Iemand na jou getankt?quote:Op dinsdag 19 september 2023 06:19 schreef _UserName_ het volgende:
Gister iets fout gegaan met tanken kennelijk.. is voor 80 betaald waar ik maar 33 heb getankt, kutzooi..
hoe zou ik dat terug kunnen krijge?
ongetwijfeld, maar heb de slang opgehangen dus lijkt me dat die dan "op slot" gaat tot de volgende aanmeldingquote:
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord en ook nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
voor je gaat tanken de pas preseteren zodat er een bedrag wordt gereserveerd, na het tanken opnieuw zodat gelijk wordt gezien voor hoeveel is getankt.
Nee slang ophangen betekend niet op slot gaan.quote:Op dinsdag 19 september 2023 07:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ongetwijfeld, maar heb de slang opgehangen dus lijkt me dat die dan "op slot" gaat tot de volgende aanmelding
Ik weet ook niet precies hoe het werkt hor, was ook in Duitsland, wellicht werkt het daar iets andersquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:06 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord en ook nog nooit gedaan
Ik ook niet en ook niet bij Tangoquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:06 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Nee dan bestaat t nietquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:06 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Altijd weer die Duitsersquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies hoe het werkt hor, was ook in Duitsland, wellicht werkt het daar iets anders
Ah oke, nou ja, er stond geen auto achter mij. Dus neem aan dat de volgende gewoon heeft aangemeld. Als ik er achter zou staan zou ik ook probere er nog wat uit te halenquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:07 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee slang ophangen betekend niet op slot gaan.
Mijn rij instructeur doet wel eens 2 motoren tanken, na de eerste beurt. Hangt hij even de slang terug.
Het blijven Duitsers hequote:Op dinsdag 19 september 2023 07:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ah oke, nou ja, er stond geen auto achter mij. Dus neem aan dat de volgende gewoon heeft aangemeld. Als ik er achter zou staan zou ik ook probere er nog wat uit te halen
Hmm, ja oke.. die fietsen hebben we ook nog steeds niet terugquote:
Ha kijk eens, dat gaat de goede kant op. Je kan ook al douchenquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb net heerlijk mijn ochtendplasje gedaan op de nieuwe wc
[..]
Hola
Nee dat nog nietquote:Op dinsdag 19 september 2023 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha kijk eens, dat gaat de goede kant op. Je kan ook al douchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |