OKe, nou de tijd zal het leren of hij echt de pot schoonhoudtquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja en die stop je niet in de pot maar in de speciale houder.
Goed slapen is belangrijk. Ik sla die nachten niet meer overquote:
En na het poepen uiteraard de borstel gebruikenquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OKe, nou de tijd zal het leren of hij echt de pot schoonhoudt
IK was er het eerste uur maar niets gezienquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee joh, ging het eerste uur al helemaal mis
Niks van gemerkt.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK was er het eerste uur maar niets gezien
Dat ze daar nu niet iets voor verzinnen he, dat zodra je gaat zitten op de pot er een papiertje in gaat liggen zodat je drol streeploos wegspoeltquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:01 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
En na het poepen uiteraard de borstel gebruiken
Was een grapjequote:Op dinsdag 19 september 2023 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK was er het eerste uur maar niets gezien
Nope, alleen als je niet maffen kan hier wel handigquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Goed slapen is belangrijk. Ik sla die nachten niet meer over
A zo,quote:
En vannacht liep het helemaal uit de hand.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Snap ik ja..quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:04 schreef PLY het volgende:
[..]
Nope, alleen als je niet maffen kan hier wel handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |