Oude, zieke en zwakke mensen die kunnen doodgaan aan het virus en daarom een vaccin nemen vind jij sukkels?quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:39 schreef datismijnmening het volgende:
Sukkels die zich nu nog laten prikken![]()
Waarom mag ik China er niet bij pakken?quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:37 schreef Malavita het volgende:
[..]
China erbij pakken![]()
Die zaten enorm lang in een volledige lockdown. Toen het begon tot eind 2022. Daarna lieten ze het los, de berichten die doorsijpelenden buiten de regering om waren niet mals.
Bij ouderen neemt de effectiviteit af. Kans op bijwerkingen blijft gelijk. Met de huidige variant is het lood om oud ijzer of het verstandig is om te prikken of niet.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Oude, zieke en zwakke mensen die kunnen doodgaan aan het virus en daarom een vaccin nemen vind jij sukkels?
China heeft geen mRNA vaccin.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:43 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Waarom mag ik China er niet bij pakken?
De Chinezen zaten maandenlang opgesloten, tot ze na die protesten vrij snel haar vrijheid terug kreeg. Je zou zeggen, die lui zijn dan extra kwetsbaar (geen weerstand), maar het viel al-le-maal r.e.u.z.e. mee.
je mag doen wat je wilt in deze democratie binnen de wettelijke kadersquote:Op dinsdag 19 september 2023 09:43 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Waarom mag ik China er niet bij pakken?
De Chinezen zaten maandenlang opgesloten, tot ze na die protesten vrij snel haar vrijheid terug kreeg. Je zou zeggen, die lui zijn dan extra kwetsbaar (geen weerstand), maar het viel al-le-maal r.e.u.z.e. mee.
Goede vergelijking welquote:Op dinsdag 19 september 2023 09:32 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat voor prijs de rest daarvoor betaalt.
Jarenlang de maatschappij ontwrichten om een vrij marginaal resultaat te bereiken, nee dank je.
Dat China er nog staat is toch wel een bevestiging dat we flink hebben overdrijven denk je niet? Van de dikste lockdown naar het normale leven, en de voorspelde apocalypse is daar uitgebleven.
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:44 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Blijf ik nog een jaar ongeavaccineerd.
Bron?quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Met de huidige variant is het lood om oud ijzer of het verstandig is om te prikken of niet.
volgens mij is het veel belangrijker dat veel meer mensen een actieve basisimmuniteit hebben (wat idd met griep ook het geval is al langer).quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:15 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
inmiddels wel redelijk vergelijkbaar doordat we nu een afgezwakte variant hebben
Nee. Dat hoeft niet. Laten we dan ook gelijk die discussie per direct stoppen of het een genocide is of niet. Bedankt alvast.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:10 schreef hoechst het volgende:
[..]
SERIEUS? moeten we die discussie nog voeren??
Exact.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Top, hopelijk beschermd dat de kwetsbaren onder ons.
En de aandeelhouders ook.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:14 schreef Bezsen het volgende:
Ongeveer 7,5 miljoen mensen komen in aanmerking voor de vaccinatie.
Pfizer en moderna danken de Nederlandse belastingbetaler
@:atypisch
Ik heb geen zin in een griep en een week onder de wol te liggenquote:Op dinsdag 19 september 2023 09:53 schreef Magister_Artium het volgende:
Ik haal ‘m dit jaar niet. Geen risicogroep. Voor gezonde mensen is het nu meestal nog maar een vervelend griepje.
En vice versa.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:14 schreef Bezsen het volgende:
Ongeveer 7,5 miljoen mensen komen in aanmerking voor de vaccinatie.
Pfizer en moderna danken de Nederlandse belastingbetaler
Leuke poging om maar geen antwoord te hoeven geven op de vraag.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:10 schreef hoechst het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is niet nodig.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:10 schreef hoechst het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat kwetsbare mensen zich laten beschermenquote:Op dinsdag 19 september 2023 09:39 schreef datismijnmening het volgende:
Sukkels die zich nu nog laten prikken![]()
Waarvoor alle respect. Dat was vorig jaar mijn argument ook en zal het mogelijk in de toekomst weer zijn.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in een griep en een week onder de wol te liggenbehoor niet tot de risico groep maar haal de booster gewoon
En nog gekker. Ik hoor ze nog steeds, op straat en op digitale kanalen, dat het nog veel erger wordt dan ooit tevoren. En zij kunnen het weten, want elke dag volgen ze alle kanalen die dat beweren en daar horen ze wat op het journaal niet verteld wordt.quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:00 schreef Erasmus het volgende:
Mensen die anno 2023 nog steeds flippen om een simpel prikje
groenlinkser of gewoon d66?quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:15 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
In de tussentijd ben ik gewoon vanaf voorjaar 2022 vier keer op vakantie geweest, zowel binnen als buiten Europa
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |