SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar augustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.![]()
Daar weet ik alles vanquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeggg
Genoeg vrouwen die er wel verstand van hebben
En mannen die er geen verstand van hebben
Dat is de reden dat ik dat zo zei.
Ply weet dat.Groene zeep op je rug en af laten glijden.
Allergisch voor Koemelk, Soja en Noten
Reminder voor DTS spelers![]()
Jij weet er aardig van als oldtimer bestuurder ooitquote:Op dinsdag 19 september 2023 09:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Daar weet ik alles van
Dat is de reden dat ik dat zo zei.
Ply weet dat.![]()
![]()
![]()
Ja ik bedoelde ook vooral d as t ik er alles van weet dat er vrouwen zijn die er wel iets van wetenquote:Op dinsdag 19 september 2023 09:06 schreef PLY het volgende:
[..]
Jij weet er aardig van als oldtimer bestuurder ooit![]()
![]()
Maar die oldtimer heb ik toch wel maar even mooi op mijn been laten tattooeren. For ever mine
Groene zeep op je rug en af laten glijden.
Reminder voor DTS spelers![]()
Ben ff te druk bezig voor picaGroene zeep op je rug en af laten glijden.
Reminder voor DTS spelers
Forum Opties Forumhop: Hop naar: