Troonrede wel, ben vrij. Moet altijd aan Lucky tv denken als ik hem op die stoel zie zittenquote:Op dinsdag 19 september 2023 09:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Yes. Ik heb niet het idee dat je dit live gaat volgen.
Sta je daar ook te zwaaien?quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
• Om 12.25 uur begint de live-uitzending, die is live te volgen via NOS.nl, de NOS-app en op NPO 1.
• Om 13.00 uur vertrekt de Glazen Koets bij Paleis Noordeinde naar de Koninklijke Schouwburg.
• Rond 13.15 uur leest koning Willem-Alexander daar de Troonrede voor.
• Na afloop keert het koninklijk gezelschap terug en is het om 14.00 uur tijd voor de balkonscène.
• Om 15.30 uur biedt demissionair minister Kaag van Financiën 'het koffertje' aan in de Tweede Kamer.
nos
Nog niks gehoord.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit jaar is er nog niet van alles uitgelekt naar de pers, wel?
tuurlijk wel, in augustus alquote:Op dinsdag 19 september 2023 09:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Jawel hoor, koopkracht en nog watquote:Op dinsdag 19 september 2023 09:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat ken ik niet. Maar ja. Het is behoorlijk ceremonieel.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:43 schreef PLY het volgende:
[..]
Troonrede wel, ben vrij. Moet altijd aan Lucky tv denken als ik hem op die stoel zie zitten
Ik wel, met mijn middelvingerquote:Op dinsdag 19 september 2023 09:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sta je daar ook te zwaaien?
Echtquote:Op dinsdag 19 september 2023 09:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
tuurlijk wel, in augustus al
Wel, iedereen krijgt er wat bij, behalve diegenen die het nodig hebbenquote:Op dinsdag 19 september 2023 09:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Same shit as always dus.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:45 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Wel, iedereen krijgt er wat bij, behalve diegenen die het nodig hebben
Ja hoor, huurtoeslag gaat omhoog, kindgebondenbudget gaat omhoog en nog wel mee uitgelektquote:Op dinsdag 19 september 2023 09:43 schreef gebrokenglas het volgende:
quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Maar ja. Het is behoorlijk ceremonieel.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Maar ja. Het is behoorlijk ceremonieel.
Gekte.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:48 schreef gebrokenglas het volgende:
De eerste Oranjefans stonden vanochtend om half zeven al klaar bij Paleis Noordeinde.
edit: oh al eerder ook, blijkbaar.
Ben jij een oranjefan?quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:48 schreef gebrokenglas het volgende:
De eerste Oranjefans stonden vanochtend om half zeven al klaar bij Paleis Noordeinde.
edit: oh al eerder ook, blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |