Ik heb nog wel wat liggen voor je!quote:
Hey Grrrrrrrrquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat liggen voor je!
Hola!quote:
Nog niet doorgespoeld zekerquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kom eraanquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
O nee, heb een bewoners avond. En moet op tijd aanwezig zijn alles klaar zettenquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:34 schreef hemarookworst het volgende:
Jij, omdat je zei dat je vanavond weg moest
nou je verwent ze wel hoor, met zelfgemaakte hapjes. Wat voor hapjes worden hetquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee, heb een bewoners avond. En moet op tijd aanwezig zijn alles klaar zetten
Ben nu alle papieren bij elkaar aan het nieten, straks even de hapjes afmaken en dan nog even de bloemen op halen
Dus ja ik ga dus wel de bloemetjes b(innen)uiten zetten
Dit keer niet zo veel hoorquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nou je verwent ze wel hoor, met zelfgemaakte hapjes. Wat voor hapjes worden het
En dat noem je niet zo veelquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit keer niet zo veel hoor
Kaas, drie soorten worst. gevulde eieren, roggebrood met kaas, je kent het wil die blokjes. Brie met appel ,honing en dan fijgestampte pistacenootjes en warps insmeren met kruidenkaas, kipfilet er op en dan ruccola.
Waarom hapjes erbij? Plak cake met koffie kan ook tochquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee, heb een bewoners avond. En moet op tijd aanwezig zijn alles klaar zetten
Ben nu alle papieren bij elkaar aan het nieten, straks even de hapjes afmaken en dan nog even de bloemen op halen
Dus ja ik ga dus wel de bloemetjes b(innen)uiten zetten
Gewoon ditquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarom hapjes erbij? Plak cake met koffie kan ook toch
Heb het wel eens gekker gedaan, allemaal aparte hapjes gemaakt. Maar ik doe het niet meer is zoveel werk. En ik moet alles op de scoot ook weer die kant op brengen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dat noem je niet zo veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |