Geen van beide. Ook geen lid van een andere partij trouwens. Gewoon elke dag opstaan met de vraag wat er vandaag moet en kan gebeuren, en zorgen dat je drie leuke dingen van die dag kan opnoemen voor je gaat slapen. Garantie voor rust en gezondheid.quote:
sorry, open zenuw, zegt meer over mij. Zolang je niet groen stemt doe je maar wat je wil.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:23 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Geen van beide. Ook geen lid van een andere partij trouwens. Gewoon elke dag opstaan met de vraag wat er vandaag moet en kan gebeuren, en zorgen dat je drie leuke dingen van die dag kan opnoemen voor je gaat slapen. Garantie voor rust en gezondheid.
Een discussie voeren over een verzonnen iets heeft weinig zin inderdaad.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:10 schreef hoechst het volgende:
[..]
SERIEUS? moeten we die discussie nog voeren??
Ook als iemand groen stemt doet diegene maar wat hij of zij wilt. Ook dat zegt alleen maar wat over jouquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:26 schreef BertV het volgende:
[..]
sorry, open zenuw, zegt meer over mij. Zolang je niet groen stemt doe je maar wat je wil.
Spreek ik hier eindelijk met groen?quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook als iemand groen stemt doet diegene maar wat hij of zij wilt. Ook dat zegt alleen maar wat over jou
Veel van hen zijn oud en lopen daarom meer risico doodziek te worden.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:21 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat 7,5 miljoen mensen zodanig broos zijn?
Standaard krijgen 6 miljoen mensen een uitnodiging voor de griepprik, tel daar het zorg personeel bij op en je zit inderdaad zo aan de 7.5 miljoenquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Veel van hen zijn oud en lopen daarom meer risico doodziek te worden.
Maar sommige wappies ontkennen dat kennelijk liever.
China 2 jaar in volledige lockdown?quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:37 schreef Malavita het volgende:
China erbij pakken![]()
Die zaten enorm lang in een volledige lockdown. Toen het begon tot eind 2022. Daarna lieten ze het los, de berichten die doorsijpelenden buiten de regering om waren niet mals.
Slecht voor m’n pensioen!quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Top, hopelijk beschermd dat de kwetsbaren onder ons.
3 jaar een zero covid beleid gehadquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:27 schreef Za het volgende:
[..]
China 2 jaar in volledige lockdown?
Nee, 3 maanden, en niet volledig maar vnl in Wuhan.
Daarna af en toe zeer lokaal maatregelen bij kleine uitbraken.
Haha grapjasquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:27 schreef Za het volgende:
[..]
China 2 jaar in volledige lockdown?
Nee, 3 maanden, en niet volledig maar vnl in Wuhan.
Daarna af en toe zeer lokaal maatregelen bij kleine uitbraken.
@Za belangrijke infoquote:Op dinsdag 19 september 2023 23:55 schreef hanskraaijjr het volgende:
Er zitten foetussen in van dode geadopteerde kinderen die net een frikandel hebben gegeten. Dat ga je toch niet in je laten spuiten, doe zelluf onderzoek.
Even bij je arts na vragen. Maar bij de vorige vaccinatierondes werd een vriend van mij die ook altijd de griepprik krijgt maar voor de rest niet tot de risicogroep hoort ook altijd uitgenodigd. Kreeg ook in het begin voorrang om eerdere zijn vaccinatie te halen. Dus grote kans dat ze gewoon huisartsen vragen wie de griepprik krijgt en die mensen uitnodigen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Afspraak voor de griepprik staat al gepland. Hopelijk kom ik ook in aanmerking voor de coronabooster
Precies, en nooit gedaan ook.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:06 schreef Malavita het volgende:
[..]
prima toch, ik vermoed dat jij ook niet in de doelgroep valt
fijn voor jequote:Op woensdag 20 september 2023 10:33 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Precies, en nooit gedaan ook.
Serieuze vraag: hoe kijk je tegen griep aan? Is dat ook verzonnen?quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:01 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Een discussie voeren over een verzonnen iets heeft weinig zin inderdaad.
Ik snap de vraag en de vergelijking niet. Je bedoelt de griepprik? Want die kerel doelt natuurlijk op het coronavaccin.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:16 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Serieuze vraag: hoe kijk je tegen griep aan? Is dat ook verzonnen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |