsdag 19 september 2023 10:33 schreef Karzai het volgende:
Nu ik hier naar het perkje kijk van de nieuwbouwwijk begin ik jullie onkruid problemen beter te begrijpen, 3 weken geleden was het nog kale grond en nu staat het al 2 meter hoog
via het achterdeurtjequote:
Nuice.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:39 schreef essnhills het volgende:
Oh zinnetjes met veel ui:
Schuifpuilui buitensluiten
veel uiquote:Op dinsdag 19 september 2023 10:39 schreef essnhills het volgende:
Oh zinnetjes met veel ui:
Schuifpuilui buitensluiten
Dit gaat ook nog steeds over het huis?quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
whwhehe, ik heb ook nog een achterdeur
Uiquote:
Ben ik weer. Geen bui, niet huilen. Wel weer geld gevonden op straatquote:Op dinsdag 19 september 2023 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou uiven met de luige fluissen nuir de gluisbuik
quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Dit gaat ook nog steeds over het huis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |