Tich klein feestjequote:Op dinsdag 19 september 2023 07:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb net heerlijk mijn ochtendplasje gedaan op de nieuwe wc
[..]
Hola
Dat is beter voor iedereenquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:13 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik hoop dit weekend te kunnen douchen
O lekker, ben je een beetje tevreden?quote:Op dinsdag 19 september 2023 07:13 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee dat nog niet
Vanavond de kranen aansluiten en ik hoop ook de douchecabine.
Daarna impregneren.
Ik hoop dit weekend te kunnen douchen
quote:
Blijft krap. Maar oogt veel groter en onze smaak natuurlijk. Maar blij met mijn wcquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, ben je een beetje tevreden?
Nou al met al beter toch?quote:Op dinsdag 19 september 2023 07:21 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
[..]
Blijft krap. Maar oogt veel groter en onze smaak natuurlijk. Maar blij met mijn wcsilent flush.
Die heb ik ook besteld, een Catalana Sfera New Flushquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:21 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
[..]
Blijft krap. Maar oogt veel groter en onze smaak natuurlijk. Maar blij met mijn wcsilent flush.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ook met zo was/spuit/of sproeiding er in die je kont schoonspoeltquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:26 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Die heb ik ook besteld, een Catalana Sfera New Flush
Dank voor de mededelingquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:20 schreef mario390 het volgende:
ik gaa niet blijven ik blijv niet nu
ik gaa niet blijven kom later
Hopje hier hopje daar Hopje hopquote:
Zo in de sterquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook met zo was/spuit/of sproeiding er in die je kont schoonspoelt
Ja zo in de sterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |