Hey Mickytjuhquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik was even vergeten dat we open zijn.
Iemand een bakkie koffie?
Lekkerquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Van jou altijdquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Zwart?quote:
Met of zonder chocolade?quote:
Met alles, zo duur mogelijkquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Zwart?
[..]
Met of zonder chocolade?
99% dus.quote:
De Omgevingswetquote:Op dinsdag 19 september 2023 00:23 schreef hemarookworst het volgende:
Wat gaat sneller, definitieve invoering van de omgevingswet of invoering van nieuwe forum features?
Hebben ze geen ‘geen gezeik, iedereen rijk’ politiek?quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:17 schreef 2xHenk het volgende:
Ben benieuwd hoeveel ik nu weer mag inleveren @:prinsjesdag
2x de helftquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:17 schreef 2xHenk het volgende:
Vast teveel weerquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:17 schreef 2xHenk het volgende:
Misschien helpt het om de spaties rond de > weg te halen?quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Heeft het überhaupt zin om in Feedback en bugs te posten dat mijn onderschrift kapot is? Ik zie daar dat er soms pas na 3 maanden door een mod of admin gereageerd wordt...
Maar gisteren deed die het nog en ik heb niks veranderdquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Misschien helpt het om de spaties rond de > weg te halen?
Zwartquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Zwart?
[..]
Met of zonder chocolade?
Er gaan allerlei maatregelen komen die ons meer geld gaan kosten dan dat ze uiteindelijk opleverenquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vermoed dat de grote bedrijven weer veel extra voordelen krijgen
De werkende mens tegen elkaar uitgespeeld wordt (de ietwat meer verdienden gaan meer belasting betalen om de koopkracht van de minder verdienenden te repareren)
Er allemaal korte -termijn oplossingen komen
En Machiavelli zich omdraait in zijn graf.
Dat is hoe koffie bedoeld isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |